Numer: ZP.IR.226.75.2014
ZP.IR.226.75.2014
Łęczyca, dnia 24.10.2014r.
ZAPYTANIE CENOWE
I. Zamawiający : Gmina Miasto Łęczyca, z siedzibą Urząd Miejski w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, zaprasza do złożenia ofert na Budowę kładki żelbetowej na zalewie miejskim w Łęczycy w ramach inwestycji pn. „Modernizacja budowli hydrotechnicznych na zalewie miejskim w Łęczycy”.
1) Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych: polegających na budowie kładki żelbetowej dla pieszych na wlocie do zalewu o szerokości 1,25m i długości 5,0 m, oparta na dwóch przyczółkach ze stalowych ścianek szczelnych o głębokości wbicia 2,5m. ponadto na tej budowli zaprojektowano wykonanie ubezpieczenie stopy skarpy cieku Czartówka poprzez wykonanie pojedynczej kiszki faszynowej fi 20cm na długości skarpa lewa 15,0 m, skarpa prawa 10,0 m. Skarpę zalewu przy tej budowli ubezpieczyć palisadą z kołków fi 8 cm, długości 1,5 m, na długości skarpy lewej 10,0m i skarpy prawej 15,0m.
Szczegółowy zakres robót wynika z załączonych do zapytania: projektu budowlanego budowy kładki żelbetowe, Informacji BIOZ, decyzji o pozwoleniu budowę nr 344/2014, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – ZAŁACZNIK NR 2.
Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego zapoznania się z dokumentacja projektową.
Ostateczną wartość zamówienia należy określić w oparciu o dokumentację projektową.
W cenie ofertowej Wykonawca powinien ująć wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
Za wykonane roboty Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie dokumentacji projektowej.
Wykonawca musi posiadać co najmniej jedną osobę:
- posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która pełnić będzie obowiązki kierownika robót.
2) Termin realizacji zamówienia: do 15.12.2014r.
3) Okres gwarancji: 5 lat.
4) Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria, w terminie do dnia 03.11.2014r. godzina 11:00.
5) Termin otwarcia ofert: 03.11.2014r. godzina 11:15.
6) Warunki płatności: Rozliczenie za wykonane prace odbędzie się na podstawie jednej faktury końcowej. Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe brutto, w terminie do 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, wystawionej po zatwierdzeniu protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.
7) Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Robert Durys,
nr tel. 24 721 03 44.
8) Sposób przygotowania oferty:
8.1. ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz
z tłumaczeniem na język polski. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania cenowego oraz podpisana przez osobę uprawnioną
do reprezentacji wykonawcy. Oferta powinna być złożona w szczelnie zamkniętej kopercie
z napisem – dot. zamówienia pn. Budowa kładki żelbetowej na zalewie miejskim w Łęczycy
8.2. Oferty nie kompletne, nieprawidłowo wypełnione, niespełniające wymagań zamawiającego i złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
8.3. W przypadku niezgodności ceny napisanej cyfrowo i ceny napisanej słowami rozstrzygająca będzie cena napisana słownie.
8.4. Wykonawcy będą zobowiązani ofertą przez okres 7 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8.5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.
8.6. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.
8.7. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.
8.8. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego, a także w przypadku braku środków finansowych.
9) Cena jest jedynym kryterium oceny ofert.
9.1.Wykonawca określi cenę oferty brutto przedmiotu zamówienia jako cenę ryczałtową,
9.2. Cenę ryczałtową należy traktować jako stałą i nie zmienną obejmującą koszty:
- wynikające z projektu budowlanego, STWiOR
- których poniesienie jest niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
- inne, związane z realizacją przedmiotu zamówienia: zużycia wody, energii elektrycznej, ubezpieczenia, zabezpieczenia placu budowy
- cena ryczałtowa określona przez Wykonawcę w ofercie winna być ustalona jako ryczałt, kompletna i jednoznaczna. Cena ta nie będzie zmieniana w toku realizacji zamówienia i nie będzie podlegała waloryzacji.
9.3. Cena oferty winna uwzględnić wszystkie prace w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia niezbędne do osiągnięcia rezultatu umowy.
- Wykonawca określi cenę oferty brutto przedmiotu zamówienia jako cenę ryczałtową, która obejmować będzie wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w zapytaniu cenowym.
- Wykonawca określi cenę realizacji zamówienia poprzez podanie ceny, zgodnie z ustawą z dnia 05 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. z 2013 r. 385 t.j.) w złotych polskich z dokładnością do jednego grosza.
- Cena ryczałtowa winna być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
- Ceną oferty jest cena brutto (z VAT).
- Ostateczna cena oferty winna być wpisana w formularz ofertowy, jako cena brutto z podatkiem VAT. Całkowita cena ofertowa brutto, pozwoli na badanie i ocenę ofert oraz posłuży do ich porównania.
- Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w formie przelewów w złotych polskich na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT.
- Cena będzie stała przez cały okres obowiązywania umowy.
10) Oferta winna zawierać:
10.1.Prawidłowo wypełniony druk FORMULARZ CENOWY (załącznik nr 1)
10.2. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 3
10.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
10.4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia załącznik nr 4
|