0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

ZAPYTANIE CENOWE Wykonanie rozbiórki budynku zaplecza kortów tenisowych w Łęczycy przy ul. Dworcowej 3B

Numer: ZP.IR.226.74.2014


ZP.IR.226.74.2014

Łęczyca, dnia 21.10.2014r.

ZAPYTANIE CENOWE

I. Zamawiający : Gmina Miasto Łęczyca, z siedzibą Urząd Miejski w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, zaprasza do złożenia ofert na Wykonanie rozbiórki budynku zaplecza kortów tenisowych w Łęczycy przy ul. Dworcowej 3B.

1) Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych: polegających na rozbiórce  budynku zaplecza kortów tenisowych w Łęczycy przy ul. Dworcowej 3B dz. nr ewid. 423/11 oraz wykonanie ogrodzenia zachodniej części działki po rozebraniu budynku - ogrodzenie panelowe ocynkowane, wysokość panela 153 cm, grubość drutu 4x4 mm, na podmurówce betonowej prefabrykowanej o łącznej długości ok.27 m.  

Obiekt przeznaczony do rozbiórki posiada instalację odgromową, elektryczną, wodociągową i kanalizacyjną. Powierzchnia zabudowy : 467,96 m2, kubatura 1984,71. Konstrukcja  wykonana w postaci szkieletu żelbetowego obudowanego cegłą wapienno – piaskową pełną na zaprawie cementowo- wapiennej, dach dwuspadowy pokryty papą.

Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do zapytania: projektu rozbiórki kortów tenisowych, decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę – ZAŁACZNIK NR 1a.

Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z dokumentacja projektową.

Ostateczną wartość zamówienia należy określić w oparciu o dokumentację projektową.

W cenie ofertowej Wykonawca powinien ująć wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.

Za wykonane roboty Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie dokumentacji projektowej.

Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną osobę:

  1. posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która pełnić będzie obowiązki kierownika rozbiórki.

 

2) Termin realizacji zamówienia:  do 10.12.2014r.

3) Okres gwarancji: nie dotyczy.

4) Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria, w terminie do dnia 27.10.2014r.  godzina 11:00.

5) Termin otwarcia ofert: 27.10.2014r.  godzina 11:15.

6) Warunki płatności: Rozliczenie za wykonane prace odbędzie się na podstawie jednej faktury końcowej. Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe brutto, w terminie do 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, wystawionej po zatwierdzeniu protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.

7) Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Robert Durys,
nr tel. 24 721 03 44.

8) Sposób przygotowania oferty:

8.1. ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz
z tłumaczeniem na język polski. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania cenowego oraz podpisana przez osobę uprawnioną
do reprezentacji wykonawcy. Oferta powinna być złożona w szczelnie zamkniętej kopercie
z napisem – dot. zamówienia  pn: Wykonanie rozbiórki budynku zaplecza kortów tenisowych w Łęczycy przy ul. Dworcowej 3B.

8.2. Oferty nie kompletne, nieprawidłowo wypełnione, niespełniające wymagań zamawiającego i złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

8.3. W przypadku niezgodności ceny napisanej cyfrowo i ceny napisanej słowami rozstrzygająca będzie cena napisana słownie.

8.4. Wykonawcy będą zobowiązani ofertą przez okres 7 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.

8.6. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.

8.7. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

8.8. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego, a także w przypadku braku środków finansowych.

9) Cena jest jedynym kryterium oceny ofert.

9.1.Wykonawca określi cenę oferty brutto przedmiotu zamówienia jako cenę ryczałtową,

9.2. Cenę ryczałtową należy traktować jako stałą i nie zmienną obejmującą koszty:

- wynikające z projektu rozbiórki

- których poniesienie jest niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

- inne, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: zużycia wody, energii elektrycznej, ubezpieczenia, zabezpieczenia placu budowy

- cena ryczałtowa określona przez Wykonawcę w ofercie winna być ustalona jako ryczałt, kompletna i jednoznaczna. Cena ta nie będzie zmieniana w toku realizacji zamówienia i nie będzie podlegała waloryzacji.

9.3. Cena oferty winna uwzględnić wszystkie prace w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia niezbędne do osiągnięcia rezultatu umowy.

  1. Wykonawca określi cenę oferty brutto przedmiotu zamówienia jako cenę ryczałtową, która obejmować będzie wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w zapytaniu cenowym.
  2. Wykonawca określi cenę realizacji zamówienia poprzez podanie ceny, zgodnie z ustawą z dnia 05 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. z 2013 r. 385 t.j.) w złotych polskich z dokładnością do jednego grosza.
  3. Cena ryczałtowa winna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Ceną oferty jest cena brutto (z VAT).
  5. Ostateczna cena oferty winna być wpisana w formularz ofertowy, jako cena brutto z podatkiem VAT. Całkowita cena ofertowa brutto, pozwoli na badanie i ocenę ofert oraz posłuży do ich porównania.
  6. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w formie przelewów w złotych polskich na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  7. Cena będzie stała przez cały okres obowiązywania umowy.

10) Oferta winna zawierać:

10.1.Prawidłowo wypełniony druk  FORMULARZ CENOWY  (załącznik nr 1)

10.2. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2

10.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).

10.4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia załącznik nr 3

 

 

 

 


» ZAŁĄCZNIKI «
załącznik nr 1a
Dodany: 21.10.2014 godz. 13:11
 
załącznik nr 2
Dodany: 21.10.2014 godz. 13:11
 
załącznik nr 3
Dodany: 21.10.2014 godz. 13:11
 
załącznik nr 1
Dodany: 21.10.2014 godz. 13:19
 
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 28.10.2014 godz. 9:51
 



Ostateczny termin składania ofert:
 27 2014



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Olga Kubas
Informacja opublikowana przez:
  dnia 21 2014 godz. 13:11
Liczba odsłon:
  325 od 21 2014 godz. 13:11  (średnio 1.3 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl