Nr OK.272.2.2014
Łęczyca, dnia 21.02.2014r.
ZAPYTANIE CENOWE
1. Zamawiający : Gmina Miasto Łęczyca, z siedzibą Urząd Miejski w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, zaprasza do złożenia ofert na:
1) Przedmiot zamówienia:
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej dostawy sprzętu i oprogramowania komputerowego do Urzędu Miejskiego w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, według poniższego zestawienia:
Lp.
|
Opis towaru
|
Ilość
zamawiana
(sztuk)
|
1
|
Zestaw komputerowy
- Płyta GIGABYTE GA-B75M-HD3 Intel B75 LGA 1155 (PCX/VGA/DZW/GLAN/SATA3/USB3/DDR3) mATX
- Procesor Intel CORE i3 3240 3.4GHz LGA1155 BOX
- VGA GIGABYTE GeForce GT 640 2048MB DDR3/128bit PCI-E
- RAM KINGSTON HyperX DDR3 1600MHz KHX1600C9D3B1/4G
- SSD SAMSUNG 120GB 2,5" MZ-7TE120BW EVO Series
- DVD LITEON iHAS124 SATA CZARNY NERO
- Obudowa CHIEFTEC SD-01B-U3 (350W) USB3.0
- Wentylator BE QUIET! SILENTWINGS PURE (BL042) 92mm
- Klawiatura+mysz LOGITECH MK120 Desktop
- Podkładka
- System MS Win Pro 8.1 x32 Polish 1pk DVD OEM
- Office MS Office 2013 dla Użytk. Domowych i Małych Firm PL
|
9
|
2
|
Monitor LCD SAMSUNG LED 22" S22C300H
|
9
|
3
|
UPS Fideltronik ARES 500
|
9
|
4
|
Dysk SSD
SAMSUNG 250GB 2,5" MZ-7TE250BW EVO Series
|
1
|
5
|
VGA GIGABYTE GeForce GTX 760 2048MB DDR5/256bit DVI/HDMI/DP (1150/6008) (GV-N760OC-2GD)
|
1
|
6
|
Drukarka laserowa
HP LASERJET PRO 400 M401DNE
|
4
|
7
|
Drukarka laserowa HP LASERJET P1606DN
|
2
|
8
|
Drukarka igłowa OKI ML 3321 eco
|
1
|
|
|
|
|
2) Termin realizacji zamówienia: w terminie 1-go m-ca od dnia zawarcia umowy.
3) Okres gwarancji:
Zamawiający wymaga, by każdy element dostawy był fabrycznie nowy z gwarancją co najmniej na 24 miesiące, z wyłączeniem:
- drukarki laserowe co najmniej 12 m-cy
- procesory w zestawach komputerowych z gwarancją co najmniej na 36 miesięcy,
- monitory LCD z gwarancją co najmniej na 36 miesięcy.
4) Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria, w terminie do dnia 28.02.2014r. godzina 11:00.
a) UWAGA! O dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za termin dostarczenia ofert wysyłanych za pośrednictwem poczty lub kuriera. Oferty które wpłyną po w/w terminie nie będą brane pod uwagę i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom, którzy je złożyli bez otwierania. Wykonawca może dokonać modyfikacji lub wycofać swoją ofertę po jej złożeniu, jeżeli pisemne powiadomienie o tej modyfikacji lub wycofaniu zostanie dostarczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Oferty wycofane nie zostaną otwarte. Zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.
b) Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe oznakowanie koperty. Jeżeli dojdzie do otwarcia nieprawidłowo opisanej (oznaczonej) koperty, to taka oferta będzie pominięta podczas rejestracji i w toku dalszego procedowania.
c) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje jej odrzucenie. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu ostatecznego terminu składania ofert.
d) Wykonawca nie może dokonać zmiany i wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.
e) W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących ich treści.
f) W przypadku gdy oferta zawiera braki lub błędy, Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe oraz inne nieistotne omyłki, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona oraz wzywa Wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów lub oświadczeń.
g) Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przy czym Zamawiający dopuszcza dokonanie wybory na podstawie tylko jednej oferty spełniającej wszystkie wymagania Zamawiającego określone w zapytaniu.
5) Termin otwarcia ofert: 28.02.2014r. godzina 11:30.
6) Warunki płatności: załącznik nr 2 – wzór umowy.
7) Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Andrzej Bugajski , Tel. 24 721 03 27.
8) Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
9) . Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
1. Wykonawca określi ceny ściśle według Formularza ofertowego – ZAŁĄCZNIK NR 1 zapytania.
2. Cena musi być podana w złotych polskich (PLN) oraz wyrażona liczbowo i słownie, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku lub do pełnych złotych - jeśli wynika z procedur
Wykonawcy (zgodnie z powszechnie przyjętym systemem rachunkowości).
3. Cena, określona przez Wykonawcę, powinna zawierać w sobie wszystkie koszty mogące powstać w okresie ważności umowy, a także uwzględniać inne opłaty i podatki wynikające z
realizacji umowy jak również ewentualne upusty i rabaty.
4. Stawka podatku VAT jest określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od
towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.).
5. Ceny podane w ofercie są ostateczne i nie mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy.
6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10. Treść oferty: załącznik nr 1 do zapytania
11. Kryterium oceny ofert.
1) Oceny ofert będzie dokonywała Komisja przetargowa.
2) W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki, komisja dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryteria wyboru:
Lp
|
Kryterium
|
Znaczenie w %
|
Opis
|
a)
|
Najniższa cena
|
100
|
cena za całość usługi określonej w
przedmiocie zamówienia (podana przez wykonawcę w zł. brutto)
|
|