0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Usługa - Udzielenie kredytu na finansowanie wydatków inwestycyjnych i bieżących gminy Łęczyca w 2005r.



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Roboty budowlane            

Dostawy              

Usługi   

 

Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)?   NIE

 

SEKCJA I:     ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego

 

Nazwa: Urząd Miejski w Łęczycy

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Janina Moruzgała  Skarbnik Miasta Łęczyca

Adres: Gmina Miasto Łęczyca, Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14

Kod pocztowy, Miejscowość, Kraj 99-100 Łęczyca, Polska

Telefon, Fax: (48) 024 721 03 00, (48) 024 721 03 01

Poczta elektroniczna (e-mail): wydzialrozwoju@wp.pl

Adres internetowy (URL): www.leczyca.info.pl

I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje

Nazwa: Urząd Miejski w Łęczycy

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Irena Kupiecka

Adres: Gmina Miasto Łęczyca, Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14

Kod pocztowy, Miejscowość, Kraj 99-100 Łęczyca, Polska

Telefon, Fax:  (48) 024 721 03 08, (48) 024 721 03 01

Poczta elektroniczna (e-mail): ikupiecka@leczyca.info.pl

Adres internetowy (URL): www.leczyca.info.pl
I.3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację

Nazwa: Urząd Miejski w Łęczycy

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Irena Kupiecka

Adres: Gmina Miasto Łęczyca, Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14

Kod pocztowy, Miejscowość, Kraj 99-100 Łęczyca, Polska

Telefon, Fax: (48) 024 721 03 08, (48) 024 721 03 01

Poczta elektroniczna (e-mail): ikupiecka@leczyca.info.pl

Adres internetowy (URL): www.leczyca.info.pl

I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Taki jak w punkcie I.1.

I.5) Rodzaj zamawiającego*

   Szczebel regionalny/ lokalny

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane (w przypadku zamówienia na roboty budowlane)

Wykonanie                 Zaprojektowanie i wykonanie           Wykonanie, za pomocą jakichkolwiek środków, obiektu budowlanego odpowiadającego wymogom określonym przez zamawiającego     

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy  (w przypadku zamówienia na dostawy)

Kupno         Najem     Dzierżawa              Leasing                 Inne     

 

 

II.1.3) Rodzaj zamówienia na usługi  (w przypadku zamówienia na usługi): Kategoria usług 06

 

II.1.4) Czy jest to umowa ramowa? *  NIE        

 

II.1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego* Udzielenie kredytu na finansowanie wydatków inwestycyjnych i bieżących gminy Łęczyca w 2005r.

 

II.1.6) Opis/ przedmiot zamówienia: Udzielenie kredytu na finansowanie wydatków inwestycyjnych i bieżących gminy Łęczyca w 2005r. w wysokości 4.400.000 PLN

 

II.1.7) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ŁĘCZYCA

 

II.1.8) Nomenklatura

II.1.8.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0

 

II.1.8.2) Inna odpowiednia  nomenklatura (CPA/ NACE/ CPC)   81131 - 81139

 

II.1.9) Podział zamówienia na części       NIE

Oferty można składać w odniesieniu do:    jednej części    kilku części      wszystkich części

II.1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej (o ile dotyczy)   NIE    

 

II.2) Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem  wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)

    1.000.926,02 PL

 

II.2.2) Opcje (o ile dotyczy). Opis i termin, w którym mogą być wykonane (o ile możliwe)

 

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania

Data rozpoczęcia 20/09/2005 i/ lub zakończenia 30/11/2010

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

 

III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje (o ile dotyczy):Wadium  10.000 PLN

 

III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/ lub odesłanie do odpowiednich przepisów (o ile dotyczy)

Okres kredytowania od 2005r. do 2010r., Spłata odsetek od wykorzystanego kredytu wg ustalonego , harmonogramu, Uruchomienie kredytu nastąpi niezwłocznie po popisaniu umowy, wykorzystanie środków przez Zamawiającego w miarę potrzeb.

 

 

III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia (o ile dotyczy)

Wykonawcy dopuszczeni do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem.

 

III.2) Warunki uczestnictwa

 

III.2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177) oraz warunki określone w SIWZ.

 

II.2.1.1) Status prawny  wymagane dokumenty

aktualny odpis właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty, wraz ze stosownym pełnomocnictwem w sytuacji, w której uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej,

koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,

aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia oferty

aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt  9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

 

III.2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa  wymagane dokumenty: - nie dotyczy

 

III.2.1.3) Zdolność techniczna  wymagane dokumenty:

Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie

 

III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu?         TAK

Ustawa z dnia 29.08.1997r.  Prawo Bankowe (Dz.U. z 2002r. Nr 72 poz. 665 z późn. Zmianami)

Jeśli tak, wskazać odpowiednią  ustawę, rozporządzenie lub przepis administracyjny 

III.3.2) Czy osoby prawne będą zobowiązane do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia?                    NIE

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury:              Otwarta       Przyspieszona ograniczona               ograniczona          Przyspieszona negocjacyjna      negocjacyjna

IV.1.1) Czy wybrano już kandydatów? (tylko w odniesieniu do procedury negocjacyjnej i jeśli dotyczy)

NIE            TAK       Jeśli tak, podać szczegóły w części Inne informacje (sekcja VI)

 

IV.1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej:          nie dotyczy

IV.1.3) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia:                 nie dotyczy

IV.1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia:              nie dotyczy

IV.1.4) Przewidywana liczba dostawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert:              nie dotyczy

Liczba   lub:         Minimum   /   Maksimum  

 

IV.2) Kryteria oceny ofert

            A)        Najniższa cena   

lub

B)        Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem:

 B1)   kryteria jak niżej (o ile możliwe według kolejności znaczenia)

  1 _______________________    4 ________________________    7 ______________________

  2 _______________________    5 ________________________    8 ______________________

  3 _______________________    6 ________________________    9 ______________________

 

Kolejność według znaczenia:                           NIE     TAK 

lub:

B2) kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia   

 

IV.3) Informacje administracyjne

 

IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego       FN.341/1/2005

IV.3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych

                               Dostępne do        09/09/2005        Cena  20,00   Waluta PLN

Warunki i sposób płatności : przelewem na rachunek Gminy Miejskiej Łęczyca, lub za pobraniem pocztowym, lub w kasie Urzędu Miasta

IV.3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się  procedurę otwartą, ograniczoną czy negocjacyjną)

12/09/2005      lub      dni od daty wysłania ogłoszenia Godzina 11:30

IV.3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej)

Przybliżona data                  (dd/mm/rrrr)

 

IV.3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:                  polski

IV.3.6) Termin związania ofertą (w przypadku procedury otwartej) 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert

IV 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności  podczas otwarcia ofert :     nie dotyczy         

IV.3.7.2) Data, godzina i miejsce: Data   12/09/2005, Godzina: 12:00

Miejsce: Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, Sala konferencyjna

 

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa?                           NIE                  TAK

 

VI.2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń:          nie dotyczy

 

VI.3) Czy zamówienie dotyczy projektu/ programu finansowanego ze środków UE?*       NIE

Jeśli tak, wskazać projekt/ program oraz  wszelkie pomocne odniesienia

 

VI.4) Informacje dodatkowe                 nie dotyczy

VI.5) Data wysłania ogłoszenia 22/07/2005








Informacja opublikowana przez:
  dnia 22 2005 godz. 14:36
Liczba odsłon:
  8 od 22 2005 godz. 14:36  (średnio 1 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl