0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska, przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Detaliczny zakup paliw płynnych dla Jednostki Budżetowej Zieleń Miejska`



 

Załącznik Nr 2

do Regulaminu udzielania

    zamówień publicznych o wartości

          nieprzekraczajacej wyrażonej w złotych

    równowartości 14.000 euro netto

wprowadzonego zarządzeniem Nr 1/I/2014

Dyrektora JB „ZM”

z dnia 02 stycznia 2014 roku

 

Zaproszenie do składania ofert

 

  1. Jednostka Budżetowa „Zieleń Miejska”  ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca zaprasza Państwa do składania ofert w postępowaniu o wartości netto powyżej równowartości 10 000 euro netto, którego przedmiotem jest:  
  1. Nazwa przedmiotu zamówienia / parametry lub funkcje przedmiotu umowy
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Detaliczny zakup paliw płynnych dla Jednostki Budżetowej Zieleń Miejska"

CPV  09134100-8 olej napędowy,  09132100-4 benzyna bezołowiowa

  1. Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje:

2.1. Zakres rzeczowy obejmuje:

     - zakup niżej wymienionych ilości i rodzajów paliw płynnych na okres  jednego roku

            OLEJ  NAPĘDOWY  -  14 000 litrów/rok  

            BENZYNA  BEZOŁOWIOWA 95 - 5000 litrów/rok

    Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień :     Kod CPV : , 09134100-8 olej napędowy, 09132100-4 benzyna bezołowiowa

2.2. Zakup będzie realizowany na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika, w wybranej stacji sprzedawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.

2.3.  Wykaz:

            1) marek i numerów rejestracyjnych pojazdów, o których mowa w pkt. 2, a także  nazwisk uprawnionych do tankowania kierowców zamawiającego, będzie zawarty w załączniku do umowy. Każdy z kierowców umieszczonych w wykazie będzie uprawniony do tankowania każdego z pojazdów wymienionych w wykazie.

2.4.  Przez wybraną stację sprzedawcy, o której mowa w pkt.2, należy rozumieć :

1) stację sprzedawcy, który złożył najkorzystniejsza ofertę, jeżeli stacja ta (znajdująca się w odległości nie większej niż 3 km od siedziby zamawiającego, liczona najkrótszą drogą publiczną ) jest jedyną, jaką ten dostawca posiada,

2) stację sprzedawcy z najniższą średnią ze średnich dziennych cen sprzedaży poszczególnych rodzajów paliw, z trzech miesięcy poprzedzających termin składania ofert, spośród wszystkich stacji dostawcy, jeżeli dostawca, którego oferta została wybrana, posiada więcej niż jedną stację paliw (w odległości nie większej niż 3 km od siedziby zamawiającego, liczona najkrótszą drogą publiczną),

3) każdy ze sprzedających może złożyć tylko jedną ofertę.

2.5. Do poszczególnych paliw, wymienionych powyżej, stosuje się wymagania jakościowe, określone poszczególnych Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U.z 2012 Nr 26  poz.136) oraz odpowiednio normy PN-EN 228 i PN-EN 590. Oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe.

2.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przez  oferty częściowe należy rozumieć oferty rozłączne, na poszczególne rodzaje i ilości paliw.

2.7.Tankowania pojazdów mogą odbywać się o każdej porze doby, w okresie obowiązywania umowy, dlatego też oferta dostawcy musi wskazywać stację paliw działającą w systemie całodobowym.

2.8. Cykliczne doręczenie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za faktycznie zakupione paliwo.

2.9. Do każdej z faktur, o których mowa w pkt.2.9, sprzedawca dołączy nw. informacje:

            1) data, godzina zakupu,

            2) rodzaj pobranego paliwa,

            3) ilość pobranego paliwa,

            4) numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy,

            5) dzienna cena sprzedaży paliwa , o którym mowa w pkt.2.

2.10. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart „paliwowych”, choć nie jest to warunek konieczny.

Wówczas „ WZ” czyli dokument wydania zewnętrznego  dokumentujące sprzedaż paliw bezpośrednio do baków samochodów będą wystawiane na każdy pojazd z podaniem odpowiadającego danemu pojazdowi numeru karty paliwowej, bądź dane Okaziciela.

Do faktur dołączane będą załączniki, na których znajdują się następujące informacje: numer karty flotowej, data, numer rejestracyjny tankowanego pojazdu, miejsce tankowania, wartość brutto i ilości zakupionego produktu i/lub usługi oraz oznaczenie stacji Wykonawcy.

Do faktur oprócz w/w załączników Zamawiający otrzyma potwierdzenie transakcji w formie elektronicznej, zaś „WZ” czyli doument wydania zewnętrznego potwierdzający zakup paliw/usług na kartę paliwową otrzyma Pobierający na stacji paliw Wykonawcy. Na „WZ” czyli doument wydania zewnętrznego znajdują się następujące informacje: numer karty flotowej, data miejsce tankowania, wartość brutto i ilości zakupionego produktu i/lub usługi oraz oznaczenie stacji Wykonawcy.

2.11. Realizacja zamówienia

            Wymagany termin realizacji zamówienia : w okresie od 01.01.2015r. do 31.12.2015r.

2.12. Płatność za wykonanie przedmiotu:

 Faktury doręczane będą  - osobisty odbiór przez Zamawiającego (wyznaczeni pracownicy)

b)    Płatność przelewem

c)    Termin realizacji faktur -21 dni od daty sprzedaży.

2.13. Ustalenia dodatkowe:

Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnych ilości paliw Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.

 

  1. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, pok. Nr 51 lub faksem na nr 24/721-47-15 lub w formacie WORD/PDF na adres
    e-mail zielenmiejska@leczyca.info.pl w terminie do dnia 15.12.2014 r
  2. Kryteriami oceny ofert są:

            Cena                           …X…….         waga  100 %

            Termin dostawy          ……….           waga……………%

            Inne                            ……….           waga……………%

 

 

………………………….. 

Data                      

………………………………      

(Pieczęć i podpis Dyrektora lub osoby przez niego upoważnionej)

 

 


» ZAŁĄCZNIKI «
ZAŁĄCZNIKI
Dodany: 04.12.2014 godz. 15:08
 
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 19.12.2014 godz. 8:58
 



Ostateczny termin składania ofert:
 15 2014 godz. 15:30



Informacja opublikowana przez:
  dnia 4 2014 godz. 15:06
Liczba odsłon:
  331 od 4 2014 godz. 15:06  (średnio 1.32 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl