Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku biurowego po byłym zakładzie karnym w Łęczycy przy
ul. Pocztowej 12 na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w
Łęczycy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku biurowego
po byłym zakładzie karnym w Łęczycy przy ul. Pocztowej 12 na potrzeby
Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy. Zakres rzeczowy robót
budowlanych obejmuje:
a) likwidację ścianek działowych gr.17-29 cm na 3-ch kondygnacjach
b) likwidację drewnianych stropów międzypiętrowych o rozp. ok.6.0 m i
budowę stropów prefabrykowanych typu Teriva-II
c) likwidację ceramicznych odcinkowych sklepień międzypiętrowych o rozp.
ok.2.2 m i budowę stropów Teriva-II j.w.
d) likwidację schodów wew. i jednej z bocznych ścian klatki schodowej
oraz odbudowę żelbetowych monolitycznych schodów o normatywnych
gabarytach
e) rozkucie i udrożnienie kanałów spalinowych z dostosowaniem dla
potrzeb wentylacji grawitacyjnej oraz naprawa spękań kominów budynku,
ich przemurowanie i uszczelnienie (zwłaszcza na poddaszu)
f) naprawę więźby drewnianej dachu i jej zabezpieczenie oraz wbudowanie
nowych podwalin ciągłych pod słupy więźby
g) zamurowanie i rozkucia ścian dla potrzeb nowych otworów okiennych i
drzwiowych, montaż 3 szt. stolarki okiennej rozwieralno- uchylne o
wymiarach 120x160 cm z profili PCV o współczynniku przenikania ciepła
K=1,1, okna dwuskrzydłowe ze szprosem w połowie wysokości okna.
h) naprawę poprzez przemurowanie i wzmocnienie spękanych ścian od wew. i
zew.
i) skucie i naprawę tynków wew. ścian
j) wymianę całości stropodachu drewnianego nad parterowym łącznikiem w
paśmie szer.2.08 m
Przewiduje się wymianę wszystkich stropów międzypiętrowych, likwidację
ścianek działowych, przebudowę klatki schodowej, skucia i naprawy tynków
oraz liczne roboty rozbiórkowe, naprawcze i remontowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót budowlanych)
określa przygotowana dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 1
do SIWZ.
3. Przedmiar robót - załącznik nr 1a jest uzupełnieniem opisu przedmiotu
zamówienia i nie stanowi podstawy do ustalania wysokości wynagrodzenia w
związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego.
4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe,
patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania
rozwiązań (produktów) równoważnych tj. takich, których parametry
techniczne, jakościowe, funkcjonalne, użytkowe są takie same lub lepsze
niż wymienione w dokumentacji projektowej.
5. Wykonawca, który zastosował rozwiązania (produkty) równoważne ma
obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie rozwiązania (produkty) zostały
zamienione określić, jakie rozwiązania (produkty) w ich miejsce
proponuje oraz załączyć szczegółową specyfikację, z której w sposób nie
budzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, iż zaoferowane
rozwiązania (produkty) są o takich samych lub lepszych parametrach
technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do rozwiązania
(produktu) określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu
zamówienia.
6. Zamawiający zaleca Wykonawcom przed złożeniem ofert obejrzenie
lokalizacji, której dotyczy niniejsze postępowanie o udzielenie
zamówienia publicznego. Oględzin można dokonać w godzinach pracy
Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu z osobą wyznaczoną do
kontaktów tj. z Panem Sławomirem Głodkiem - kierownikiem Referatu
Inwestycji, Tel. Nr 24 721 03 48..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90-4, 45.26.25.22-6, 45.26.11.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 4.500,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co
najmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze jak w niniejszym
postępowaniu o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda
(z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dowodów dot. najważniejszych robót, określających, czy
roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone, tzn. poprzez dołączenie poświadczeń lub innych dokumentów;
W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w
innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN po
przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień zakończenia inwestycji (w
przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy, którzy skierują do wykonywania
zamówienia co najmniej jedną osobę w szczególności odpowiedzialną za
kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane o
specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi
- bez ograniczeń oraz legitymującą się przynależnością do Izby
Inżynierów Budownictwa;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w
okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem
dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te
zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej
braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych
podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu
sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru -
Załącznik nr 2 do SIWZ;
b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób
składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych
dokumentów rejestrowych;
c) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem wzoru -
Załącznik nr 6 do SIWZ;
d) Kosztorys ofertowy .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Warunki umowy zostały zawarte w załączonym wzorze umowy stanowiącym
Załącznik nr 6 .
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę osób wyznaczonych do pełnienia funkcji
technicznych wskazanych przez Wykonawcę w przypadku: rozwiązania
stosunku pracy, utraty uprawnień niezbędnych do wykonywania funkcji w
ramach niniejszego zamówienia lub innych zdarzeń losowych zaistniałych z
przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących
obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę,
wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej
staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana osób będzie możliwa na wniosek
Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i
zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej
warunki zawarte w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie
wyrażenia zgody na zmianę osób, których kwalifikacje są niższe niż osób
wymienionych w ofercie.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian zawartej umowy w
innych okolicznościach, a w szczególności w następujących sytuacjach:
a) zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i
rachunkowych w treści umowy,
b) zmiany dot. nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy
organizacyjnoprawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych
oraz innych danych identyfikacyjnych,
c) zmiany wskutek wystąpienia innych okoliczności niewynikających z winy
Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej
staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego (w tym zmiana powszechnie
obowiązujących przepisów prawa), a zrealizowanie założonego pierwotnie
celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe.
4. Powyższe ewentualne zmiany wymagają zgody obu stron w formie
sporządzonego i podpisanego przez obie strony aneksu, za
wyjątkiem zmian o których mowa w ust. 3 ppkt a) i b).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęczycy
99-100 Łęczyca, ul. Konopnickiej 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 09:00, miejsce: rząd Miejski w Łęczycy
99-100 Łęczyca, ul. Konopnickiej 14
Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z rezerwy ogólnej budżetu państwa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
|