0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

ZAPYTANIE CENOWE pn. Wykonanie wielobranżowej dokumentacji budowlano-wykonawczej projektowo kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę parterowego budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 400 m2 położonego w Łęczycy przy ul. Słowackiego (dz. nr ewid. 834/25 własność Gminy Miasto Łęczyca) na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Łęczycy w ramach inwestycji pn. Budowa budynku na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Łęczycy przy ul. Słowackiego.



 

 Łęczyca, dnia 20.04.2015r.

ZP.IR.226.63.2015

ZAPYTANIE CENOWE

I. Zamawiający: Gmina Miasto Łęczyca, z siedzibą Urząd Miejski w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, zaprasza do złożenia ofert na: Wykonanie wielobranżowej dokumentacji budowlano-wykonawczej projektowo kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę parterowego budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 400 m2 położonego w Łęczycy przy ul. Słowackiego (dz. nr ewid. 834/25 własność Gminy Miasto Łęczyca) na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Łęczycy w ramach inwestycji pn. „Budowa budynku na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Łęczycy przy ul. Słowackiego.”

II. Przedmiot zamówienia

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje Wykonanie wielobranżowej dokumentacji budowlano-wykonawczej projektowo kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę parterowego budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 400 m2 położonego w Łęczycy przy ul. Słowackiego (dz. nr ewid. 834/25 własność Gminy Miasto Łęczyca) na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Łęczycy w ramach inwestycji pn. „Budowa budynku na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Łęczycy przy ul. Słowackiego.” Budynek przeznaczony do pobytu dla 50 osób, typ domu: A, B, C wg rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy(Dz. U. Nr 238, poz.1586).

Na zadanie, będące przedmiotem zamówienia, przyznano dotację z rezerwy celowej województwa łódzkiego na rok 2015.

Projekt budynku, biorąc pod uwagę potrzeby aktualnych uczestników, winien uwzględniać następujące pomieszczenia:

1. Pomieszczenie terapii zajęciowej,

2. Pracownia kulinarna (kuchnia),

3. Magazyn żywnościowy,

4. Jadalnia,

5. Pracownia treningów praktycznych (pralnio-suszarnia),

6. Sala doświadczania świata z funkcją relaksacyjną,

7. Szatnia,

8. Pomieszczenie do terapii indywidualnej,

9. Świetlica,

10. Toalety –4, w tym 3  dla uczestników i 1 dla personelu,

11. Prysznic z toaletą,

12. Pokoje administracyjne 4: pokój terapeutów, pokój dyrektora, pokój głównej księgowej i archiwum,

13. Pomieszczenie gospodarcze.

 

  1. Wymagany zakres opracowania:
    1. Budynek ma zostać zaprojektowany w kategorii budynków pasywnych (EUco ≤ 15 kWh/m2rok) lub zeroenergetycznych.
    2. Analiza kosztów budowy i rocznych kosztów eksploatacji dla budynku w kategorii: budynek pasywny i budynek zeroenergetyczny. Zamawiający po opracowaniu analizy podejmie decyzję w jakiej kategorii budynków zostanie opracowany projekt budowlano-wykonawczy.
    3. Opracowanie koncepcji architektonicznej obejmująca zagospodarowanie terenu, rozwiązania architektoniczno-funkcjonalne budynku i wizualizacją elewacji budynku.
    4. Uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy,
    5. Uzyskanie pozytywnej weryfikacji projektu wykonawczego i obliczeń bilansu energetycznego w programie PHPP pod kątem spełnienia wymogów standardu pasywnego. Weryfikacja powinna być wykonana przez  Polski Instytut Budownictwa Pasywnego i Energii Odnawialnej
      imienia Güntera Schlagowskiego NON-PROFIT Sp. z o.o.
    6. Wykonanie mapy do celów projektowych (1 egzemplarz mapy należy przekazać Zamawiającemu niezależnie od innych egzemplarzy),
    7. Wykonanie badań i opinii geotechnicznej,
    8. Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowej dla całego zadania inwestycyjnego, w tym:
      1. projekt budowlano-wykonawczy zagospodarowania terenu działki (w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania projektowanego ŚDS, uwzględniający teren do wypoczynku i rekreacji wraz z inwentaryzacją drzew i krzewów do wycinki),
      2. projekt budowlano-wykonawczy wszystkich branż wraz z charakterystyką energetyczną dla 50 uczestników,
      3. projektu aranżacji wnętrz obejmujący wyposażenie i umeblowanie oraz kolorystykę wnętrz,
      4. projekt budowlano-wykonawczy rozbudowy w zakresie niezbędnym sieci infrastruktury technicznej wraz z ww. przyłączami (instalacja telefoniczna i komputerowa w formie okablowania strukturalnego, system sygnalizacji włamania i napadu, system telewizji naziemnej cyfrowej),
      5. projekt budowlano-wykonawczy zjazdu publicznego na drogę gminną,
      6. przedmiary robót podstawowych do wykonania,
      7. informacje dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w czasie realizacji inwestycji.
    9. Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót dla planowanej inwestycji.
    10. Wykonanie kosztorysów inwestorskich wszystkich branż w celu określenia wartości planowanej inwestycji.
    11. Wykonanie kosztorysów nakładczych wszystkich branż w wersji uproszczonej.
    12. Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem opinii, uzyskanie warunków przyłączenia mediów niezbędnych do realizacji zadania, zatwierdzeń, decyzji, uzgodnień rzeczoznawców, zgłoszeń, złożenie wniosku o wydanie pozwolenia na budowę.
    13. Uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę.

Dodatkowe informacje:

  1. Przepisy

Dokumentacja projektowo-kosztorysowa musi być opracowana zgodnie z:

  1. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. Nr 1409 t.j. z późn. zm.) oraz zgodnie z aktami wykonawczymi do tej ustawy,a w szczególności:
  • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.),
  • Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126),
  • Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462 z późn. zm.);
  • ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 883 j.t.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy,
  • b. ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 j.t. z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy, a w szczególności:

- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 z późn. zm.),

- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389),

c) rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010 r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy (Dz. U. z 2010 Nr 238 poz. 1586 ),

oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa w tym: ochrony ppoż., bhp, ochrony środowiska, przepisami techniczno-budowlanymi i normami.

  1. Dokumentacje projektowo-kosztorysowe należy wykonać w wersji papierowej i elektronicznej, w tym:
    1.  projekty budowlano-wykonawcze wszystkich branż, projekt aranżacji wnętrz wraz z przedmiarami robót po 5 egz.,
    2. analizę kosztów budowy i rocznych kosztów eksploatacji dla budynku w kategorii: budynek pasywny i budynek zeroenergetyczny w 1 egz.,
    3. koncepcji architektonicznej obejmującej zagospodarowanie terenu, rozwiązania architektoniczno-funkcjonalne budynku i wizualizację elewacji budynku dla zaprojektowanego budynku w 2 egz.,
    4. wizualizacja zadania inwestycyjnego wraz z wizualizacją umeblowania i wyposażenia  pomieszczeń w 3 egzemplarzach tradycyjnych oraz przekazać Zamawiającemu wersję elektroniczną 2 x w formacie oryginalnym plików oraz 2 x w formacie *.pdf (zapisane na płycie CD w sposób możliwy do kopiowania).
    5. kosztorys inwestorski w 2 egz.,
    6. kosztorys nakładczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w 2 egz.,
    7. ponadto całość dokumentacji projektowo-kosztorysowej musi być zapisana na nośniku elektronicznym w formacie pdf (1 egz.), a kosztorys inwestorski na osobnym nośniku danych w formacie ATH (1 egz.).
  2. Do obowiązków Wykonawcy należy:
    1. szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków dot. opracowania projektu,
    2. konsultacje z Zamawiającym na każdym etapie projektowania dokumentacji, dotyczące istotnych elementów mających wpływ na koszty obiektu,
    3. opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, to Wykonawca zobowiązany jest do podania co najmniej dwóch producentów tych materiałów lub urządzeń,
    4. udzielanie odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją projektową, składane w trakcie trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych,
    5. w przypadku zaproponowania w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych, materiałów lub urządzeń „równoważnych”, tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opracowanej dokumentacji projektowej – Wykonawca zobowiązuje się do wydania, na etapie analizy ofert i na wniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów tych materiałów lub urządzeń.        

6. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 18.09.2015r.

7. Okres gwarancji:

1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na piśmie 36 miesięcznej gwarancji na wykonany i przekazany przedmiot umowy. Bieg gwarancji rozpoczyna się od daty końcowego odbioru przedmiotu umowy .

2. Wykonawca niezależnie od gwarancji ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu umowy, do czasu wykonania robót budowlanych na podstawie przedmiotu umowy .

8. Miejsce i termin złożenia oferty:

Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria, w terminie do dnia 28.04.2015r. godzina 09:00.

a) UWAGA! O dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za termin dostarczenia ofert wysyłanych za pośrednictwem poczty lub kuriera. Oferty które wpłyną po w/w terminie nie będą brane pod uwagę i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom, którzy je złożyli bez otwierania. Wykonawca może dokonać modyfikacji lub wycofać swoją ofertę po jej złożeniu, jeżeli pisemne powiadomienie o tej modyfikacji lub wycofaniu zostanie dostarczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Oferty wycofane nie zostaną otwarte. Zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.

b) Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe oznakowanie koperty. Jeżeli dojdzie do otwarcia nieprawidłowo opisanej (oznaczonej) koperty, to taka oferta będzie pominięta podczas rejestracji i w toku dalszego procedowania.

c) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje jej odrzucenie.

d) Wykonawca nie może dokonać zmiany i wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.

e) W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących ich treści.

f) W przypadku gdy oferta zawiera braki lub błędy, Zamawiający  poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe oraz inne nieistotne omyłki, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona oraz wzywa Wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów lub oświadczeń.

g) Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przy czym Zamawiający dopuszcza dokonanie wybory na podstawie tylko jednej oferty spełniającej wszystkie wymagania Zamawiającego określone w zapytaniu.

9.  Termin otwarcia ofert:  28.04.2015r. godzina 09:15.

10.  Warunki płatności:

Rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi jednorazowo. Płatność zrealizowana zostanie po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia w terminie 30 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego.

11. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Olga Kubas tel. (24)721-03-48, Robert Durys (24)721-03-44,

12.  Sposób przygotowania oferty:

1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania cenowego oraz musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy. Oferta powinna być złożona w szczelnie zamkniętej kopercie  z napisem – Oferta na Wykonanie wielobranżowej dokumentacji budowlano-wykonawczej projektowo kosztorysowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę parterowego budynku o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 400 m2 położonego w Łęczycy przy ul. Słowackiego) na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Łęczycy w ramach inwestycji pn. „Budowa budynku na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Łęczycy przy ul. Słowackiego.”

2. W przypadku niezgodności ceny napisanej cyfrowo i ceny napisanej słowami rozstrzygająca będzie cena napisana słownie.

3. Wykonawcy będą zobowiązani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.

5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność                            z oryginałem przez Wykonawcę.

6. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

7. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku,                               gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego, a także w przypadku braku środków finansowych.

13. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

1. Wykonawca określi cenę ściśle według Formularza ofertowego – ZAŁĄCZNIK NR 1 zapytania.

2. Cena musi być podana w złotych polskich (PLN) oraz wyrażona liczbowo i słownie, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku lub do pełnych złotych - jeśli wynika z procedur Wykonawcy (zgodnie z powszechnie przyjętym systemem rachunkowości).

3. Cena, określona przez Wykonawcę, powinna zawierać w sobie wszystkie koszty mogące powstać w okresie ważności umowy, a także uwzględniać inne opłaty i podatki wynikające z realizacji umowy jak również ewentualne upusty i rabaty.

4. Stawka podatku VAT jest określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.).

5. Ceny podane w ofercie są ostateczne i nie mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy.

6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

14. Treść oferty: załącznik nr 1 do zapytania.

 

15. Kryterium oceny ofert.

1) Oceny ofert będzie dokonywała Komisja przetargowa.

2) W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki, komisja dokona  oceny ofert w oparciu o następujące kryteria wyboru:

Lp.

Kryterium

Znaczenie w %

Opis

 

a)

Najniższa cena

100

cena za całość usługi określonej w

przedmiocie zamówienia (podana przez wykonawcę w zł. brutto)

3) Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.                              

16. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:  

a) posiadają wymagane uprawienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień – ZAŁĄCZNIK NR 2

Zamawiający wymaga następujących danych o projektantach - posiadanie uprawnień do projektowania w specjalnościach:

- architektonicznej,

- konstrukcyjno - budowlanej,

- instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,

- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych                                                          i elektroenergetycznych,

- instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci gazowych,

- drogowej,

- instalacyjnej w specjalności telekomunikacyjnej.

b) posiadają wiedzę i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

Oferent wykaże się wykonaniem wielobranżowej dokumentacji projektowej dla przynajmniej jednego wysokoenergooszczędnego budynku użyteczności publicznej o zużyciu energii użytkowej na cele grzewcze maks.15kWh/m2rok o powierzchni netto min.400m2 oraz wykonaniem wielobranżowej dokumentacji projektowej dla przynajmniej jednego zrealizowanego budynku użyteczności publicznej z potwierdzoną badaniem szczelnością powietrzną o wyniku nie gorszym niż 0,6h-1.
Dla potwierdzenia spełnienia powyższych warunków oferent przedstawi dokumentację techniczną w zakresie wystarczającym do prawidłowej weryfikacji deklarowanego standardu energetycznego i szczelności powietrznej budynku.

17.  Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

  • ofertę cenową – załącznik nr 1
  • aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 2
  • Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 3
  • Dokumentacja techniczna w zakresie wystarczającym do prawidłowej weryfikacji deklarowanego standardu energetycznego i szczelności powietrznej budynków.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           


» ZAŁĄCZNIKI «
załącznik nr 1
Dodany: 20.04.2015 godz. 16:19
 
załącznik nr 2
Dodany: 20.04.2015 godz. 16:19
 
załącznik nr 3
Dodany: 20.04.2015 godz. 16:19
 
Modyfikacja w zakresie terminu realizacji
Dodany: 22.04.2015 godz. 9:14
 
zmiana- załącznik nr 1
Dodany: 22.04.2015 godz. 9:14
 
zmiana - załącznik nr 3
Dodany: 22.04.2015 godz. 9:14
 
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania
Dodany: 29.04.2015 godz. 15:00
 



Ostateczny termin składania ofert:
 28 2015



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Olga Kubas
Informacja opublikowana przez:
  dnia 20 2015 godz. 15:40
Liczba odsłon:
  438 od 20 2015 godz. 15:40  (średnio 1.48 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl