OGŁOSZENIE
dla zamówienia o wartości nie przekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro
tel. (024) 721 03 27 , fax (024) 721 03 01
e-mail: informatyk@leczyca.info.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: Dostawa sprzętu komputerowego do serwerowni w Urzędzie Miejskim w Łęczycy.
Rodzaj zamówienia: dostawa.
1. Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej dostawy sprzętu komputerowego do serwerowni w Urzędzie Miejskim w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, według poniższego zestawienia:
1 |
QNAP TS-419U II - serwer rack-owy NAS [ 2x LAN Gigabit] [ 4x SATA II 4TB ] [4 x USB, 2 x eSATA] [Hot-Swap]
- w komplecie z dyskami: 4szt - HDD WD RED 3TB WD30EFRX SATA III 64MB |
2 |
Serwerowa karta sieciowa |
INTEL I350-T2 |
3 |
inne |
Patchcord 5m kat.6 5szt |
1.2.Ustalenia dodatkowe:
a/ Zamawiający wymaga, by każdy element dostawy był fabrycznie nowy z gwarancją co najmniej na 36 miesięcy.
2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Urząd Miasta w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, pok. Nr 49 lub telefonicznie pod numerem tel. 024 721 03 27.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:
Andrzej Bugajski - Starszy Informatyk
3. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia
Rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy
Zakończenie 2 tygodnie od dnia zawarcia umowy 4. Oferta winna zawierać:
1) prawidłowo wypełniony druk FORMULARZ OFERTOWY załącznik nr 1
2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),
3) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do ogłoszenia.
5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
6. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria - pokój osobiście, pocztą w terminie do dnia 10.05.2013 roku do godz. 1000
7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bip.leczyca.info.pl. 8. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana pisemnie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Łęczyca, dnia 29.04.2013r.
|