0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane: Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łęczycy - ul. Staromiejska - etap I



Łęczyca: Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łęczycy - ul. Staromiejska - etap II
Numer ogłoszenia: 44620 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta Łęczycy - ul. Staromiejska - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony, którego wartość zamówienia oszacowana została poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Staromiejskiej w Łęczycy wraz z kanalizacją deszczową i kanalizacją sanitarną na odcinku od skrzyżowania z ulicą Słowackiego do ul. Prusa (etap II oznaczony na mapie sytuacyjno-wysokościowej)  od km 0 + 108,00 do 0+299,85. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót budowlanych) określa przygotowana dokumentacja projektowa stanowiąca  Załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres zamówienia: budowa nawierzchni jezdni ul. Staromiejskiej na odcinku od  skrzyżowania z ul. Słowackiego do ul. Prusa, budowa obustronnych ciągów pieszych na odcinku od  skrzyżowania z ul. Słowackiego do ul. Prusa, budowa zjazdów na odcinku od  skrzyżowania z ul. Słowackiego do ul. Prusa, budowa kanalizacji deszczowej na odcinku od  skrzyżowania z ul. Słowackiego do ul. Prusa, budowa kanalizacji sanitarnej na odcinku od  skrzyżowania z ul. Słowackiego do ul. Prusa. 2. ZAKRES ROBÓT POSZCZEGÓLNYCH BRANŻ 1. BRANŻA DROGOWA Zakres robót branży drogowej obejmuje: budowę nowej konstrukcji jezdni ul. Staromiejskiej z betonowej kostki brukowej kolor szary, grub. 8cm szerokości 6,00m, budowę obustronnych ciągów pieszych z betonowej kostki brukowej  - kolor szary, grub. 8cm szerokości od 2,00 m z miejscowym zawężeniem do 1,25 m budowę zjazdów z betonowej kostki brukowej  - kolor czerwony grub. 8cm szerokości zmiennej, Jezdnię ulicy należy obramować krawężnikiem betonowym  o wym. 15x30*100cm na ławie betonowej z betonu B 15 z oporem Ciągi piesze oraz zjazdy  obramować obrzeżem betonowym o wym. 8x30cm. Przed rozpoczęciem robót budowlanych należy rozebrać istniejące nawierzchnie Szczegółowe rozwiązania i zakres robót wg dokumentacji projektowej branży drogowej. 2.BRANŻA SANITARNA Zakres robót branży sanitarnej: a.budowa kanalizacji deszczowej W ramach inwestycji wybudowany zostanie kanał deszczowy z rur kanalizacyjnych dwuściennych z PP DN300 i 250. Przykanaliki do wpustów deszczowych z PVC-U fi 160.Jako wpusty deszczowe przewidziano studzienki deszczowe tworzywowe fI 425 z osadnikiem. Jako elementy połączeniowe kanału przewiduje się studzienki tworzywowe DN600 oraz betonowe DN1000 z włazami żeliwnymi. Odprowadzenie wód deszczowych do rowu za pomocą separatora. b. budowa kanalizacji sanitarnej Ścieki sanitarne z posesji przy ul. Staromiejskiej przejmowane będą istniejącymi i projektowanymi przykanalikami fi 160 oraz przez projektowany kanał sanitarny fi 200, a dalej zrzucane do istniejącej kanalizacji sanitarnej fi 200. Jako studzienki połączeniowo- rewizyjne projektuje się studnie z kręgów betonowych fi 1000 z dnem prefabrykowanym z kinetami betonowymi i włazami żeliwnymi kl. D400 przykręcanych oraz studzienki tworzywowe fi 425 z włazami żeliwnymi kl. D400  przykręcanymi. Kanalizacja sanitarna wykonana zostanie na odcinku od istniejącej studni KS4 do KS15. Szczegółowe rozwiązania i zakres robót wg dokumentacji projektowej branży sanitarnej . 3. WARUNKI OGÓLNE Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: a. zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., b. zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, c. oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, d. wykonanie projektu oznakowania i zabezpieczenia robót w obrębie pasa drogowego, e.zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, f.wykonanie dokumentacji powykonawczej (1 egz.), g.naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, h.pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, i.uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 9. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań właścicielom posesji za szkody zawinione przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji, dotyczących wejścia z robotami, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych. 10. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: a. ochrony mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, b.nadzoru nad bhp, c.ustalania i utrzymywania porządku, d.odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, e.dostarczenia atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia, f.ubezpieczenia robót, obiektów budowli od zdarzeń losowych, g.ubezpieczenia budowy w zakresie odpowiedzialności cywilnej. 11. Wykonawca odpowiada za koordynację prac objętych umową. Załącznik nr 1 do SIWZ: 1. projekty wykonawcze: 1.1.branży drogowej, 1.2.organizacja ruchu, 3.branży sanitarnej: kanalizacja deszczowa , kanalizacja sanitarna, 2. specyfikacje techniczne, 3. dokumentacja geotechniczna 4. decyzja nr 432/2012 na budowę kanalizacji deszczowej w ul. Staromiejskiej Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45.23.31.40-2 45.11.10.00-8, 45.23.13.00-8 3. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na roboty stanowiące przedmiot zamówienia wynosiła min 36 miesięcy, licząc od daty odbioru wykonanych robót. 4. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. 5. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6.Zamawiający zaleca Wykonawcom przed złożeniem ofert obejrzenie lokalizacji, której dotyczy niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Oględzin można dokonać w godzinach pracy Zamawiającego, po wcześniejszym ustaleniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktów tj. z Panem Sławomirem Głodkiem - kierownikiem Referatu Inwestycji, Tel. Nr 24 721 03 48..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.11.10.00-8, 45.23.13.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że wykonał i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zadania drogowe polegające na wykonaniu elementów pasa drogowego o nawierzchni z kostki brukowej wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w zakresie budowy kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości łącznej co najmniej 350.000 zł brutto każde; W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, - osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wraz z opłaconymi składkami ubezpieczenia we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego, ze wskazaniem tych osób. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga opłaconej polisy na kwotę co najmniej 500.000,00zł lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; c) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6 do SIWZ; d) Kosztorys ofertowy .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki umowy zostały zawarte w załączonym wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 . Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian : 1. terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, 2) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę), 3) konieczności wykonania przez Zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji, 4) konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, 5) okoliczności zaistniałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. warunków atmosferycznych, kolizji utrudniających lub uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy. 2. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych w punktach 1.1)-5), termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3. Wysokości ceny brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, 4. formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zgodnie z art.149 ust.1 u.p.z.p. 5. oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 6. rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenia terminu udzielonej gwarancji, 7.zmiany zakresu rzeczowo-finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo - finansowego robót. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. Konopnickiej 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Gmina Miasto Łęczyca Urząd Miejski w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. Konopnickiej 14 Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 


» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 07.02.2014 godz. 12:47
 
ZAŁĄCZNIK NR 1decyzja nr 432 2012 pozwolenie na budowę
Dodany: 07.02.2014 godz. 12:48
 
ZAŁĄCZNIK NR 1 Dokumentacja geotechniczna
Dodany: 07.02.2014 godz. 12:49
 
ZAŁACZNIK NR 1 kanalizacja deszczowa
Dodany: 07.02.2014 godz. 13:22
 
ZAŁACZNIK NR 1 kanalizacja sanitarna
Dodany: 07.02.2014 godz. 13:57
 
ZAŁACZNIK NR 1 kanalizacja sanitarna
Dodany: 07.02.2014 godz. 13:57
 
ZAŁACZNIK NR 1 ORGANIZACJE RUCHU NA CZAS BUDOWY
Dodany: 07.02.2014 godz. 14:20
 
ZAŁACZNIK NR 1 projekt droga Staromiejska
Dodany: 07.02.2014 godz. 14:20
 
ZAŁACZNIK NR 1 specyfikacja techniczna - kan. sanitarna + kan. deszczowa
Dodany: 07.02.2014 godz. 14:22
 
ZAŁACZNIK NR 1 SST-droga
Dodany: 07.02.2014 godz. 14:22
 
ZAŁĄCZNIK NR 2
Dodany: 07.02.2014 godz. 14:24
 
ZAŁĄCZNIK NR 3
Dodany: 07.02.2014 godz. 14:24
 
ZAŁĄCZNIK NR 4
Dodany: 07.02.2014 godz. 14:24
 
ZAŁĄCZNIK NR 5
Dodany: 07.02.2014 godz. 14:25
 
ZAŁĄCZNIK NR 6
Dodany: 07.02.2014 godz. 14:25
 
ZAŁĄCZNIK NR 7
Dodany: 07.02.2014 godz. 14:25
 
ZAŁĄCZNIK NR 8
Dodany: 07.02.2014 godz. 14:25
 
MODYFIKACJA SIWZ
Dodany: 11.02.2014 godz. 14:45
 
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Dodany: 11.02.2014 godz. 14:45
 
SIWZ zmiana
Dodany: 11.02.2014 godz. 15:17
 
załącznik nr 2 - zmiana
Dodany: 11.02.2014 godz. 15:17
 
załącznik nr 3 - zmiana
Dodany: 11.02.2014 godz. 15:17
 
załącznik nr 4 - zmiana
Dodany: 11.02.2014 godz. 15:19
 
załącznik nr 5 - zmiana
Dodany: 11.02.2014 godz. 15:19
 
załącznik nr 6 - zmiana
Dodany: 11.02.2014 godz. 15:19
 
załącznik nr 7 - zmiana
Dodany: 11.02.2014 godz. 15:19
 
załącznik nr 8 - zmiana
Dodany: 11.02.2014 godz. 15:19
 
ZAPYTANIA I ODPOWIEDZI DO SIWZ
Dodany: 18.02.2014 godz. 14:16
 
INWENTARYZACJA WYKONANYCH SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ
Dodany: 18.02.2014 godz. 14:16
 
ZAPYTANIE I ODPOWIEDŹ DO SIWZ
Dodany: 20.02.2014 godz. 12:18
 
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 07.03.2014 godz. 15:26
 



Ostateczny termin składania ofert:
 28 2014



Informacja opublikowana przez:
  dnia 7 2014 godz. 12:28
Liczba odsłon:
  921 od 7 2014 godz. 12:28  (średnio 1.69 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl