Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE KREDYTU NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIETYCH KREDYTÓW I POŻYCZEK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie
art. 11 ust.8 obejmuje:
1.Kredyt długoterminowy, złotówkowy, o zmiennej stopie oprocentowania.
2.Kwota kredytu: 2.900.000,00 zł (słownie zł.: dwa miliony
dziewięćset tysięcy 00/100)
3.Termin rozpoczęcia usługi - od daty zawarcia umowy.
4.Udzielenie kredytu w transzach- wypłata ostatniej transzy do
31.12.2013 r.
5.Rozpoczęcie spłaty kredytu -31.03.2014 r.- spłata ostatniej raty
30.11.2020 r.
6.Spłata kapitału - według następującego harmonogramu:
Raty Termin Kwota
I rata 31.03.2014 r. 40.000,-
II rata 30.04.2015 r. 40.000,-
III rata 31.07.2016 r. 100.000,-
IV rata 30.09.2016 r. 100.000,-
V rata 31.07.2017 r. 150.000,-
VI rata 30.09.2017 r. 200.000,-
VII rata 30.11.2017 r. 200.000,-
VIII rata 31.01.2018 r. 100.000,-
IX rata 30.04.2018 r. 100.000,-
X rata 31.08.2018 r. 200.000,-
XI rata 30.11.2018 r. 200.000,-
XII rata 31.01.2019 r. 150.000,-
XIII rata 30.04.2019 r. 150.000,-
XIV rata 31.07.2019 r.150.000,-
XV rata 31.10.2019 r. 150.000,-
XVI rata 31.03.2020 r. 200.000,-
XVII rata 30.06.2020 r. 200.000,-
XVIII rata 30.09.2020 r. 200.000,-
XIX rata 30.11.2020 r. 270.000,-
7. Spłata odsetek od faktycznego zadłużenia - odsetki naliczane w
okresach miesięcznych i spłacane do 10-go każdego miesiąca na podstawie
pisemnego zawiadomienia z banku o wysokości odsetek, doręczonego
zamawiającemu najpóźniej na trzy dni przed terminem płatności odsetek (
listownie, fax) ,
8. Prowizja od udzielonego kredytu zostanie potrącona przez bank
udzielający kredytu, przy przelewie I transzy kredytu na rachunek
zamawiającego.
9. Oprocentowanie kredytu - zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M, ustalaną
dla okresu obrachunkowego na dwa dni przed rozpoczęciem danego okresu
obrachunkowego + marża banku % (stała w całym okresie trwania umowy),
oprocentowanie kredytu ustalane jest dla miesięcznych okresów
obrachunkowych,
10. Forma zabezpieczenia kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją
wekslową
11. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych - niezwłocznie
po podpisaniu umowy.
12.Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystywania środków z kredytu w
transzach,
13.Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty kredytu bez
dodatkowych kosztów - (prowizji i opłat).
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnej kwoty
kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. W przypadku zaciągnięcia
kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować
rozwiązaniem umowy kredytowej, oraz nie będzie powodować żadnych innych
roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia spłaty kredytu bez
dodatkowych opłat i prowizji.
Uwaga:
Zamawiający informuje, iż poniższe dokumenty służące ocenie sytuacji
ekonomicznej Zamawiającego są dostępne na stronie internetowej
Zamawiającego www.bip.leczyca.info.pl
a) uchwała budżetowa miasta na 2013 rok,
b) opinia RIO o projekcie budżetu na 2013 rok,
c) sprawozdania Rb-27S , Rb-28S, Rb - NDS, Rb-Z, Rb-N za rok 2012 r.i
I półrocze 2013 r.,
d) informacja z wykonania budżetu za I półrocze 2013 r.,
e) uchwała w sprawie WPF Gminy Miasta Łęczyca na lata 2012-2043,
f) uchwała RIO Łódź w sprawie opinii o wykonaniu budżetu Miasta
Łęczyca za 2012 r.,
g) uchwała Rady Miasta Łęczyca Nr XXXI/209/13 z dnia 20 czerwca 2013 r.
w sprawie udzielnie Burmistrzowi Miasta Łęczyca absolutorium za 2012 r.
h) opinia RIO dotycząca możliwości spłaty kredytu długoterminowego
zaciąganego przez Miasto Łęczyca na spłatę wcześniej zaciągniętych
zobowiązań..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na
rozpoczęcie działalności bankowej, o której mowa w art. 36 ustawy z
dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, lub inne dokumenty
potwierdzające działalność w zakresie przedmiotu zamówienia, o których
mowa w art. 178 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe. W
stosunku do instytucji kredytujących i banków zagranicznych - dokumenty
potwierdzające zezwolenie na rozpoczęcie działalności bankowej, której
mowa w art. 36 ustawy Prawo bankowe, lub inny dokument równoważny
potwierdzający prawo działania na terenie Polski.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje,
zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz oferty - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy
nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych załączonych do
oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie
poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w następujących przypadkach:
- w przypadku nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych kosztów opłat i prowizji,
- w przypadku dokonania zmiany harmonogramu spłat kredytu.
- w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów - (prowizji i opłat).
- w przypadku wydłużenia spłaty kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: nie
|