0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

ZAPYTANIE CENOWE pn. Określenie wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Łęczyca niezbędnych do wykonywania zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami w okresie do dnia 31 grudnia 2014 roku

Numer: GP. 271.3.2014


GP. 271.3.2014                                                                                Łęczyca, dnia 20.01.2014 r.

 

 

ZAPYTANIE CENOWE

 

1. Zamawiający:

Gmina Miasto Łęczyca, z siedzibą Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, zaprasza do składania ofert na:

 

1)  Przedmiot zamówienia: Określenie wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Łęczyca niezbędnych do wykonywania zadań z zakresu gospodarki nieruchomościami w okresie do dnia 31 grudnia 2014  roku.

 Zakres rzeczowy zamówienia:

Część 1.

1.1. Określenie wartości nieruchomości lokalowych mieszkalnych wraz z wyodrębnieniem wartości ułamkowej części gruntu (w razie konieczności określenie wartości nakładów poczynionych w lokalu przez najemcę) – około 20  lokali.

1.2. Określenie wartości nieruchomości lokalowych niemieszkalnych wraz z wyodrębnieniem wartości ułamkowej części gruntu – około 4  lokali.

Część 2. Określenie wartości nieruchomości zabudowanych:

2.1. przeznaczonych do sprzedaży w drodze przetargu  –  1 nieruchomość,

2.2. przeznaczonych do oddania w trwały zarząd – około 6 nieruchomości,

2.3. podlegających zwrotowi na rzecz byłego właściciela -  1 nieruchomość.

Część 3. Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych (składających się  z jednej lub kilku działek uregulowanych w jednej księdze wieczystej):

3.1. odrębnie usytuowanych - około 3 nieruchomości

3.2. przeznaczonych na poprawienie warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych - około 4 nieruchomości

Część 4. Określenie wartości nieruchomości w celu naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości na skutek jej podziału na 8 działek  - 1 nieruchomość.

 Cześć  5.

 5.1. Określenie wartości  nieruchomości gruntowych (składających się z jednej lub kilku działek uregulowanych w jednej księdze wieczystej) w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntu (dot. nieruchomości położonych w jednym kompleksie usytuowanych pod budynkami wielomieszkaniowymi) - około 15 nieruchomości.

 5.2. Określenie wartości nieruchomości gruntowych (składających się z jednej lub kilku działek uregulowanych w jednej księdze wieczystej) w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntu (dot. nieruchomości odrębnie usytuowanych) -

2 nieruchomości.

 5.3. Określenie wartości prawa wieczystego użytkowania do przekształcenia tego prawa  w prawo własności (w przypadku złożenia wniosku przez użytkownika wieczystego któremu została zaktualizowana opłata) - około 10 nieruchomości.

 5.4. Określenie wartości nieruchomości gruntowych niezabudowanych (składających się z jednej lub kilku działek uregulowanych w jednej księdze wieczystej) z uwzględnieniem prawa wieczystego użytkowania gruntu w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego gruntu w prawo własności - około   4 nieruchomości.

 2)  Termin realizacji zamówienia:

Rozpoczęcie – z dniem zawarcia umowy

Zakończenie –  31.12.2014 r.

3) Okres gwarancji: nie dotyczy.

4) Miejsce i termin złożenia oferty:

Oferty należy składać na „formularzu oferty wykonawcy” stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego wraz z wymaganymi dokumentami w zamkniętych kopertach w terminie do dnia 4 lutego 2014 r. do godz. 15.00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, Kancelaria Urzędu – parter, osobiście lub pocztą na adres zamawiającego.

Na kopercie należy umieścić adnotację: „ Sporządzanie operatów szacunkowych w 2014 r.”

5) Termin otwarcia ofert:

Otwarcie złożonych ofert nastąpi dnia 4 lutego 2014 r.  o godzinie 15:15.

Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane.

6) Warunki płatności: Za wykonane wyceny Zamawiający zapłaci przelewem na konto Wykonawcy wynagrodzenie każdorazowo po określeniu wartości nieruchomości w terminie 21 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego.  

7) Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Gabriela Basińska, nr tel. 24 721 03 30.

8) Sposób przygotowania oferty:

Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.

Oferta winna zawierać:

1) wypełniony „formularz oferty wykonawcy” stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego,

2) kserokopię uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości (potwierdzoną za zgodność z oryginałem, opatrzoną aktualną datą i pieczęcią oraz podpisem osób upoważnionych do reprezentowania oferenta),

3) kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpis musi być zgodny z aktualnym stanem faktycznym i prawnym na dzień składania oferty, niezależnie od tego, kiedy został wydany oraz potwierdzony na każdej stronie za zgodność z oryginałem, opatrzony aktualna datą i pieczęcią oraz podpisem osób upoważnionych do reprezentowania oferenta),

9) Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:

1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – oferent może złożyć ofertę  na każdą z 5 części zamówienia lub dowolną ilość części.

2) W ramach każdej z 5 części zamówienia zmawiający udzieli zlecenia temu wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę netto za wykonanie danej części usługi.

3) Podstawą ubiegania się o udzielenie zamówienia w Części 1 jest złożenie ofert cenowych oddzielnie dla punktu 1.1  i punktu 1.2. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany na podstawie najniższej ceny netto powstałej z zsumowania punktu 1.1 i 1.2.

 4) Podstawą ubiegania się o udzielenie zamówienia w Części 2 jest złożenie ofert cenowych oddzielnie dla punktu 2.1, punktu 2.2 i punktu 2.3. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany na podstawie najniższej ceny netto powstałej z zsumowania punktu 2.1, 2.2 i 2.3.

 5) Podstawą ubiegania się o udzielenie zamówienia w Części 3 jest złożenie ofert cenowych oddzielnie dla punktu 3.1 i punktu 3.2. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany na podstawie najniższej ceny netto powstałej z zsumowania punktu 3.1 i 3.2.

 6) Podstawą ubiegania się o udzielenie zamówienia w Części 5 jest złożenie ofert cenowych oddzielnie dla punktu 5.1, punktu 5.2, punktu 5.3. i punktu 5.4. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany na podstawie najniższej ceny netto powstałej z zsumowania punktu 5.1, 5.2, 5.3 i 5.4.

 2. Treść oferty: Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego.

 


» ZAŁĄCZNIKI «
Załącznik nr 1
Dodany: 20.01.2014 godz. 14:16
 



Ostateczny termin składania ofert:
  4 2014



Informacja opublikowana przez:
  dnia 20 2014 godz. 14:16
Liczba odsłon:
  598 od 20 2014 godz. 14:16  (średnio 1.44 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl