0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Przebudowa budynku biurowego po byłym zakładzie karnym w Łęczycy przy ul. Pocztowej 12 na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy



Łęczyca: Przebudowa budynku biurowego po byłym zakładzie karnym w Łęczycy przy ul. Pocztowej 12 na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy
Numer ogłoszenia: 391880 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku biurowego po byłym zakładzie karnym w Łęczycy przy ul. Pocztowej 12 na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku biurowego po byłym zakładzie karnym w Łęczycy przy ul. Pocztowej 12 na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy. Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje: a) likwidację ścianek działowych gr.17-29 cm na 3-ch kondygnacjach b) likwidację drewnianych stropów międzypiętrowych o rozp. ok.6.0 m i budowę stropów prefabrykowanych typu Teriva-II c) likwidację ceramicznych odcinkowych sklepień międzypiętrowych o rozp. ok.2.2 m i budowę stropów Teriva-II j.w. d) likwidację schodów wew. i jednej z bocznych ścian klatki schodowej oraz odbudowę żelbetowych monolitycznych schodów o normatywnych gabarytach e) rozkucie i udrożnienie kanałów spalinowych z dostosowaniem dla potrzeb wentylacji grawitacyjnej oraz naprawa spękań kominów budynku, ich przemurowanie i uszczelnienie (zwłaszcza na poddaszu) f) naprawę więźby drewnianej dachu i jej zabezpieczenie oraz wbudowanie nowych podwalin ciągłych pod słupy więźby g) zamurowanie i rozkucia ścian dla potrzeb nowych otworów okiennych i drzwiowych, montaż 3 szt. stolarki okiennej rozwieralno- uchylne o wymiarach 120x160 cm z profili PCV o współczynniku przenikania ciepła K=1,1, okna dwuskrzydłowe ze szprosem w połowie wysokości okna. h) naprawę poprzez przemurowanie i wzmocnienie spękanych ścian od wew. i zew. i) skucie i naprawę tynków wew. ścian j) wymianę całości stropodachu drewnianego nad parterowym łącznikiem w paśmie szer.2.08 m Przewiduje się wymianę wszystkich stropów międzypiętrowych, likwidację ścianek działowych, przebudowę klatki schodowej, skucia i naprawy tynków oraz liczne roboty rozbiórkowe, naprawcze i remontowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót budowlanych) określa przygotowana dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Przedmiar robót - załącznik nr 1a jest uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia i nie stanowi podstawy do ustalania wysokości wynagrodzenia w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań (produktów) równoważnych tj. takich, których parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, użytkowe są takie same lub lepsze niż wymienione w dokumentacji projektowej. 5. Wykonawca, który zastosował rozwiązania (produkty) równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie rozwiązania (produkty) zostały zamienione określić, jakie rozwiązania (produkty) w ich miejsce proponuje oraz załączyć szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, iż zaoferowane rozwiązania (produkty) są o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do rozwiązania (produktu) określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający zaleca Wykonawcom przed złożeniem ofert obejrzenie lokalizacji, której dotyczy niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Oględzin można dokonać w godzinach pracy Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktów tj. z Panem Sławomirem Głodkiem - kierownikiem Referatu Inwestycji, Tel. Nr 24 721 03 48..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90-4, 45.26.25.22-6, 45.26.11.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 4.500,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze jak w niniejszym postępowaniu o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda (z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dot. najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, tzn. poprzez dołączenie poświadczeń lub innych dokumentów; W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy skierują do wykonywania zamówienia co najmniej jedną osobę w szczególności odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi - bez ograniczeń oraz legitymującą się przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; c) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6 do SIWZ; d) Kosztorys ofertowy .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki umowy zostały zawarte w załączonym wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 . 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę osób wyznaczonych do pełnienia funkcji technicznych wskazanych przez Wykonawcę w przypadku: rozwiązania stosunku pracy, utraty uprawnień niezbędnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszego zamówienia lub innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zmiana osób będzie możliwa na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wyrażenia zgody na zmianę osób, których kwalifikacje są niższe niż osób wymienionych w ofercie. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian zawartej umowy w innych okolicznościach, a w szczególności w następujących sytuacjach: a) zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, b) zmiany dot. nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjnoprawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, c) zmiany wskutek wystąpienia innych okoliczności niewynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w tym zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa), a zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby bez tych zmian niemożliwe. 4. Powyższe ewentualne zmiany wymagają zgody obu stron w formie sporządzonego i podpisanego przez obie strony aneksu, za wyjątkiem zmian o których mowa w ust. 3 ppkt a) i b).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęczycy 99-100 Łęczyca, ul. Konopnickiej 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2013 godzina 09:00, miejsce: rząd Miejski w Łęczycy 99-100 Łęczyca, ul. Konopnickiej 14 Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane z rezerwy ogólnej budżetu państwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 26.09.2013 godz. 18:55
 
ZAŁĄCZNIK NR 1
Dodany: 26.09.2013 godz. 18:56
 
ZAŁACZNIK NR 1a
Dodany: 26.09.2013 godz. 18:57
 
ZAŁACZNIK NR 2
Dodany: 26.09.2013 godz. 18:57
 
ZAŁACZNIK NR 3
Dodany: 26.09.2013 godz. 18:57
 
ZAŁĄCZNIK NR 4
Dodany: 26.09.2013 godz. 18:58
 
ZAŁĄCZNIK NR 5
Dodany: 26.09.2013 godz. 18:58
 
ZAŁĄCZNIK NR 6
Dodany: 26.09.2013 godz. 18:58
 
ZAŁĄCZNIK NR 7
Dodany: 26.09.2013 godz. 18:58
 
ZAŁĄCZNIK NR 8
Dodany: 26.09.2013 godz. 19:00
 
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Dodany: 01.10.2013 godz. 11:47
 
MODYFIKACJA SIWZ
Dodany: 01.10.2013 godz. 11:47
 
SIWZ po zmianach
Dodany: 01.10.2013 godz. 11:52
 
załącznik nr 6 po zmianach
Dodany: 01.10.2013 godz. 11:54
 
MODYFIKACJA treści SIWZ
Dodany: 03.10.2013 godz. 10:49
 
SIWZ PO ZMIANACH 2
Dodany: 03.10.2013 godz. 10:53
 
OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Dodany: 17.10.2013 godz. 14:21
 



Ostateczny termin składania ofert:
 11 2013



Informacja opublikowana przez:
  dnia 26 2013 godz. 18:55
Liczba odsłon:
  774 od 26 2013 godz. 18:55  (średnio 1.52 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl