0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane pn. Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego w Łęczycy.



Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.leczyca.info.pl

 

Łęczyca: Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego w Łęczycy.
Numer ogłoszenia: 45768 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Budżetowa "Zieleń Miejska" , ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 7210347, faks 024 7210347.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego w Łęczycy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres niniejszego zamówienia wchodzą prace do wykonania w ramach zadania Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego w Łęczycy. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w północno-wschodniej części miasta Łęczyca, na działce o numerze ewidencyjnym gruntów 1093 1, obręb Łęczyca, Gmina Miejska Łęczyca. Działka o powierzchni 6,6852 ha. Zakres prac należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, sst, przedmiarem robót oraz harmonogramem znajdującym się w załącznikach ogłoszenia ofertowego. Cięcia pielęgnacyjne drzew - 225 szt. Karczowanie, ścinanie drzew - 19 szt. Karczowanie pni - 18 szt. Wywożenie i oczyszczanie terenu po karczowaniu Wykonanie nowej ścieżki - 172,5 m2 Niwelacja i naprawa istniejących alejek Przeniesienie ławek i koszy po 10 szt. z wykonaniem zatoczek Rozbiórka i wykonanie murku oporowego Wykonanie ogrodzenia i bramy Wykonanie odwodnienia liniowego - 7+5 mb Rozebranie i wykonanie wiaty drewnianej o wym. 5x7m wraz z podłogą Remont drewnianej altany Prace konserwacyjne cieku wodnego kanału wewnętrznego Wykonanie urządzenia napowietrzającego - gejzeru Konserwację i remont trzech mostków parkowych Nasadzenia zieleni, w tym drzew i krzewów oraz bylin Wykonanie trawników - 5000 m2 Zakładanie opasek lepowych na szrotówka kasztanowiaczka Montaż dwóch lamp kierunkowego oświetlenia - punkty świetlne Zakup i montaż urządzeń fitness Wykonanie boiska do gry w boule Utworzenie ścieżki edukacyjnej Montaż dwóch ławek parkowych i kosza Elementy wchodzące w skład promocji projektu: tablice informacyjne 2 szt. pamiątkowe 2 szt., publikacje kalendarze 2000 szt., albumy 1000 szt. Przywołane w dokumentacji technicznej, kosztorysach, sst itd. nazwy producentów materiałów służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia materiałów innych producentów o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje nazwa, norma, aprobata techniczna itp., Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa dostępna na stronie internetowej www.bip.leczyca.info.pl lub w siedzibie Zamawiającego. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, dostępna na stronie internetowej j.w. lub w siedzibie Zamawiającego przedmiar robót dostępny na stronie internetowej j.w. lub w siedzibie Zamawiającego pok. nr 51..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje ewentualne udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, pod warunkiem że Wykonawca do wyceny przyjmie ceny, narzuty i zysk, nie większe niż te jakie przyjął przy wycenie robót pierwotnych. Ceny materiałów i sprzętu nie powtarzające się będą podlegały negocjacjom.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.27.22-2, 45.11.27.23-9, 45.23.31.20-6, 45.24.00.00-1, 45.11.27.20-8, 45.45.30.00-7, 77.31.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wadium w kwocie -16 000,00 zł Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Zamawiającego - nr konta: 11 1240 3190 1111 0010 6101 3631, SWIFT banku: PKOPPLPW - Rewaloryzacja zabytkowego Parku Miejskiego w Łęczycy Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Potwierdzeniem wniesienia wadium w pieniądzu będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy dołączyć do oferty. Gwarancja nie może w swej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Zamawiający wymaga aby, okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania jeżeli: - nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 5.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykażą się wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na prowadzeniu prac konserwatorskich, rewitalizacji lub przebudowie parku objętego ochroną konserwatorską, w zakres których wchodziły: wycinka i pielęgnacja drzew i krzewów, nasadzenia drzew i krzewów, budowa ciągów pieszych, remont małej architektury o wartości min. 500.000,00 zł brutto oraz co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na oczyszczaniu stawów, zbiorników lub kanałów wodnych oraz budowie budowli hydrotechnicznych o wartości min. 300.000,00 zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Zamawiający dopuszcza wskazanie ww. doświadczenia w ramach jednej i tej samej inwestycji. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót, sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do siwz oraz przedstawią dowody dotyczące najważniejszych robót określające czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami o których mowa wyżej mogą być: poświadczenie lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Ocena spełnienia przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. Formuły: spełnia/nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów- musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia. (W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oceniane będzie w oparciu o załączone do oferty oświadczenie Wykonawcy zgodne z zapisem art. 22 ust. 1 Pzp. - zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniane będzie w oparciu o załączone do oferty oświadczenie Wykonawcy zgodne z zapisem art. 22 ust. 1 Pzp. - zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie) Kierownictwo budowy: a) architekt krajobrazu - posiadający tytuł zawodowy magistra inżyniera architektury krajobrazu w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 01 września 2011 r. w sprawie tytułów zawodowych nadawanych absolwentom studiów, warunków wydawania oraz niezbędnych elementów dyplomów ukończenia studiów i świadectw ukończenia studiów podyplomowych oraz wzoru suplementu do dyplomu (Dz. U. Nr 196, poz. 1167), ogrodnictwa lub tytuł równoważny (uzyskany na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie w/w Rozporządzenia) oraz doświadczenie - 2-letnia praktyką w terenach zieleni objętych ochroną konserwatorską lub posiada zaświadczenie - zezwolenie na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach tego typu na podstawie rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r.; b) kierownik budowy /kierujący zespołem/ posiadający uprawnienia wykonawcze bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i hydrotechnicznej oraz spełniający wymagania określone w przepisach §23 ust. 1 i §24 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. Nr 165, poz. 987) lub posiada zaświadczenie - zezwolenie na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach tego typu na podstawie rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. c) kierownik budowy /kierujący zespołem/ posiadający uprawnienia wykonawcze instalacyjno - inżynierskie. 1. Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 3. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku (w przypadku postawienia przez Zamawiającego warunków dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej).
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert. Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli przedstawiony dokument potwierdzał będzie, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w kwocie nie mniejszej 500 tys. PLN. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1 000 000,00 zł PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełnić druk Formularz ofertowy lub przygotować ofertę ściśle wg wzoru - druku załączonego przez Zamawiającego - druk stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Przygotować kosztorys ofertowy, który należy sporządzić przy pomocy przedmiaru robót załączonego przez Zamawiającego - kosztorys stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji Upoważnienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty - wzór stanowi załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji. Oświadczenie o udzielonej gwarancji na wykonane roboty - wzór stanowi załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Wymagane jest udzielenie gwarancji co najmniej 36 m-cy. Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania - wzór stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. Wypełnienie tego załącznika jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy Wykonawca zamierza powierzyć cześć prac podwykonawcom. Oświadczenie dot. grupy kapitałowej wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - wzór stanowi załącznik nr 11. Dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewiduje się możliwość zmiany umowy, w następujących okolicznościach: - nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT) ; - w wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury. - Zamawiający zdecyduje się na zmianę zastosowanych materiałów lub technologii - zamiennych (zastosowanie innych materiałów budowlanych lub technologii robót niż przewidziane w projekcie lub przedmiarze robót itp.). W tym wypadku, po podpisaniu protokołu konieczności, zostanie sporządzony aneks do umowy zwiększający lub zmniejszający cenę oferty, o ewentualną różnicę w cenie. Ceny jednostkowe tych zmian nie mogą być wyższe niż zaoferowane w kosztorysie oferty pierwotnej (nie dotyczy to materiałów i technologii wcześniej nie uwzględnionych w kosztorysie ofertowym). - wystąpi zmiana wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek) - wystąpi konieczność zmiany podwykonawcy, - wystąpi konieczność zmiany osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie - wystąpi konieczność zmiany terminów umownych rozpoczęcia lub zakończenia robót, z uwagi na: panujące warunki atmosferyczne, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej lub specyfikacji technicznej (w wypadku, gdy dokonywanie tych zmian trwałoby dłużej niż 5 dni roboczych od dnia, w którym stwierdzono taką konieczność), wprowadzenie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających, których wykonanie może wpłynąć na termin wykonania robót podstawowych; - zaistnieją warunki ustalenia wcześniejszego terminu zakończenia, rozliczenia umowy i wystawienia faktury końcowej w przypadku wcześniejszego wykonania robót (w wypadku, gdy powyższe terminy ustalone zostaną w umowie na konkretne daty); - wystąpi konieczność zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawarte przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu - rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: - zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); - zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami; - udzielenie zamówień dodatkowych lub uzupełniających określonych w przepisach Prawa zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.leczyca.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 99-100 Łęczyca ul. M. Konopnickiej 14 pok. 51.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2015 godzina 09:00, miejsce: 99-100 Łęczyca ul. M. Konopnickiej 14 pok. 51.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 


 


» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ
Dodany: 03.03.2015 godz. 12:18
 
ZAŁĄCZNIKI OD 3-11
Dodany: 03.03.2015 godz. 12:18
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:38
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:39
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:39
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:39
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:40
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:40
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:40
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:44
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:44
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:44
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:46
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:46
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:46
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:48
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:48
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:48
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:49
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:49
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:49
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:50
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:50
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:50
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:51
 
załącznik nr 1
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:51
 
załącznik nr 2
Dodany: 03.03.2015 godz. 14:51
 
Zapytania i odpowiedzi do siwz
Dodany: 11.03.2015 godz. 16:38
 
Zapytania i odpowiedzi do siwz 12.03.2015
Dodany: 13.03.2015 godz. 12:57
 
MODYFIKACJA SIWZ
Dodany: 13.03.2015 godz. 14:13
 
załacznik nr 1 - mapy i rysunki do uzupełnienia
Dodany: 13.03.2015 godz. 14:13
 
załącznik nr 1 - mapy i rysunki
Dodany: 13.03.2015 godz. 14:13
 
załącznik nr 1 - operat wodno prawny
Dodany: 13.03.2015 godz. 14:15
 
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dodany: 13.03.2015 godz. 14:15
 
Zapytania i odpowiedzi do siwz 17.03.2015
Dodany: 17.03.2015 godz. 13:01
 
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 07.04.2015 godz. 17:02
 
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Dodany: 21.04.2015 godz. 15:51
 



Ostateczny termin składania ofert:
 25 2015



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Sylwia Doniak [Z-ca Dyrektora - JBZM]
Informacja opublikowana przez:
  dnia 3 2015 godz. 09:40
Liczba odsłon:
  1159 od 3 2015 godz. 09:40  (średnio 2.22 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl