Łęczyca: Zakup żwiru do modernizacji i
naprawy ulic i chodników na terenie miasta Łęczyca
Numer ogłoszenia: 466412 - 2013 ; data zamieszczenia:15.11.2013r
�OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -dostawa
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100
Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 47, faks (024) 721 03 15.
"��
Adres
strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Zakup żwiru do modernizacji i naprawy ulic i
chodników na terenie miasta Łęczyca
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: dostawa.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty
określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje:
Zakres rzeczowy
obejmuje:
�
1.
materiał: żwir: ������������������������������������������������������ 2
000 t
�
2.2.
Realizacja zamówienia
����������� Wymagany termin realizacji
zamówienia : w okresie od dnia 01.01.2014r do 31.12.2014r.
2.3. Płatność za
wykonanie przedmiotu:
�Faktury doręczane
będą� - osobisty odbiór przez
Zamawiającego
b)��� Płatność przelewem
c)��� Termin realizacji faktur -21 dni od daty
sprzedaży.
�
2.4.
Ustalenia dodatkowe: Dostawy żwiru mogą odbywać się sukcesywnie w miarę
zapotrzebowania Zamawiającego lub mogą zostać dostarczone jednorazowo
bezpośrednio na plac budowy w miejscowości Łęczyca. Dostawa obejmuje również
rozładunek żwiru we wskazane miejsca przez Zamawiającego.� Każdorazowe zapotrzebowanie zostanie
zgłoszone telefonicznie lub faksem przez pracownika Jednostki Budżetowej
Zieleń Miejska. Zamawiane partie dostaw winny być realizowane w ciągu 3 dni
od daty zgłoszenia zapotrzebowania. W razie stwierdzenia wad jakościowych
Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany
jest rozpatrzyć reklamację w 3 dni od zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować
winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy, w
terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
2.5.� Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnej
ilości żwiru Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu.
�
Kod
Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - Główny przedmiot zamówienia - 14212120-7
żwir,
�
�
II.1.4) Czy przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości
zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju
zamówienia, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp. Przedmiot zamówień� uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu
dostaw będących przedmiotem niniejszego zamówienia.
II.1.5) Wspólny
Słownik Zamówień (CPV): �14212120-7�
żwir
II.1.6) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: tak.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013r
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
"��
Czy
przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
"��
Zamawiający uzna warunek za spełniony na
podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp -
załącznik nr 3.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
"��
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego
oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
"��
Zamawiający uzna warunek za
spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1
ustawy Pzp - załącznik nr 3.
"��
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu
dokonywania oceny spełniania tego warunku
"��
Zamawiający uzna warunek za spełniony na
podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp -
załącznik nr 3.
"��
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
"��
Zamawiający uzna warunek za spełniony
na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp -
załącznik nr 3.
�
�
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
�
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
"��������
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
"��������
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
"��������
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które
będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt
III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
"���������
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2)
"��������
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której
dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy -
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania
osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie
wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4)� i w pkt III.5)
1)Wypełniony formularz OFERTA�
załącznik nr 1, 2) szczegółowy kosztorys ofertowy załącznik nr 2,
3)projekt umowy załącznik nr 5 .
�III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania
się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 %
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się
istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy
w następujących przypadkach:
1.
Dopuszcza się zastosowanie innej stawki i wysokości podatku VAT należnego, w
przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów.
2. W
razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy
nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od
powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca
może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej i odebranej
części umowy.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)�Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.leczyca.info.pl
Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska
ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca pokój 51
IV.4.4) Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
25.11.2013r� godzina 09:00, miejsce: w
siedzibie Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska, ul. M. Konopnickiej 14, pokój
51. Otwarcie ofert nastąpi w Jednostce Budżetowej Zieleń Miejska, pokój nr
51,dnia 25.11.2013r., godz. 9.30.
IV.4.5) Termin
związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
�
�
�
�
�
|