0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Przetarg nieograniczony - roboty budowlane - `Remont zabytkowego budynku Ratusza`



RK.RG.341/23/2005

ZP-200 Ogłoszenie o zamówieniu

Rodzaj robota budowlana

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego Gmina Miasto Łęczyca, Urząd Miasta Łęczyca,
ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. Łódzkie,
tel. (0-24) 721-03-00, fax (0-24) 721-03-01,
e-mail: wydzialrozwoju@wp.pl http://www.leczyca.info.pl

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów Sławomir Pawłowski (pokój 56)

I.2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje P.U.I. INVEST SERVICE Sp. z o.o.
ul. Kasprzaka 6, 91-083 Łódź, woj. Łódzkie
tel. 042 632 13 82; fax.: 042 632 13 78

Osoba upoważniona do kontaktów: Edmund Tyc

I.3) Adres, pod którym można uzyskać specyfikację istotnych warunków zamówienia P.U.I. INVEST SERVICE Sp. z o.o.
ul. Kasprzaka 6, 91-083 Łódź, woj. Łódzkie
tel. 042 632 13 82; fax.: 042 632 13 78

Osoba upoważniona do kontaktów: Czesława Kacprzak

I.4) Adres, na który należy przesyłać oferty/ wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Taki jak w pkt. I.1

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego "Remont zabytkowego budynku Ratusza"

II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: Prace budowlane, remontowo konserwatorskie w Ratuszu, w tym: wymiana konstrukcji dachu i pokryć, wymiana stropów, wymiana tynków z odtworzeniem detali architektonicznych, wymiana instalacji wewnętrznych: wod-kan, c.o., elektrycznej, teletechnicznej, wentylacyjnej.

II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw Łęczyca, Plac T. Kościuszki 33

II.1.5) Nomenklatura
II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) Główny przedmiot: 45.21.23.50-4
Dodatkowe przedmioty: 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6, 45.11.00.00-1, 45.41.00.00-4


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie

II.2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy) > 60.000 euro

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania
data rozpoczęcia: 26-09-2005r.
data zakończenia: 31-07-2006r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wymagane wadium 50.000,00 zł

III.2) Informacje dot. sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie publiczne może ubiegać się wykonawca, który :
a/ Wykaże się doświadczeniem w zakresie realizacji w latach 2001  2004 prac remontowo  konserwatorskich co najmniej trzech budynków wykonanych na rzecz więcej niż jednego Zamawiającego, których łączna wartość przekracza 5,00 mln złotych, przy czym co najmniej jeden ze wskazanych budynków musi być obiektem zabytkowym i podlegać ochronie konserwatorskiej na podstawie wpisu do rejestru zabytków.
b/ Wykaże, że łączna wartość produkcji budowlano-montażowej Wykonawcy w latach 2002  2004 była większa niż 10,00 mln złotych. Spełnienie tego warunku musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów finansowych Wykonawcy oraz wykazu zrealizowanych przez niego w tym okresie obiektów budowlanych.
c/ Załączy do oferty polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości co najmniej 1,00 mln złotych.
d/ Pracownicy wykonawcy odpowiedzialni za realizację zamówienia publicznego muszą posiadać niezbędne uprawnienia we wszystkich branżach i muszą przynależeć do samorządu zawodowego.
e/ Spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy  Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
f/ udzieli gwarancji na zrealizowane roboty minimum 60 miesięcy

SEKCJA IV: TRYBY
IV.1) Tryby udzielenia zamówienia Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy) - nie dotyczy

IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) - nie dotyczy

IV.2) Kryteria oceny ofert Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
Cena - 97%
Okres gwarancji - 3%

IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień
Dostępne do 06-09-2005r.; Cena  120,00 zł

IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależności od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem) 12-09-2005r, godz. 12:30

IV.3.3) Termin związania ofertą (w przypadku trybu przetargu nieograniczonego) 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert

IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert 12-09-2005r., godz.: 13:00
Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca,
sala konferencyjna

SEKCJA V: INNE INFORMACJE
V.1) Czy zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej? Tak
ZPORR; Priorytet 3  Rozwój lokalny;
Poddziałanie 3.3.1  Rewitalizacja obszarów miejskich

V.2) Data wysłania ogłoszenia 22-07-2005r.








Informacja opublikowana przez:
  dnia 22 2005 godz. 14:40
Liczba odsłon:
  27 od 22 2005 godz. 14:40  (średnio 1.01 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl