OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane
Dostawy
Usługi
Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)? NIE
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego
Nazwa: Urząd Miejski w Łęczycy
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Janina Moruzgała Skarbnik Miasta Łęczyca
Adres: Gmina Miasto Łęczyca, Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14
Kod pocztowy, Miejscowość, Kraj 99-100 Łęczyca, Polska
Telefon, Fax: (48) 024 721 03 00, (48) 024 721 03 01
Poczta elektroniczna (e-mail): wydzialrozwoju@wp.pl
Adres internetowy (URL): www.leczyca.info.pl
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje
Nazwa: Urząd Miejski w Łęczycy
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Irena Kupiecka
Adres: Gmina Miasto Łęczyca, Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14
Kod pocztowy, Miejscowość, Kraj 99-100 Łęczyca, Polska
Telefon, Fax: (48) 024 721 03 08, (48) 024 721 03 01
Poczta elektroniczna (e-mail): ikupiecka@leczyca.info.pl
Adres internetowy (URL): www.leczyca.info.pl I.3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację
Nazwa: Urząd Miejski w Łęczycy
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Irena Kupiecka
Adres: Gmina Miasto Łęczyca, Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14
Kod pocztowy, Miejscowość, Kraj 99-100 Łęczyca, Polska
Telefon, Fax: (48) 024 721 03 08, (48) 024 721 03 01
Poczta elektroniczna (e-mail): ikupiecka@leczyca.info.pl
Adres internetowy (URL): www.leczyca.info.pl
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Taki jak w punkcie I.1.
I.5) Rodzaj zamawiającego*
Szczebel regionalny/ lokalny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane (w przypadku zamówienia na roboty budowlane)
Wykonanie Zaprojektowanie i wykonanie Wykonanie, za pomocą jakichkolwiek środków, obiektu budowlanego odpowiadającego wymogom określonym przez zamawiającego
II.1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy (w przypadku zamówienia na dostawy)
Kupno Najem Dzierżawa Leasing Inne
II.1.3) Rodzaj zamówienia na usługi (w przypadku zamówienia na usługi): Kategoria usług 06
II.1.4) Czy jest to umowa ramowa? * NIE
II.1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego* Udzielenie kredytu na finansowanie wydatków inwestycyjnych i bieżących gminy Łęczyca w 2005r.
II.1.6) Opis/ przedmiot zamówienia: Udzielenie kredytu na finansowanie wydatków inwestycyjnych i bieżących gminy Łęczyca w 2005r. w wysokości 4.400.000 PLN
II.1.7) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ŁĘCZYCA
II.1.8) Nomenklatura
II.1.8.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0
II.1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/ NACE/ CPC) 81131 - 81139
II.1.9) Podział zamówienia na części NIE
Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części kilku części wszystkich części
II.1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (o ile dotyczy) NIE
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)
1.000.926,02 PL
II.2.2) Opcje (o ile dotyczy). Opis i termin, w którym mogą być wykonane (o ile możliwe)
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
Data rozpoczęcia 20/09/2005 i/ lub zakończenia 30/11/2010
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje (o ile dotyczy):Wadium 10.000 PLN
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/ lub odesłanie do odpowiednich przepisów (o ile dotyczy)
Okres kredytowania od 2005r. do 2010r., Spłata odsetek od wykorzystanego kredytu wg ustalonego , harmonogramu, Uruchomienie kredytu nastąpi niezwłocznie po popisaniu umowy, wykorzystanie środków przez Zamawiającego w miarę potrzeb.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia (o ile dotyczy)
Wykonawcy dopuszczeni do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem.
III.2) Warunki uczestnictwa
III.2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177) oraz warunki określone w SIWZ.
II.2.1.1) Status prawny wymagane dokumenty
aktualny odpis właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty, wraz ze stosownym pełnomocnictwem w sytuacji, w której uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej,
koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,
aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty
aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa wymagane dokumenty: - nie dotyczy
III.2.1.3) Zdolność techniczna wymagane dokumenty:
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie
III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu? TAK
Ustawa z dnia 29.08.1997r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2002r. Nr 72 poz. 665 z późn. Zmianami)
Jeśli tak, wskazać odpowiednią ustawę, rozporządzenie lub przepis administracyjny
III.3.2) Czy osoby prawne będą zobowiązane do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia? NIE
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Rodzaj procedury: Otwarta Przyspieszona ograniczona ograniczona Przyspieszona negocjacyjna negocjacyjna
IV.1.1) Czy wybrano już kandydatów? (tylko w odniesieniu do procedury negocjacyjnej i jeśli dotyczy)
NIE TAK Jeśli tak, podać szczegóły w części Inne informacje (sekcja VI)
IV.1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: nie dotyczy
IV.1.3) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia: nie dotyczy
IV.1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: nie dotyczy
IV.1.4) Przewidywana liczba dostawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: nie dotyczy
Liczba lub: Minimum / Maksimum
IV.2) Kryteria oceny ofert
A) Najniższa cena
lub
B) Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem:
B1) kryteria jak niżej (o ile możliwe według kolejności znaczenia)
1 _______________________ 4 ________________________ 7 ______________________
2 _______________________ 5 ________________________ 8 ______________________
3 _______________________ 6 ________________________ 9 ______________________
Kolejność według znaczenia: NIE TAK
lub:
B2) kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego FN.341/1/2005
IV.3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych
Dostępne do 09/09/2005 Cena 20,00 Waluta PLN
Warunki i sposób płatności : przelewem na rachunek Gminy Miejskiej Łęczyca, lub za pobraniem pocztowym, lub w kasie Urzędu Miasta
IV.3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się procedurę otwartą, ograniczoną czy negocjacyjną)
12/09/2005 lub dni od daty wysłania ogłoszenia Godzina 11:30
IV.3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej)
Przybliżona data (dd/mm/rrrr)
IV.3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.3.6) Termin związania ofertą (w przypadku procedury otwartej) 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert
IV 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert : nie dotyczy
IV.3.7.2) Data, godzina i miejsce: Data 12/09/2005, Godzina: 12:00
Miejsce: Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, Sala konferencyjna
SEKCJA VI: INNE INFORMACJE
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa? NIE TAK
VI.2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: nie dotyczy
VI.3) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków UE?* NIE
Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz wszelkie pomocne odniesienia
VI.4) Informacje dodatkowe nie dotyczy
VI.5) Data wysłania ogłoszenia 22/07/2005
|