0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Zapytanie cenowe: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z lokali biurowych, położonych przy ul. M. Konopnickiej 14, Pl. Kościuszki 33 będących własnością Gminy Miasto Łęczyca.

Numer: OK.272.2.2014


OK.272.2.2014                                                                                                   Łęczyca, 27.01.2014 r.

                                                              Zapytanie cenowe

 

1/ Zamawiający: Gmina Miasto Łęczyca ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, zaprasza do złożenia ofert na:

 1) Przedmiot zamówienia

1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z lokali biurowych, położonych przy ul. M. Konopnickiej 14, Pl. Kościuszki 33 będących własnością Gminy Miasto Łęczyca.

2. Ustawienie w miejscu uzgodnionym ze Zleceniodawcą własnych pojemników na odpady komunalne, których wielkość jest uzależniona od potrzeb i zakresu świadczenia usługi.

Do wyliczenia kosztu odbioru odpadów za 1 miesiąc przyjmuje się powierzchnię użytkową wynajmowanych lokali.

1/ Średnio miesięczna wynajmowana powierzchnia 1.474 m2  w tym 1.310 m2 Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14 i 164 m2 Ratusz Miejski  Pl. Kościuszki 33.

2) Termin realizacji zamówienia: 10.02.2014 r. - 31.12.2014 r.

3) Odbiór odpadów komunalnych odbywa się 2 razy w miesiącu po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu przez Zleceniodawcę.

4) Okres gwarancji: nie dotyczy.

5) Miejsce i termin złożenia ofert: Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria, w terminie do dnia 03.02.2014 r. godzina 11:00.

6) Termin otwarcia ofert: 03.02.2014 r. godzina 11:15.

7) Warunki płatności: za wykonanie usługi wywozu nieczystości Wykonawca będzie wystawiał fakturę VAT raz w miesiącu. Płatność nastąpi na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty złożenia faktury w siedzibie  Zleceniodawcy.   

8) Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Włodzimierz Nowicki – tel. 24 721-03-24.

9) Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.

10) Cena jest jedynym kryterium oceny ofert.

 2/ Treść oferty

1) Nazwa  wykonawcy

2) Adres wykonawcy

3) NIP

4) Regon

5) Nr rachunku bankowego

6) Ofertę wykonania przedmiotu zamówienia za:

Koszt wywozu nieczystości na 1m2 pow. lokalu miesięcznie

cena netto ........................ podatek VAT 8% .............. cena brutto ...............................

Łączna wartość zamówienia netto .............................. zł

Podatek od towarów i usług 8% w wysokości ....................... zł

Łączna cena brutto ................................ zł

Słownie brutto ....................................................................................................................................

7) Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego  zastrzeżeń.

8) Termin realizacji zamówienia

9) Okres gwarancji

10) Potwierdzam termin realizacj zamówienia do dnia

11) Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym

                                                                                        ............................................................................

                                                                                            data i podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej

                                                                                                                pieczątka wykonawcy


» ZAŁĄCZNIKI «
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 05.02.2014 godz. 13:48
 



Ostateczny termin składania ofert:
  3 2014



Informacja opublikowana przez:
  dnia 27 2014 godz. 15:38
Liczba odsłon:
  552 od 27 2014 godz. 15:38  (średnio 1.41 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl