Numer: ZP.IR.226.139.2015
Łęczyca, dnia 14.07.2015r.
ZP.IR.226.139.2015
ZAPYTANIE CENOWE
I. Zamawiający: Gmina Miasto Łęczyca, z siedzibą Urząd Miejski w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, zaprasza do złożenia ofert na: Opracowanie i wykonanie audytu energetycznego na termomodernizację wielorodzinnych budynków mieszkalnych będących w zasobach miasta Łęczyca.
II. Przedmiot zamówienia
- Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wykonanie audytu energetycznego na termomodernizację nw. wielorodzinnych budynków mieszkalnych będących w zasobach miasta Łęczyca, stanowiącego podstawę do ubiegania się o dofinansowanie realizacji projektu ze środków zewnętrznych:
- Budynek przy ul. Kaliskiej 32:
Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
Powierzchnia zabudowy – 152,3 m²
Powierzchnia użytkowe – 302,69m²
Liczba kondygnacji naziemnych – 3
Liczba kondygnacji podziemnych –0
Wysokość – 9,9 m
Kubatura brutto – 1309,4 m³
b. Budynek przy ul. Kaliskiej 63B;
Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
Powierzchnia zabudowy – 365,8 m²
Powierzchnia użytkowe – 269,59m²
Liczba kondygnacji naziemnych –1
Liczba kondygnacji podziemnych –0
Wysokość – 4,3 m
Kubatura brutto – 1536,62 m³
c. Budynki przy ul. Sienkiewicza 29 – 2 budynki drewniany i murowany;
Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
Powierzchnia zabudowy – 372,1 m²
Powierzchnia użytkowe –259,98m²
Liczba kondygnacji naziemnych – 1
Liczba kondygnacji podziemnych – 0
Wysokość –6,0 m ( murowany) i 6,2 m ( drewniany )
Kubatura brutto –1875,7 m³
d. Budynek przy ul. Ozorkowskie Przedmieście 61;
Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
Powierzchnia zabudowy – 206,00 m²
Powierzchnia użytkowe – 261,64m²
Liczba kondygnacji naziemnych – 1
Liczba kondygnacji podziemnych –0
Wysokość – 9,12 m
Kubatura brutto – 1544,4 m³
e. Budynek przy ul. Belwederskiej 38;
Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
Powierzchnia zabudowy – 297,6 m²
Powierzchnia użytkowe – 257,4m²
Liczba kondygnacji naziemnych –1
Liczba kondygnacji podziemnych –0
Wysokość –5,8 m
Kubatura brutto – 1368,9 m³
f. Budynek przy ul. Poznańskiej 31; ( 3 budynki )
Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
Powierzchnia zabudowy –
budynek 1- 68,6 m², budynek 2 - 99,4 m², budynek 3 -103,6 m²
Powierzchnia użytkowe –232,73m²
Liczba kondygnacji naziemnych –
budynek 1 – 1, budynek 2 – 2, budynek 3 - 1
Liczba kondygnacji podziemnych –0
Wysokość
budynek 1 – 4,5, budynek 2- 8, budynek 3 – 3
Kubatura brutto
budynek 1 – 274,4 m³, budynek 2 - 646,1 m³, budynek 3 - 207,2 m³
g. Budynki przy ul. Kopalnianej 8; 10; 12.
Charakterystyczne parametry techniczne budynku:
Powierzchnia zabudowy:
Kopalniana 8 – 461,8 m²,
Kopalniana 10 – 461,8 m²,
Kopalniana 12 – 461,8 m².
Powierzchnia użytkowe:
Kopalniana 8 – 353,08 m²,
Kopalniana 10 – 378,3 m²,
Kopalniana 12– 353,08 m².
Liczba kondygnacji naziemnych Kopalnianej 8; 10; 12 –1
Liczba kondygnacji podziemnych Kopalnianej 8; 10; 12 –0
Wysokość Kopalnianej 8; 10; 12 – 3,65 m
Kubatura brutto – wszystkie po 1570 m³
- Forma audytu energetycznego:
- Audyt energetyczny ma być opracowany w 4 egzemplarzach języku polskim w formie pisemnej oraz dwóch egzemplarzach w formie elektronicznej, z zastosowaniem oznaczeń graficznych i literowych określonych w Polskich Normach.
- Audyt powinien zawierać m.in;
1/ opis budynku,
2/ ocenę aktualnego stanutechnicznego budynku,
3/ ocenę aktualnego stanu instalacji: źródła ciepła, wodna typu CO i CW, wentylacji, klimatyzacji parowej i elektrycznej,
4/ opis możliwych wariantów realizacji przedsięwzięcia termomodernizacyjnego;
5) wskazanie optymalnego wariantu przedsięwzięcia termomodernizacyjnego.
2.3. Wszystkie strony (arkusze) poszczególnych części audytu energetycznego oraz załączniki mają być oznaczone kolejną numeracją.
2.4. Wszystkie egzemplarze audytu energetycznego mają być oprawione w okładkę formatu A-4, w sposób uniemożliwiający jego zdekompletowanie.
3. Szczegółowy zakres audytu energetycznego:
3.1. Audyty mają być opracowane w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 17.03. 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy audytu energetycznego (Dz. U. z 2009 r. Nr 43, poz. 346) zwanego dalej Rozporządzeniem oraz ma spełniać wymogi ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów (Dz. U z z 2014r. poz. 712 ).
4. Audyt energetyczny ma być wykonany osobno dla każdego budynku.
5. Zaleca się, aby Wykonawca, przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zdobył wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
6. Termin realizacji zamówienia: 1 miesiąc od dnia zawarcia umowy.
7. Okres gwarancji:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu na piśmie 36 miesięcznej gwarancji na wykonany i przekazany przedmiot umowy. Bieg gwarancji rozpoczyna się od daty końcowego odbioru przedmiotu umowy .
8. Miejsce i termin złożenia oferty:
Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria, w terminie do dnia 24.07.2015r. godzina 09:00.
a) UWAGA! O dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za termin dostarczenia ofert wysyłanych za pośrednictwem poczty lub kuriera. Oferty które wpłyną po w/w terminie nie będą brane pod uwagę i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom, którzy je złożyli bez otwierania. Wykonawca może dokonać modyfikacji lub wycofać swoją ofertę po jej złożeniu, jeżeli pisemne powiadomienie o tej modyfikacji lub wycofaniu zostanie dostarczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Oferty wycofane nie zostaną otwarte. Zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.
b) Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe oznakowanie koperty. Jeżeli dojdzie do otwarcia nieprawidłowo opisanej (oznaczonej) koperty, to taka oferta będzie pominięta podczas rejestracji i w toku dalszego procedowania.
c) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje jej odrzucenie.
d) Wykonawca nie może dokonać zmiany i wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.
e) W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących ich treści.
f) W przypadku gdy oferta zawiera braki lub błędy, Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe oraz inne nieistotne omyłki, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona oraz wzywa Wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów lub oświadczeń.
g) Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przy czym Zamawiający dopuszcza dokonanie wybory na podstawie tylko jednej oferty spełniającej wszystkie wymagania Zamawiającego określone w zapytaniu.
9. Termin otwarcia ofert: 24.07.2015r. godzina 09:15.
10. Warunki płatności: zgodnie z załącznikiem nr 3 – projekt umowy.
11. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Olga Kubas tel. (24)721-03-48, Robert Durys (24)721-03-44,
12. Sposób przygotowania oferty:
1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania cenowego oraz musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy. Oferta powinna być złożona w szczelnie zamkniętej kopercie z napisem – Oferta na : Opracowanie i wykonanie audytu energetycznego na termomodernizację wielorodzinnych budynków mieszkalnych będących w zasobach miasta Łęczyca.
2. W przypadku niezgodności ceny napisanej cyfrowo i ceny napisanej słowami rozstrzygająca będzie cena napisana słownie.
3. Wykonawcy będą zobowiązani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.
5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
6. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie przekazana Wykonawcom.
7. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego, a także w przypadku braku środków finansowych.
13. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
1. Wykonawca określi cenę ściśle według Formularza ofertowego – ZAŁĄCZNIK NR 1 zapytania.
2. Cena musi być podana w złotych polskich (PLN) oraz wyrażona liczbowo i słownie, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku lub do pełnych złotych - jeśli wynika z procedur Wykonawcy (zgodnie z powszechnie przyjętym systemem rachunkowości).
3. Cena, określona przez Wykonawcę, powinna zawierać w sobie wszystkie koszty mogące powstać w okresie ważności umowy, a także uwzględniać inne opłaty i podatki wynikające z realizacji umowy jak również ewentualne upusty i rabaty.
4. Stawka podatku VAT jest określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.).
5. Ceny podane w ofercie są ostateczne i nie mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy.
6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
14. Treść oferty: załącznik nr 1 do zapytania.
15. Kryterium oceny ofert.
1) Oceny ofert będzie dokonywała Komisja przetargowa.
2) W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki, komisja dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryteria wyboru:
Lp.
|
Kryterium
|
Znaczenie w %
|
Opis
|
a)
|
Najniższa cena
|
100
|
cena za całość usługi określonej w przedmiocie zamówienia (podana przez wykonawcę w zł. brutto)
|
3) Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
16. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
Posiadają osoby zdolne do wykonania zamówienia:
- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonywania przedmiotowych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca może dysponować tymi osobami zatrudnionymi zarówno na podstawie umowy o pracę, jak i na innej podstawie np. umowie zlecenia, umowie o dzieło, czy umowie przedwstępnej.
Dla potwierdzenia spełnienia powyższych warunków oferent przedstawi Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, Wykonawca wykonał:
- audyty energetyczne dla co najmniej 9 budynków wielorodzinnych.
Dla potwierdzenia spełnienia powyższego warunku oferent przedstawi Wykaz usług w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem jego rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru załącznik nr 4 do zapytania cenowego.
17. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
- ofertę cenową – załącznik nr 1
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 2
- Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 3
- Wykaz usług – załącznik nr 4.
|