0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Zapytanie ofertowe na Dostawę materiałów biurowo piśmiennych do Urzędu Miejskiego w Łęczycy



Zapytanie ofertowe
na
Dostawę materiałów biurowo piśmiennych do Urzędu Miejskiego w Łęczycy

Postępowanie nie podlega w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych  wartości zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 14.000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy).

Zamawiający:

Urząd Miejski w Łęczycy 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14.

I. Opis przedmiotu zamówienia:

1. Dostawa materiałów biurowo piśmiennych szczegółowo zestawionych na załączniku nr 1 do ogłoszenia  do siedziby zamawiającego, tj.: Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, pok. Nr 40

2. Tonery i tusze muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane tj. nowa obudowa, nowy toner w przypadku drukarek laserowych, nowy tusz wraz z nowym pojemnikiem w przypadku wkładów do drukarek atramentowych, nowe opakowanie nie noszące znamion otwierania.

3. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony
i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywania się druku (kopii) winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zainstalowany. Tonery i tusze muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta tonerów i tuszów).

4. W przypadku oferowania nieodpowiedniego jakościowo produktu Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości lub wyrób producenta urządzenia w tej samej jednostkowej cenie ofertowej.

5. W przypadku, gdy z powodu dostarczenia nieodpowiednich tonerów i tuszów nastąpi uszkodzenie lub zanieczyszczenie urządzenia drukującego, kosztami naprawy Zamawiający obciąży Wykonawcę.

6. Termin przydatności do użycia materiałów (w szczególności) tonerów i tuszów w danej partii musi wynosić co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego.

7. Podane w załączniku nr 1 ilości są ilościami szacunkowymi i zamawiający nie zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia w całości.

8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości i wartości zamówienia jednak nie więcej niż do 20 % wartości całkowitej netto w sytuacji gdy zmianie ulegną potrzeby zamawiającego co do ilości materiałów, czego nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawierania umowy.

9. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca
ma obowiązek dołączenia do oferty oświadczenia, że oferowane materiały są fabrycznie nowe, wykonane z nowych elementów wcześniej nie używanych, nie regenerowane, posiadające parametry nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, wyprodukowane zgodnie z normami oraz, że nie spowodują pogorszenia jakości pracy i są w pełni kompatybilne z urządzeniem do którego są przeznaczone w stopniu nie mniejszym niż w przypadku oryginału, a w szczególności dotyczy to wydajności, która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych, jak również że zaoferowane materiały eksploatacyjne nie spowodują utraty gwarancji wystawionej przez producenta sprzętu oraz zwiększenia częstotliwości usług serwisowych danego urządzenia. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne.

10. Inne informacje:

  1. Zamówienie realizowanie będzie etapami stosownie do potrzeb zamawiającego.
  2. Sprzedający dostarczy towar własnym transportem do siedziby Kupującego- Urząd Miejski w Łęczycy 99-100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej 14.
  3. dostarczenie towaru objętego sprzedażą będzie realizowane na podstawie zamówień Kupującego przekazywanych w formie telefonicznej, pisemnej lub faxem. Każda dostawa nastąpi w terminie 2 dni od daty zamówienia.
  4. Płatność za wykonanie przedmiotu dostawy  etapowo - po odbiorze danej partii dostawy, w wysokości wynikającej z faktycznie wykonanej dostawy z w terminie 21 dni od daty wpływu faktury do zamawiającego. Zakres i termin poszczególnych dostaw ustalony będzie każdorazowo na podstawie telefonicznych zleceń z dwudniowym wyprzedzeniem.

 

II. Rodzaj i opis kryteriów, którymi beneficjent będzie kierował się przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.

Przy wyborze ofert Zamawiajacy będzie kierował się następującymi kryteriami: 1 kryterium: cena  waga 100%

III. Sposób oceny ofert: C (cena oferty) = najniższa cena łączna spośród złożonych ofert: cenę łączną oferty badanej x 100 punktów.

IV. Termin i miejsce realizacji zamówienia;

·         Miejsce realizacji zamówienia: Łęczyca

·         Termin realizacji zamówienia: 31.12.2013 roku

V. Miejsce, sposób i termin składania ofert.

Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta ww Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ulica M. Konopnickiej nr 14, Kancelaria Urzędu (parter) osobiście, pocztą w terminie do dnia 23.01.2013 roku do godz. 15ºº z dopiskiem w tytule wiadomości: oferta na: Dostawę materiałów biurowo piśmiennych do Urzędu Miejskiego w Łęczycy  NIE OTWIERAĆ.

Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.

 

VI. Opis warunków udziału w postępowaniu:

Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

  1. Wypełniony załącznik nr 2  formularz OFERTA .
  2. Wypełniony załącznik nr 1 - szczegółowe zestawienie materiałów biurowo piśmiennych.
  3. zaakceptowany wzór umowy.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący sposób: spełnia, nie spełnia

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie przesłana uczestnikom postępowania.
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana pisemnie wykonawcy, którego ofertę wybrano.

Wszelkich informacji na temat zapytania ofertowego udziela Włodzimierz Nowicki  telefon [+24] 721 03 24.

 

Łęczyca, dnia 10.01.2013 roku

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


» ZAŁĄCZNIKI «
załącznik nr 2
Dodany: 10.01.2013 godz. 11:06
 
wzór umowy
Dodany: 10.01.2013 godz. 11:06
 
załącznik nr 1
Dodany: 10.01.2013 godz. 11:06
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 25.01.2013 godz. 12:17
 



Ostateczny termin składania ofert:
 23 2013



Informacja opublikowana przez:
  dnia 10 2013 godz. 11:06
Liczba odsłon:
  294 od 10 2013 godz. 11:06  (średnio 1.17 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl