OGŁOSZENIE
dla zamówienia o wartości nie przekraczającej
wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro
tel. (024) 721 03 47 , fax (024) 721 03 15
e-mail: zielenmiejska@leczyca.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Dostawa profesjonalnej, samojezdnej kosiarki z funkcją zbierania skoszonej trawy
Rodzaj zamówienia: dostawa.
1. Określenie przedmiotu zamówienia:
1.Maszyna fabrycznie nowa - rok prod. 2012 lub 2013
Silnik Diesel chłodzony cieczą o mocy 10 - 15 KM
Przekładnia hydrostatyczna napędzana wałem, max prędkość jazdy do przodu nie mniej niż 10 km/h
Płaski pokład operatora, wskaźnik paliwa, czujniki: opc kosiarki, opc jazd
Dek tnący (kosiarka) - 2 lub 3 nożowa, napędzana wałem
tylny wyrzut trawy, tarczowa regulacja wysokości koszenia
kosz na trawę nie mniej niż 350 L
Waga urządzenia z dekiem tnącym i koszem nie więcej niż 450 kg
Gwarancja nie mniej niż 24 m-ce,
2. Maszyna używana - rok prod. 2009 lub 2011
Ilość przepracowanych godzin nie więcej niż 50
Silnik Diesel chłodzony cieczą o mocy 10 - 15 KM
Przekładnia hydrostatyczna napędzana wałem, max prędkość jazdy do przodu nie mniej
niż 10 km/h
Płaski pokład operatora, wskaźnik paliwa, czujniki: opc kosiarki, opc jazd
Dek tnący (kosiarka) - 2 lub 3 nożowa, napędzana wałem
tylny wyrzut trawy, tarczowa regulacja wysokości koszenia
kosz na trawę nie mniej niż 350 L
Waga urządzenia z dekiem tnącym i koszem nie więcej niż 450 kg
Gwarancja nie mniej niż 6 m-cy.
2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska", 99-100 Łęczyca ul. M. Konopnickiej 14, pok. Nr 51 lub telefonicznie pod numerem tel. 024 721 03 47. Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami są:
Adam Kujawa, Jarosław Piaskowski
3. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: 30.06.2013r
4. Oferta winna zawierać:
1. Prawidłowo wypełniony druk FORMULARZ OFERTOWY (załącznik nr 1)
2. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),
5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
6. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie Jednostki Budżetowej "Zieleń Miejska", 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria-pokój 51 osobiście, pocztą lub przesłać faksem na nr (024) 721 03 15 w terminie do dnia 17.05.2013r roku do godz. 1000
7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bip.leczyca.info.pl.
8. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana pisemnie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Łęczyca, dnia 10.05.2013r Adam Kujawa- Dyrektor Jednostki
|