0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE zamówienia o wartości poniżej 14 000 euro pn.: Dzierżawa fotoradaru w wersji przenośnej



OGŁOSZENIE

tel. (024) 721 03 36 , fax (024) 721 03 01

e-mail: tolczyk@leczyca.info.pl

Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: Dzierżawa fotoradaru w wersji przenośnej.

Rodzaj zamówienia: usługa

1.    Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa fotoradaru w wersji przenośnej umożliwiającej pomiary z pobocza drogi na statywie do rejestracji wykroczeń przekraczania prędkości przez kierowców pojazdów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do ogłoszenia.

2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, pok. Nr 41 lub telefonicznie pod numerem tel. 024 721 03 36.

Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

Tomasz Olczyk  Komendant Straży Miejskiej w Łęczycy

3. Termin wykonania zamówienia: 6 m-cy przypadających w roku 2013.

Szczegółowy harmonogram określający sześć kolejnych pełnych miesięcy pracy fotoradaru stanowić będzie załącznik do umowy. Harmonogram zostanie stworzony przez Komendanta Straży, w harmonogramie dopuszcza się dokonania jednej zmiany w okresie dzierżawy urządzenia.
4. Oferta winna zawierać:

1)    prawidłowo wypełniony druk FORMULARZ OFERTOWY

2)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),

3)    dokumenty dotyczące fotoradaru opisane w załączniku nr 1  opis przedmiotu zamówienia.

 5. Sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:

Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.

6. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta w Łęczycy, 99-100 Łęczyca,
ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria-parter  osobiście, pocztą w terminie do dnia 21.03.2013r roku do godz. 15.00.

7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bip.leczyca.info.pl.
8. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana pisemnie wykonawcy, którego ofertę wybrano.

Łęczyca, dnia  14.03.2013r.


» ZAŁĄCZNIKI «
załacznik nr 1
Dodany: 14.03.2013 godz. 9:57
 
załacznik nr 2
Dodany: 14.03.2013 godz. 9:57
 
projekt umowy
Dodany: 14.03.2013 godz. 9:57
 
Ogłoszenie o uniważnieniu postępowania
Dodany: 25.03.2013 godz. 9:41
 



Ostateczny termin składania ofert:
 21 2013



Informacja opublikowana przez:
  dnia 14 2013 godz. 09:57
Liczba odsłon:
  261 od 14 2013 godz. 09:57  (średnio 1.16 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl