GP. 271.2.2014 Łęczyca, dnia 27.01.2014 r.
ZAPYTANIE CENOWE
1. Zamawiający:
Gmina Miasto Łęczyca, z siedzibą Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, zaprasza do składania ofert na:
1) Przedmiot zamówienia: Usługa geodezyjna związana z wykonywaniem wstępnych projektów podziału i map sytuacyjnych z projektowanym podziałem nieruchomości, wskazaniem w terenie przebiegu granic działek ewidencyjnych, sporządzeniem dokumentacji geodezyjnej do dokonania zmian w ewidencji gruntów lub w księgach wieczystych w okresie do dnia 31 grudnia 2014 roku.
Zakres rzeczowy zamówienia :
Zadanie 1. Wykonanie wstępnych projektów podziału i map sytuacyjnych z projektowanym podziałem nieruchomości położonych na terenie m. Łęczyca i stanowiących własność Miasta Łęczyca lub będących przedmiotem postępowania o przejęcie na własność Miasta Łęczyca.
Zadanie 2. Wskazanie w terenie punktów granicznych nieruchomości
Zadanie 3. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej dla działek stanowiących własność Miasta Łęczyca w celu dokonania zmian użytku w działce ewidencyjnej lub uzgodnienia treści księgi wieczystej z ewidencją gruntów
2) Termin realizacji zamówienia:
Rozpoczęcie – z dniem zawarcia umowy
Zakończenie – 31.12.2014 r.
3) Okres gwarancji: nie dotyczy.
4) Miejsce i termin złożenia oferty:
Oferty należy składać na „formularzu oferty wykonawcy” stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego wraz z wymaganymi dokumentami w zamkniętych kopertach w terminie do dnia 7 lutego 2014 r. do godz. 14.00 w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, Kancelaria Urzędu – parter, osobiście lub pocztą na adres zamawiającego.
Na kopercie należy umieścić adnotację: „ Usługa geodezyjna w 2014 r.”
5) Termin otwarcia ofert:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi dnia 7 lutego 2014 r. o godzinie 14,15.
Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane.
6) Warunki płatności: Za wykonane wyceny Zamawiający zapłaci przelewem na konto Wykonawcy wynagrodzenie każdorazowo po określeniu wartości nieruchomości w terminie 21 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego.
7) Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Krystyna Strzecha, nr tel. 24 721 03 30.
8) Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
Oferta winna zawierać:
1) wypełniony „formularz oferty wykonawcy” stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania cenowego.
2) kserokopię uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w I i II zakresie (potwierdzoną za zgodność z oryginałem, opatrzoną aktualną datą i pieczęcią oraz podpisem osób upoważnionych do reprezentowania oferenta),
3) kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpis musi być zgodny z aktualnym stanem faktycznym i prawnym na dzień składania oferty, niezależnie od tego, kiedy został wydany oraz potwierdzony na każdej stronie za zgodność z oryginałem, opatrzony aktualna datą i pieczęcią oraz podpisem osób upoważnionych do reprezentowania oferenta),
9) Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej :
1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych – oferent może złożyć ofertę na każdą z 3 części zamówienia lub dowolną ilość części.
2) W ramach każdej z 3 części zamówienia zmawiający udzieli zlecenia temu wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę netto za wykonanie danej części usługi.
Treść oferty: Załącznik nr 1do niniejszego zapytania cenowego.
|