Numer: OK.272.2.2014
OK.272.2.2014 Łęczyca, 27.01.2014 r.
Zapytanie cenowe
1/ Zamawiający: Gmina Miasto Łęczyca ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, zaprasza do złożenia ofert na:
1) Przedmiot zamówienia
1. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z lokali biurowych, położonych przy ul. M. Konopnickiej 14, Pl. Kościuszki 33 będących własnością Gminy Miasto Łęczyca.
2. Ustawienie w miejscu uzgodnionym ze Zleceniodawcą własnych pojemników na odpady komunalne, których wielkość jest uzależniona od potrzeb i zakresu świadczenia usługi.
Do wyliczenia kosztu odbioru odpadów za 1 miesiąc przyjmuje się powierzchnię użytkową wynajmowanych lokali.
1/ Średnio miesięczna wynajmowana powierzchnia 1.474 m2 w tym 1.310 m2 Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14 i 164 m2 Ratusz Miejski Pl. Kościuszki 33.
2) Termin realizacji zamówienia: 10.02.2014 r. - 31.12.2014 r.
3) Odbiór odpadów komunalnych odbywa się 2 razy w miesiącu po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu przez Zleceniodawcę.
4) Okres gwarancji: nie dotyczy.
5) Miejsce i termin złożenia ofert: Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria, w terminie do dnia 03.02.2014 r. godzina 11:00.
6) Termin otwarcia ofert: 03.02.2014 r. godzina 11:15.
7) Warunki płatności: za wykonanie usługi wywozu nieczystości Wykonawca będzie wystawiał fakturę VAT raz w miesiącu. Płatność nastąpi na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Zleceniodawcy.
8) Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Włodzimierz Nowicki – tel. 24 721-03-24.
9) Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
10) Cena jest jedynym kryterium oceny ofert.
2/ Treść oferty
1) Nazwa wykonawcy
2) Adres wykonawcy
3) NIP
4) Regon
5) Nr rachunku bankowego
6) Ofertę wykonania przedmiotu zamówienia za:
Koszt wywozu nieczystości na 1m2 pow. lokalu miesięcznie
cena netto ........................ podatek VAT 8% .............. cena brutto ...............................
Łączna wartość zamówienia netto .............................. zł
Podatek od towarów i usług 8% w wysokości ....................... zł
Łączna cena brutto ................................ zł
Słownie brutto ....................................................................................................................................
7) Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
8) Termin realizacji zamówienia
9) Okres gwarancji
10) Potwierdzam termin realizacj zamówienia do dnia
11) Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym
............................................................................
data i podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej
pieczątka wykonawcy
|