RK.RG.341/23/2005
ZP-200 Ogłoszenie o zamówieniu
Rodzaj robota budowlana
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego Gmina Miasto Łęczyca, Urząd Miasta Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. Łódzkie, tel. (0-24) 721-03-00, fax (0-24) 721-03-01, e-mail: wydzialrozwoju@wp.pl http://www.leczyca.info.pl Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Sławomir Pawłowski (pokój 56)
I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje P.U.I. INVEST SERVICE Sp. z o.o. ul. Kasprzaka 6, 91-083 Łódź, woj. Łódzkie tel. 042 632 13 82; fax.: 042 632 13 78 Osoba upoważniona do kontaktów: Edmund Tyc
I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia P.U.I. INVEST SERVICE Sp. z o.o. ul. Kasprzaka 6, 91-083 Łódź, woj. Łódzkie tel. 042 632 13 82; fax.: 042 632 13 78 Osoba upoważniona do kontaktów: Czesława Kacprzak
I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Taki jak w pkt. I.1
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Opis II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego "Remont zabytkowego budynku Ratusza"
II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Prace budowlane, remontowo konserwatorskie w Ratuszu, w tym: wymiana konstrukcji dachu i pokryć, wymiana stropów, wymiana tynków z odtworzeniem detali architektonicznych, wymiana instalacji wewnętrznych: wod-kan, c.o., elektrycznej, teletechnicznej, wentylacyjnej.
II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Łęczyca, Plac T. Kościuszki 33
II.1.5) Nomenklatura II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) Główny przedmiot: 45.21.23.50-4 Dodatkowe przedmioty: 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6, 45.11.00.00-1, 45.41.00.00-4
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy) > 60.000 euro
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania data rozpoczęcia: 26-09-2005r. data zakończenia: 31-07-2006r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) Wymagane wadium 50.000,00 zł
III.2) Informacje dot. sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie publiczne może ubiegać się wykonawca, który : a/ Wykaże się doświadczeniem w zakresie realizacji w latach 2001 2004 prac remontowo konserwatorskich co najmniej trzech budynków wykonanych na rzecz więcej niż jednego Zamawiającego, których łączna wartość przekracza 5,00 mln złotych, przy czym co najmniej jeden ze wskazanych budynków musi być obiektem zabytkowym i podlegać ochronie konserwatorskiej na podstawie wpisu do rejestru zabytków. b/ Wykaże, że łączna wartość produkcji budowlano-montażowej Wykonawcy w latach 2002 2004 była większa niż 10,00 mln złotych. Spełnienie tego warunku musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów finansowych Wykonawcy oraz wykazu zrealizowanych przez niego w tym okresie obiektów budowlanych. c/ Załączy do oferty polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości co najmniej 1,00 mln złotych. d/ Pracownicy wykonawcy odpowiedzialni za realizację zamówienia publicznego muszą posiadać niezbędne uprawnienia we wszystkich branżach i muszą przynależeć do samorządu zawodowego. e/ Spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. f/ udzieli gwarancji na zrealizowane roboty minimum 60 miesięcy
SEKCJA IV: TRYBY IV.1) Tryby udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy) - nie dotyczy
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) - nie dotyczy
IV.2) Kryteria oceny ofert Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi: Cena - 97% Okres gwarancji - 3%
IV.3) Informacje administracyjne IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień Dostępne do 06-09-2005r.; Cena 120,00 zł
IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem) 12-09-2005r, godz. 12:30
IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego) 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert
IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 12-09-2005r., godz.: 13:00 Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, sala konferencyjna
SEKCJA V: INNE INFORMACJE V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej? Tak ZPORR; Priorytet 3 Rozwój lokalny; Poddziałanie 3.3.1 Rewitalizacja obszarów miejskich
V.2) Data wysłania ogłoszenia 22-07-2005r.
|