0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkół Podstawowych nr 3 i nr 4 na terenie miasta Łęczyca w ramach realizowanego projektu pn. Mogę liczyć na pomoc, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu S



Łęczyca: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkół Podstawowych nr 3 i nr 4 na terenie miasta Łęczyca w ramach realizowanego projektu pn. Mogę liczyć na pomoc, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.2.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 414032 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkół Podstawowych nr 3 i nr 4 na terenie miasta Łęczyca w ramach realizowanego projektu pn. Mogę liczyć na pomoc, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.2.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkół Podstawowych nr 3 i nr 4 na terenie miasta Łęczyca w ramach realizowanego projektu pn. Mogę liczyć na pomoc, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.2.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zakres rzeczowy : Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych do Szkół Podstawowych nr 3 i nr 4 na terenie miasta Łęczyca: CZĘŚĆ 1: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 3 i nr 4 w Łęczycy - Pomoce dydaktyczne, Pakiety oprogramowania edukacyjnego, Wyposażenie różne, artykuły sportowe, gry, zabawki, materiały i akcesoria artystyczne. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ. CZĘŚĆ 2: Dostawa pomocy dydaktycznych - sprzętu multimedialnego i komputerowego w Szkole Podstawowej nr 3 i nr 4 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1c i 1d do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 3. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie znaków towaro-wych, patentów lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę ofert równoważnych w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne i funkcjonalne oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe, merytoryczne określone przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. 4. Oferty równoważne muszą być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia i spełniać warunek równoważności określony w opisie przedmiotu zamówienia i w pkt. 5. SIWZ. 5. Oferta równoważna tj. o cechach zgodnych z treścią opisu przedmiotu zamówienia, przy czym cechy równoważności to: -dla pozycji książkowych (książek, zeszytów ćwiczeń - w wersji drukowanej): zawartość tema-tyczna/temat, zawartość ćwiczeniowa-rodzaj ćwiczeń, ilość, rodzaj i parametry dodatków np. płyta CD, karty pracy - z zastrzeżeniem, że wszystkie oferowane pozycje (opisane w jednej pozycji tabeli) pochodzą od jednego autora. -dla tonerów i tuszy do drukarek/kserokopiarek: muszą być kompatybilne z podanymi urzą-dzeniami (również pod względem wymiarów), winny odpowiadać parametrom techniczno - eksploatacyjnym wskazanych urządzeń, zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń oraz posiadać gwarancje producenta, nie mogą powodować naruszenia praw gwarancyjnych produ-centów urządzeń tj. nie mogą powodować utraty gwarancji producenta, ani powodować jego uszkodzeń ujawnionych w okresie eksploatacji materiałów, musi się cechować porównywalnym lub lepszym pokryciem przy wydruku na papierze. Tusze i tonery winny być oryginalnie zapa-kowane i posiadać gwarancję. Dostarczane materiały powinny spełniać wymogi jakościowe i wydajnościowe oryginalnych materiałów producenta urządzenia. Zamawiający nie dopuszcza tonerów i tuszy regenerowanych. -dla programów komputerowych/multimedialnych oraz gier komputerowych: zawartość tema-tyczna/temat, zawartość ćwiczeniowa/rodzaj ćwiczeń, rodzaj i ilość modułów, wymagania techniczne, rodzaj i ilość pomocy dodatkowych wchodzących w skład programu umożliwiających właściwą współpracę użytkownika z programem. -dla pozostałych pomocy dydaktycznych: rodzaj pomocy dyd., cechy funkcjonalno-użytkowe (przeznaczenie), materiał z którego jest wykonana, zawartość tematyczna-temat, zawartość ćwiczeniowa-rodzaj ćwiczeń, parametry (wymiary), rodzaj elementów lub innych części składowych. 5. Parametry podane w opisie przedmiotu zamówienia są przybliżone. 6. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także transport zamawianych pomocy dydaktycznych do szkół w Łęczycy wraz z wniesieniem do miejsc wskazanych przez Dyrektora danej szkoły na koszt i ryzyko Wykonawcy. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie potwierdzony protokołami odbioru, który sporządzi Wykonawca. 7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. 8. Zamówienie w całości finansowane jest ze środków publicznych. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt i urządzenia na okres co najmniej 12 miesięcy od daty podpisania protokółu odbioru..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 32.32.20.00-6, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1, 30.19.00.00-7, 48.19.00.00-6, 37.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz Oferta 2) Wypełniony załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d (w zależności od tego, na którą CZĘŚĆ wy-konawca składa ofertę) . 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne dla stron postanowienia umowy zostały zawarte we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. 2.Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszcza się zmiany w zakresie : - wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wy-wiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; - konieczności wprowadzenia zmian będącej następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia; - jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1. zmianę treści umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyzna środki na sfinansowanie zamówienia; 2. zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i że Zamawiający nie straci dofinansowania; 3. zmianę podwykonawcy lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotychczasowy podwykonawca 4. w przypadku nie wykonania części przedmiotu umowy Zamawiający może pomniejszyć należne Wykonawcy wynagrodzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, pok. nr 33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14,99-100 Łęczyca, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt:Mogę liczyć na pomoc, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 9.2.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej nr 3 i nr 4 w Łęczycy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8. Pomoce dydaktyczne, Pakiety oprogramowania edukacyjnego, Wyposażenie różne, artykuły sportowe, gry, zabawki, materiały i akcesoria artystyczne. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 30.19.00.00-7, 48.19.00.00-6, 37.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych - sprzętu multimedialnego i komputerowego w Szkole Podstawowej nr 3 i nr 4 w Łęczycy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8. Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego do Szkołe Podstawowej nr 3 i nr 4 w Łęczycy - szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1c i 1d do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 32.32.20.00-6, 30.21.31.00-6, 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.





» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 23.10.2012 godz. 15:48
 
ZAŁĄCZNIK NR 1a
Dodany: 23.10.2012 godz. 15:48
 
ZAŁĄCZNIK NR 1b
Dodany: 23.10.2012 godz. 15:48
 
ZAŁĄCZNIK NR 1c
Dodany: 23.10.2012 godz. 15:49
 
ZAŁĄCZNIK NR 1d
Dodany: 23.10.2012 godz. 15:49
 
ZAŁĄCZNIK NR 1a do edycji
Dodany: 23.10.2012 godz. 15:49
 
ZAŁĄCZNIK NR 1b do edycji
Dodany: 23.10.2012 godz. 15:50
 
ZAŁĄCZNIK NR 1c do edycji
Dodany: 23.10.2012 godz. 15:50
 
ZAŁĄCZNIK NR 1d do edycji
Dodany: 23.10.2012 godz. 15:50
 
załaczniki 2-6
Dodany: 29.10.2012 godz. 12:40
 
załaczniki 2-6
Dodany: 29.10.2012 godz. 12:40
 
ZAPYTANIE DO SIWZ
Dodany: 30.10.2012 godz. 10:26
 
Modyfikacja SIWZ
Dodany: 30.10.2012 godz. 10:26
 
ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dodany: 30.10.2012 godz. 10:26
 
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 12.11.2012 godz. 12:20
 
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Dodany: 21.11.2012 godz. 15:03
 



Ostateczny termin składania ofert:
  5 2012



Informacja opublikowana przez:
  dnia 23 2012 godz. 15:48
Liczba odsłon:
  418 od 23 2012 godz. 15:48  (średnio 1.23 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl