0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska - Zakup materiałów do modernizacji i naprawy ulic i chodników na terenie Miasta Łęczyca



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.leczyca.info.pl

 

Łęczyca: Zakup materiałów do modernizacji i naprawy ulic i chodników na terenie Miasta Łęczyca
Numer ogłoszenia: 35996 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska" , ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 7210347, faks 024 7210347.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów do modernizacji i naprawy ulic i chodników na terenie Miasta Łęczyca.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje: 1. Kostka brukowa szara cegła 6 cm 1200 m2 2. Kostka brukowa szara cegła 8 cm 2400 m2 3. Krawężnik szary 15x30x100 500 szt 4. Obrzeże szare 6x20x100 1000 szt 5. Płyta ażurowa szara 60x40x10 2000 szt 2.2. Realizacja zamówienia Wymagany termin realizacji zamówienia : w okresie od dnia podpisania umowy do 30.04.2014r. 2.3. Płatność za wykonanie przedmiotu: b) Płatność przelewem c) Termin realizacji faktur -21 dni od daty sprzedaży. 2.4. Ustalenia dodatkowe: Dostawy produktów betonowych mogą odbywać się sukcesywnie w miarę zapotrzebowania Zamawiającego lub mogą zostać dostarczone jednorazowo bezpośrednio na plac budowy w miejscowości Łęczyca. Dostawa obejmuje również rozładunek materiałów we wskazane miejsca przez Zamawiającego. Pierwsza dostawa winna nastąpić po podpisaniu umowy z Wykonawcą, natomiast pozostałe dostawy mogą być dokonane sukcesywnie w terminie do 30.04.2014r. Każdorazowe zapotrzebowanie zostanie zgłoszone telefonicznie lub faksem przez pracownika Jednostki Budżetowej Zieleń Miejska. Zamawiane partie dostaw winny być realizowane w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania. Na wykonaną dostawę Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat zgodności lub atest, który potwierdzi, że dostarczony produkt odpowiada określonym normom. W razie stwierdzenia wad jakościowych Zamawiający zgłosi niezwłocznie reklamację do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest rozpatrzyć reklamację w 3 dni od zgłoszenia. Uznanie reklamacji następować winno poprzez wymianę produktu wadliwego na wolny od wad, na koszt Wykonawcy, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji. Zamawiający zobowiązuje się do zwrotu palet po zakończeniu budowy. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - Główny przedmiot zamówienia - 44114200-4 - produkty betonowe 2.5. Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnej ilości materiałów Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko zamawiającemu..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
    • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp. Przedmiot zamówień uzupełniających będzie polegał na powtórzeniu dostaw będących przedmiotem niniejszego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz OFERTA załącznik nr 1 2) szczegółowy kosztorys ofertowy załącznik nr 2 3)projekt umowy załącznik nr 5 .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w następujących przypadkach: 1. Dopuszcza się zastosowanie innej stawki i wysokości podatku VAT należnego, w przypadku zmiany obowiązujących w tym zakresie przepisów. 2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej i odebranej części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca pokój 51.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca pokój 51.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 


» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 31.01.2014 godz. 12:49
 
Załączniki do SIWZ
Dodany: 04.02.2014 godz. 10:32
 
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 11.02.2014 godz. 13:34
 



Ostateczny termin składania ofert:
 10 2014



Informacja opublikowana przez:
  dnia 31 2014 godz. 12:47
Liczba odsłon:
  480 od 31 2014 godz. 12:47  (średnio 1.36 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl