0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Jednostka Budżetowa - Zieleń Miejska: OGŁOSZENIE dla zamówienia o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro: Dostawa soli drogowej luzem wraz z transportem



OGŁOSZENIE

dla zamówienia o wartości nie przekraczającej

wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro

tel. (024) 721 03 47 , fax (024) 721 03 15

e-mail: zielenmiejska@leczyca.pl

Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:

Dostawa soli drogowej luzem wraz z transportem

Rodzaj zamówienia: dostawa.

1. Określenie przedmiotu zamówienia:

            sól drogowa luzem w ilości 75 ton wraz z transportem

2. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia :

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego - Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska", 99-100 Łęczyca   ul. M. Konopnickiej 14, pok. Nr 51 lub telefonicznie pod numerem tel. 024 721 03 47.  Osoby  uprawnione do kontaktów z oferentami są:

Adam Kujawa, Waldemar Bera

3. Termin wykonania zamówienia:

Termin realizacji zamówienia: 31.10.2013r


4. Oferta winna zawierać:

1. Prawidłowo wypełniony druk FORMULARZ OFERTOWY  (załącznik nr 1)

2. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2

3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),

 

5. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:

Oferta z najniższą ceną złożona przez wykonawcę, spełniającego określone wymagania zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.

6. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać w siedzibie Jednostki Budżetowej "Zieleń Miejska", 99-100 Łęczyca,
ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria-pokój 51 osobiście, pocztą lub przesłać faksem na nr
(024) 721 03 15 w terminie do dnia  17.10.2013r roku do godz. 10:00

7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie opublikowana na stronie internetowej www.bip.leczyca.info.pl.

8. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:

Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana pisemnie wykonawcy, którego ofertę wybrano.


Łęczyca, dnia  09.10.2013r                       Adam Kujawa- Dyrektor Jednostki


» ZAŁĄCZNIKI «
ZAŁĄCZNIK NR 2
Dodany: 08.10.2013 godz. 15:36
 
ZAŁĄCZNIK NR 1
Dodany: 08.10.2013 godz. 15:36
 
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 18.10.2013 godz. 14:59
 



Ostateczny termin składania ofert:
 17 2013



Informacja opublikowana przez:
  dnia 8 2013 godz. 15:32
Liczba odsłon:
  531 od 8 2013 godz. 15:32  (średnio 1.36 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl