0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Łęczycy

Numer: ZP.226.3.2014


Łęczyca: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Łęczycy Numer ogłoszenia: 125496 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca , ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. (024) 721 03 00, faks (024) 721 03 01. Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyca.info.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Łęczycy. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Łęczycy. 2. Zamawiający udzieli zamówienia w częściach: CZĘŚĆ I - Docieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu w budynkach Archiwum Państwowego oraz Przedszkola nr 4 w Łęczycy CZĘŚĆ II - Docieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu oraz wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Łęczycy CZĘŚĆ III - Wymiana wewnętrznej instalacji c.o. w budynku Szkoły Podstawowej nr 4, budowa węzła cieplnego oraz wykonanie przyłącza ciepłowniczego w budynku Archiwum Państwowego w Łęczycy. WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO (dotyczy Części I, II, III): - koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców, - przygotowania obiektu i wymaganych dokumentów odbiorowych, Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych zamawiającemu winno nastąpić zgodnie z zapisami w umowie, - zgłaszania robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach, - zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, - utrzymania terenu robót w należytym porządku, zabezpieczenie placu budowy w czasie prowadzenia prac przed dostępem osób trzecich oraz przestrzegania przepisów BHP, - zorganizowanie placu budowy oraz wszelkich czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, - likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, lecz nie później niż do daty dokonania odbioru końcowego. - zapewnienie własnym staraniem i na swój koszt na czas budowy wszelkich mediów oraz ponoszenie kosztów tych mediów, - ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją prac, - skutki kradzieży i wandalizmu w okresie od dnia przejęcia placu budowy do odbioru końcowego usuwa i ponosi odpowiedzialność Wykonawca, - utrzymanie stałego kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego tj. inspektorami nadzoru inwestorskiego.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.42.11.30-4, 45.33.11.00-7. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.09.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: CZĘŚĆ I - Docieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu w budynkach Archiwum Państwowego oraz Przedszkola nr 4 w Łęczycy: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) CZĘŚĆ II - Docieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu oraz wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Łęczycy: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) CZĘŚĆ III - Wymiana wewnętrznej instalacji c.o. w budynku Szkoły Podstawowej nr 4, budowa węzła cieplnego oraz wykonanie przyłącza ciepłowniczego w budynku Archiwum Państwowego w Łęczycy: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Dla części I Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ Dla części II Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do SIWZ Dla części III Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3b do SIWZ III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna udokumentowanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy dla części nr 1. - należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie docieplenia budynków o wartości nie mniejszej niż 130 000 zł brutto każda oraz załączy dowody potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie robót budowlanych zostały wykonane w sposób należyty, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.; dla części nr 2 - należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem wykonanie docieplenia budynków wraz z wymianą stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każda oraz załączy dowody potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie robót budowlanych zostały wykonane w sposób należyty, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.; dla części nr 3 - należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem . wymianę wewnętrznej instalacji c.o., budowę węzła cieplnego oraz wykonanie przyłącza ciepłowniczego o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto oraz załączy dowody potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie robót budowlanych zostały wykonane w sposób należyty, oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.; W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Dla części I Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ Dla części II Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do SIWZ Dla części III Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3b do SIWZ III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Dla części I Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ Dla części II Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do SIWZ Dla części III Dysponowania osobą posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, Osoba wskazana przez Wykonawcę musi należeć do właściwej Izby Samorządy Zawodowego oraz posiadać min. 3 lata doświadczenia. Dysponowania osobą posiadający uprawnienia w specjalności elektrycznej bez ograniczeń, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Osoba wskazana przez Wykonawcę musi należeć do właściwej Izby Samorządy Zawodowego oraz posiadać min. 3 lata doświadczenia. UWAGA: Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 63, poz. 394). UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Dla części I Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ Dla części II Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a do SIWZ Dla części III Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3b do SIWZ III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) a) wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 i / lub 2a, i / lub 2b do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; c) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6 i / lub 6a, i / lub 6b do SIWZ; d) Kosztorys ofertowy . SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian : 1. terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę), c) konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, 2. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych w punktach 1. litera a-c, termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3. Wysokości ceny brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, 4. formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zgodnie z art.149 ust.1 u.p.z.p. 5. oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 6. rozszerzenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz przedłużenia terminu udzielonej gwarancji, 7.zmiany zakresu rzeczowo-finansowego zamówienia w przypadku wystąpienia obiektywnych okoliczności skutkujących koniecznością zmiany w trakcie realizacji umowy zakresu rzeczowo - finansowego robót. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miasto Łęczyca Urząd Miejski w Łęczycy 99-100 Łęczyca, ul. Konopnickiej 14. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Gmina Miasto Łęczyca Urząd Miejski w Łęczycy 99-100 Łęczyca, ul. Konopnickiej 14 Kancelaria. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa II: Ochrona środowiska, zapobieganie zagrożeniom i energetyka - Działanie II.6 Ochrona powietrza. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Docieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu w budynkach Archiwum Państwowego oraz Przedszkola nr 4 w Łęczycy. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: 1. W budynku Archiwum Państwowego w Łęczycy: a) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14cm zgodnie z dokumentację techniczną - Załącznik 1a b) docieplenie stropodachu poprzez wdmuchiwanie granulatu z wełny mineralnej gr. 18cm zgodnie z dokumentacją techniczną (w przypadku braku możliwości wykonania docieplenia w/w metodą należy przyjąć ułożenie wełny mineralnej o odpowiadających parametrach między stropem ostatniej kondygnacji a dachem budynku) wraz z robotami towarzyszącymi opisanymi w pkt. 10 dokumentacji technicznej - Załącznik 1a 2. W budynku Przedszkola nr 4 w Łęczycy - a) docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14cm zgodnie z dokumentacją techniczną - Załącznik 1a, b) docieplenie stropodachu poprzez wdmuchiwanie granulatu z wełny mineralnej gr. 18cm zgodnie z dokumentacją techniczną, wraz z robotami towarzyszącymi określonymi w pkt.10 dokumentacji technicznej - Załącznik 1a. 3. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Udzielenie gwarancji na wykonane roboty - min. 36 m-cy Realizacja robót objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: a) Kosztorysem ofertowym , b) Dokumentacją techniczną c) Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi d) Warunkami umowy zawartymi w projekcie umowy stanowiącymi Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2014. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Docieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu oraz wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Łęczycy. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Łęczycy: docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 14cm zgodnie z dokumentacją techniczną, docieplenie stropodachów wg. dokumentacji technicznej, wymiana stolarki okiennej zgodnie z zestawieniem załączonym w dokumentacji technicznej, wraz z robotami towarzyszącymi określonymi w pkt.10 dokumentacji technicznej - Załącznik 1b 2. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów /produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Udzielenie gwarancji na wykonane roboty - min. 36 m-cy Realizacja robót objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: a) Kosztorysem ofertowym , b) Dokumentacją techniczną c) Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi d) Warunkami umowy zawartymi w projekcie umowy stanowiącymi Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00-3, 45.42.11.30-4. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2014. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana wewnętrznej instalacji c.o. w budynku Szkoły Podstawowej nr 4, budowa węzła cieplnego oraz wykonanie przyłącza ciepłowniczego w budynku Archiwum Państwowego w Łęczycy.. 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: a) Szkoła Podstawowa nr 4 w Łęczycy - wymiana instalacji c.o. wg. dokumentacji technicznej - Załącznik 1c. UWAGA: Zamawiający informuje, że materiał z demontażu przekazany zostanie przez Wykonawcę Dyrektorowi Szkoły Podstawowej nr 4 w Łęczycy. b) Archiwum Państwowe w Łęczycy - budowa węzła cieplnego, wykonanie przyłącza ciepłowniczego wg. załączonej dokumentacji technicznej- Załącznik 1c 2. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Udzielenie gwarancji na wykonane roboty - min. 36 m-cy Realizacja robót objętych przedmiotem zamówienia musi być zgodna z: a) Kosztorysem ofertowym , b) Dokumentacją techniczną c) Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi d) Warunkami umowy zawartymi w projekcie umowy stanowiącymi Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00-7. 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.09.2014. 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 


» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 11.04.2014 godz. 15:05
 
załacznik nr 2
Dodany: 11.04.2014 godz. 15:07
 
ZAŁĄCZNIK nr 2a
Dodany: 11.04.2014 godz. 15:07
 
załącznik nr 2b
Dodany: 11.04.2014 godz. 15:07
 
załacznik nr 3
Dodany: 11.04.2014 godz. 15:08
 
załacznik nr 3a
Dodany: 11.04.2014 godz. 15:08
 
załącznik nr 3b
Dodany: 11.04.2014 godz. 15:08
 
załacznik nr 4
Dodany: 11.04.2014 godz. 15:09
 
załacznik nr 4a
Dodany: 11.04.2014 godz. 15:09
 
załącznik nr 4b
Dodany: 11.04.2014 godz. 15:09
 
załacznik nr 5
Dodany: 11.04.2014 godz. 15:10
 
załacznik nr 5a
Dodany: 11.04.2014 godz. 15:10
 
załącznik nr 5b
Dodany: 11.04.2014 godz. 15:10
 
załacznik nr 6
Dodany: 11.04.2014 godz. 15:11
 
załacznik nr 6a
Dodany: 11.04.2014 godz. 15:11
 
załącznik nr 6b
Dodany: 11.04.2014 godz. 15:11
 
załacznik nr 7
Dodany: 11.04.2014 godz. 15:12
 
załacznik nr 7a
Dodany: 11.04.2014 godz. 15:12
 
załącznik nr 7b
Dodany: 11.04.2014 godz. 15:12
 
załacznik nr 8
Dodany: 11.04.2014 godz. 15:12
 
załącznik nr 1a
Dodany: 11.04.2014 godz. 16:41
 
załacznik nr 1a
Dodany: 11.04.2014 godz. 16:43
 
załącznik nr 1a
Dodany: 11.04.2014 godz. 16:51
 
załącznik nr 1a
Dodany: 11.04.2014 godz. 16:56
 
załącznik nr 1a
Dodany: 11.04.2014 godz. 16:57
 
załącznik nr 1b
Dodany: 11.04.2014 godz. 17:02
 
załącznik nr 1b
Dodany: 11.04.2014 godz. 17:04
 
załącznik nr 1b
Dodany: 11.04.2014 godz. 17:07
 
załącznik nr 1b
Dodany: 11.04.2014 godz. 17:09
 
załącznik nr 1c
Dodany: 11.04.2014 godz. 17:11
 
załącznik nr 1c
Dodany: 11.04.2014 godz. 17:14
 
załącznik nr 1c
Dodany: 11.04.2014 godz. 17:16
 
załącznik nr 1c
Dodany: 11.04.2014 godz. 17:20
 
Instrukcja rozpakowania plików
Dodany: 14.04.2014 godz. 10:34
 
Zapytania i odpowiedzi do SIWZ
Dodany: 18.04.2014 godz. 11:14
 
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Dodany: 18.04.2014 godz. 12:49
 
MODYFIKACJA SIWZ
Dodany: 18.04.2014 godz. 12:49
 
SIWZ - zmiana
Dodany: 18.04.2014 godz. 12:51
 
MODYFIKACJA II SIWZ
Dodany: 23.04.2014 godz. 14:11
 
Przedmiary do załaczników 1a, 1b, 1c
Dodany: 23.04.2014 godz. 14:11
 
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 20.05.2014 godz. 17:02
 



Ostateczny termin składania ofert:
  5 2014



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Olga Kubas
Informacja opublikowana przez:
  dnia 11 2014 godz. 15:05
Liczba odsłon:
  1363 od 11 2014 godz. 15:05  (średnio 2.07 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl