Numer: ZP.IR.226.43.2014
Łęczyca, dnia 16.07.2014r.
ZAPYTANIE CENOWE
1. Zamawiający: Gmina Miasto Łęczyca, z siedzibą Urząd Miejski w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, zaprasza do złożenia ofert na: Wykonanie projektu adaptacji budynku przy Al. Jana Pawła II 3 w Łęczycy na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Łęczycy w ramach inwestycji pn.: „Przystosowanie budynku na potrzeby ŚDS mieszczącego się przy Alejach Jana Pawła II 3 w Łęczycy”
1) Przedmiot zamówienia: Wykonanie projektu adaptacji budynku przy Al. Jana Pawła II 3 w Łęczycy na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Łęczycy w ramach inwestycji pn.: „Przystosowanie budynku na potrzeby ŚDS mieszczącego się przy Alejach Jana Pawła II 3 w Łęczycy”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy,
- Wykonanie inwentaryzacji budynku,
- Wykonanie projektu adaptacji budynku w branżach konstrukcyjno – budowlanej, wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej i gazowej uwzględniającego następujące pomieszczenia:
1. Pomieszczenie terapii zajęciowej,
2. Pracownia kulinarna (kuchnia),
3. Magazyn żywnościowy,
4. Jadalnia,
5. Pracownia treningów praktycznych (pralnio-suszarnia),
6. Sala doświadczania świata z funkcją relaksacyjną,
7. Szatnia,
8. Pomieszczenie do terapii indywidualnej,
9. Świetlica,
10. Toalety –4, w tym 3 dla uczestników i 1 dla personelu,
11. Prysznic z toaletą,
12. Pokoje administracyjne 4: pokój terapeutów, pokój dyrektora, pokój głównej księgowej i archiwum,
13. Kotłownia,
14. Pomieszczenie gospodarcze
Ponadto należy uwzględnić doprowadzenie gazu sieciowego do budynku, podłączenia 2 kuchni gazowych oraz instalacji pieca gazowego centralnego ogrzewania i ciepłej wody oraz sposób zagospodarowania działki przed budynkiem na ogródek przydomowy dla uczestników oraz ogrodzenie działki wraz z furtką i bramą.
Dokumentację należy wykonać z następującymi założeniami:
- projekt budowlany wykonawczy ma być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r., nr 202 poz. 2072 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy (Dz. U. z 2010 nr 238 poz. 1586 ) - 5 egz.;
- kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389) - 2 egz.;
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonaną zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 16 września 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - 2 egz.;
- Przedmiar robót - 2 egz.;
- Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadkach, gdy ich opracowanie jest wymagane - w 5 egz.
- Uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z właściwych przepisów;
- Wszystkie wymienione opracowania mają zostać dostarczone Zamawiającemu w wersji elektronicznej w ogólnodostępnym formacie (np.pdf, opisy np. w doc.) – w 1egz. tj. na 1 płycie CD.
2) Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 15.12.2014r.
3) Okres gwarancji: 3 lata, zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za wady dokumentacji projektowej na zasadach określonych przepisami art.638 w zw. Z art.566 KC
4) Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria, w terminie do dnia 28.07.2014r. godzina 09:00.
a) UWAGA! O dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za termin dostarczenia ofert wysyłanych za pośrednictwem poczty lub kuriera. Oferty które wpłyną po w/w terminie nie będą brane pod uwagę i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom, którzy je złożyli bez otwierania. Wykonawca może dokonać modyfikacji lub wycofać swoją ofertę po jej złożeniu, jeżeli pisemne powiadomienie o tej modyfikacji lub wycofaniu zostanie dostarczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Oferty wycofane nie zostaną otwarte. Zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.
b) Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe oznakowanie koperty. Jeżeli dojdzie do otwarcia nieprawidłowo opisanej (oznaczonej) koperty, to taka oferta będzie pominięta podczas rejestracji i w toku dalszego procedowania.
c) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje jej odrzucenie. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu ostatecznego terminu składania ofert.
d) Wykonawca nie może dokonać zmiany i wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.
e) W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących ich treści.
f) W przypadku gdy oferta zawiera braki lub błędy, Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe oraz inne nieistotne omyłki, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona oraz wzywa Wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów lub oświadczeń.
g) Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przy czym Zamawiający dopuszcza dokonanie wybory na podstawie tylko jednej oferty spełniającej wszystkie wymagania Zamawiającego określone w zapytaniu.
5) Termin otwarcia ofert: 28.07.2014r. godzina 09:15.
6) Warunki płatności:
Rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi jednorazowo. Płatność zrealizowana zostanie po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia w terminie 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego.
7) Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy - Marek Szczepaniak tel. (024)721-23-76
8) Sposób przygotowania oferty:
8.1. ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania cenowego oraz podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy. Oferta powinna być złożona w szczelnie zamkniętej kopercie z napisem – dot.
8.2. Oferty nie kompletne, nieprawidłowo wypełnione, niespełniające wymagań zamawiającego i złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
8.3. W przypadku niezgodności ceny napisanej cyfrowo i ceny napisanej słowami rozstrzygająca będzie cena napisana słownie.
8.4. Wykonawcy będą zobowiązani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8.5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.
8.6. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
8.7. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
8.8. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego, a także w przypadku braku środków finansowych.
9) . Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
1. Wykonawca określi cenę ściśle według Formularza ofertowego – ZAŁĄCZNIK NR 1 zapytania.
2. Cena musi być podana w złotych polskich (PLN) oraz wyrażona liczbowo i słownie, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku lub do pełnych złotych - jeśli wynika z procedur
Wykonawcy (zgodnie z powszechnie przyjętym systemem rachunkowości).
3. Cena, określona przez Wykonawcę, powinna zawierać w sobie wszystkie koszty mogące powstać w okresie ważności umowy, a także uwzględniać inne opłaty i podatki wynikające z
realizacji umowy jak również ewentualne upusty i rabaty.
4. Stawka podatku VAT jest określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od
towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.).
5. Ceny podane w ofercie są ostateczne i nie mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy.
6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10. Treść oferty: załącznik nr 1 do zapytania
11. Kryterium oceny ofert.
1) Oceny ofert będzie dokonywała Komisja przetargowa.
2) W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki, komisja dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryteria wyboru:
Lp
|
Kryterium
|
Znaczenie w %
|
Opis
|
a)
|
Najniższa cena
|
100
|
cena za całość usługi określonej w przedmiocie zamówienia (podana przez wykonawcę w zł. brutto)
|
3) Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
12. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Zamawiający wymaga następujących danych o projektantach - posiadanie uprawnień do projektowania w specjalnościach:
- konstrukcyjno - budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci gazowych.
Ocena spełnienia warunku udziału w postepowaniu będzie dokonana na podstawie załącznika nr 2 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
13. Oferta winna zawierać:
1) prawidłowo wypełniony druk „FORMULARZ OFERTOWY” – załącznik nr 1
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) załącznik nr 2.
|