0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

ZAPYTANIE CENOWE Sprzedaż i dostawa materiałów biurowo piśmiennych dla potrzeb Urzędu Miejskiego

Numer: ZP.OK.226.87.2014


ZP.OK.226.87.2014

Łęczyca, dnia 22.12.2014r.

ZAPYTANIE CENOWE

1. Zamawiający : Gmina Miasto Łęczyca, z siedzibą Urząd Miejski w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, zaprasza do złożenia ofert na: Sprzedaż i dostawa materiałów biurowo piśmiennych dla potrzeb Urzędu Miejskiego.

1) Przedmiotem zamówienia jest:

1. Dostawa „materiałów biurowo piśmiennych” szczegółowo zestawionych na załączniku nr 2 do zapytania – do siedziby zamawiającego, tj.: Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, pok. Nr 40

2. Tonery i tusze muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane tj. nowa obudowa, nowy toner w przypadku drukarek laserowych, nowy tusz wraz z nowym pojemnikiem w przypadku wkładów do drukarek atramentowych, nowe opakowanie nie noszące znamion otwierania.

3. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywania się druku (kopii) winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zainstalowany. Tonery i tusze muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta tonerów i tuszów).

4. W przypadku oferowania nieodpowiedniego jakościowo produktu Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości lub wyrób producenta urządzenia w tej samej jednostkowej cenie ofertowej.

5. W przypadku, gdy z powodu dostarczenia nieodpowiednich tonerów i tuszów nastąpi uszkodzenie lub zanieczyszczenie urządzenia drukującego, kosztami naprawy Zamawiający obciąży Wykonawcę.

6. Podane w załączniku nr 2 ilości są ilościami szacunkowymi i zamawiający nie zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia w całości.

7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości i wartości zamówienia jednak nie więcej niż do 20 % szacunkowej wartości całkowitej netto w sytuacji gdy zmianie ulegną potrzeby zamawiającego co do ilości materiałów, czego nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawierania umowy.

8. Inne informacje:

  1. Zamówienie realizowanie będzie etapami stosownie do potrzeb zamawiającego.
  2. Sprzedający dostarczy towar własnym transportem do siedziby Kupującego- Urząd Miejski w Łęczycy, pokój nr 40, 99-100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej 14.
  3. dostarczenie towaru objętego sprzedażą będzie realizowane na podstawie zamówień Kupującego przekazywanych w formie telefonicznej, pisemnej lub faxem. Każda dostawa nastąpi w terminie 2 dni od daty zamówienia.

2) Termin realizacji zamówienia: 02.01.2015r. do 31.12.2015r.

3) Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria, w terminie do dnia 30.12.2014r.  godzina 12:00.

5) Termin otwarcia ofert: 30.12.2014r.  godzina 12:15.

6) Istotne postanowienia umowy zostały określone w załączniku nr 4.

7) Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Włodzimierz Nowicki nr tel. 24 721 03 24.

8) Sposób przygotowania oferty:

8.1. ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania cenowego oraz musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy. Oferta powinna być złożona w szczelnie zamkniętej kopercie  z napisem – oferta na  „Sprzedaż i dostawę materiałów biurowo piśmiennych dla potrzeb Urzędu Miejskiego”. NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT 30.12.2014r. godz. 12.15.

8.2. Oferta winna zawierać:

a) Prawidłowo wypełniony druk – formularz ofertowy załącznik nr 1 oraz szczegółowe zestawienie materiałów biurowo piśmiennych załącznik nr 2.

b) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę),

c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na druku stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania cenowego.

Oferty nie kompletne, nieprawidłowo wypełnione, niespełniające wymagań zamawiającego i złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

8.3. W przypadku niezgodności ceny napisanej cyfrowo i ceny napisanej słowami rozstrzygająca będzie cena napisana słownie.

8.4. Wykonawcy będą zobowiązani ofertą przez okres 14 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.

8.6. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę.

8.7. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania cenowego. Dokonana modyfikacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

8.8. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego, a także w przypadku braku środków finansowych.

9) Cena jest jedynym kryterium oceny ofert.


» ZAŁĄCZNIKI «
załącznik nr 1
Dodany: 22.12.2014 godz. 15:12
 
załącznik nr 2
Dodany: 22.12.2014 godz. 15:12
 
załącznik nr 3
Dodany: 22.12.2014 godz. 15:12
 
załącznik nr 4
Dodany: 22.12.2014 godz. 15:13
 
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania
Dodany: 05.01.2015 godz. 13:53
 



Ostateczny termin składania ofert:
 30 2014



Informacja opublikowana przez:
  dnia 22 2014 godz. 15:12
Liczba odsłon:
  325 od 22 2014 godz. 15:12  (średnio 1.32 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl