0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

ZAPYTANIE CENOWE: Wykonanie inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest występujących na terenie Gminy Miasto Łęczyca oraz opracowanie programu usuwania azbestu.

Numer: ZP.IR.226.140.2015


Łęczyca, dnia 14.07.2015r.

ZP.IR.226.140.2015

ZAPYTANIE CENOWE

I. Zamawiający: Gmina Miasto Łęczyca, z siedzibą Urząd Miejski w Łęczycy,99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, zaprasza do złożenia ofert na: Wykonanie inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest występujących na terenie Gminy Miasto Łęczyca oraz opracowanie programu usuwania azbestu.

II. Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest występujących na terenie Gminy Miasto Łęczyca oraz programu usuwania azbestu z terenu Gminy.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

- Przeprowadzenie szczegółowej inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest występujących na terenie Gminy Miasto Łęczyca wraz z oceną stanu technicznego każdego obiektu pokrytego azbestem (spis z natury z uwzględnieniem działki ewidencyjnej, adresu, typu azbestu oraz powierzchni pokrytej azbestem).

- Opracowanie Programu usuwania azbestu z terenu Gminy Miasto Łęczyca (program powinien zawierać szczegółowe mapy rozmieszczenia azbestu na terenie gminy, oszacowanie kosztów likwidacji, ustalenie harmonogramu działań związanych z likwidacją azbestu, z uwzględnieniem potencjalnych źródeł ich finansowania).

- Wprowadzenie do BAZY AZBESTOWEJ prowadzonej przez Ministerstwo Gospodarki wyników przeprowadzonej inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest znajdujących się na terenie Gminy Łęczyca wraz z podaniem numerów działek ewidencyjnych i obrębów ewidencyjnych.

- Sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko opracowywanego projektu programu w przypadku stwierdzenia konieczności przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. Prognoza winna być wtedy przeprowadzona zgodnie art. 51 ust. 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz                  o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zmianami). Prognozę sporządzić należy w formie papierowej, w dwóch egzemplarzach oraz w wersji zapisu elektronicznego na dwóch płytach CD.

3.Inwentaryzacja wyrobów zwierających azbest wraz z opracowaniem programu usuwania azbestu z terenu Gminy Miasto Łęczyca musi zostać przeprowadzona zgodnie z „Programem Oczyszczania Kraju z Azbestu na lata 2009 – 2032”, przepisami ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach, a także z aktami wykonawczymi do tych ustaw,

4.  Wykonawca przedłoży Zamawiającemu opracowane dokumenty w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej                 i 2 egzemplarzy w formie elektronicznej na płycie CD.

6. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2015r.

7. Miejsce i termin złożenia oferty:

Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria, w terminie do dnia 30.07.2015r. godzina 9pp

a) UWAGA! O dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za termin dostarczenia ofert wysyłanych za pośrednictwem poczty lub kuriera. Oferty które wpłyną po w/w terminie nie będą brane pod uwagę i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom, którzy je złożyli bez otwierania. Wykonawca może dokonać modyfikacji lub wycofać swoją ofertę po jej złożeniu, jeżeli pisemne powiadomienie o tej modyfikacji lub wycofaniu zostanie dostarczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Oferty wycofane nie zostaną otwarte. Zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.

b) Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe oznakowanie koperty. Jeżeli dojdzie do otwarcia nieprawidłowo opisanej (oznaczonej) koperty, to taka oferta będzie pominięta podczas rejestracji i w toku dalszego procedowania.

c) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje jej odrzucenie.

d) Wykonawca nie może dokonać zmiany i wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.

e) W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących ich treści.

f) W przypadku gdy oferta zawiera braki lub błędy, Zamawiający  poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe oraz inne nieistotne omyłki, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona oraz wzywa Wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów lub oświadczeń.

g) Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przy czym Zamawiający dopuszcza dokonanie wybory na podstawie tylko jednej oferty spełniającej wszystkie wymagania Zamawiającego określone w zapytaniu.

9.  Termin otwarcia ofert:  30.07.2015r. godz. 09.15

10.  Warunki płatności: Zostały określone we wzorze umowy stanowiącej zał. nr 3.

11. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Tomasz Kwiatkowski tel. (24)721-03-31.

12.  Sposób przygotowania oferty:

1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania cenowego oraz musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy. Oferta powinna być złożona w szczelnie zamkniętej kopercie  z napisem – Oferta na wykonanie inwentaryzacji wyrobów zawierających azbest występujących na terenie Gminy Miasto Łęczyca oraz opracowanie programu usuwania azbestu.

 

2. W przypadku niezgodności ceny napisanej cyfrowo i ceny napisanej słowami rozstrzygająca będzie cena napisana słownie.

3. Wykonawcy będą zobowiązani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.

5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

6. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

7. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku,  gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego, a także w przypadku braku środków finansowych.

13. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

1. Wykonawca określi cenę ściśle według Formularza ofertowego – ZAŁĄCZNIK NR 1 zapytania.

2. Cena musi być podana w złotych polskich (PLN) oraz wyrażona liczbowo i słownie, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku lub do pełnych złotych - jeśli wynika z procedur Wykonawcy (zgodnie z powszechnie przyjętym systemem rachunkowości).

3. Cena, określona przez Wykonawcę, powinna zawierać w sobie wszystkie koszty mogące powstać w okresie ważności umowy, a także uwzględniać inne opłaty i podatki wynikające z realizacji umowy jak również ewentualne upusty i rabaty.

4. Stawka podatku VAT jest określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.).

5. Ceny podane w ofercie są ostateczne i nie mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy.

6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

7. Oferta z rażąco niską ceną:

Jeżeli cena oferty będzie budzić wątpliwości zamawiającego, co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwróci się do wykonawcy   o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty, mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający może żądać w szczególności złożenia kalkulacji obliczenia ceny.

Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, będzie brał pod uwagę obiektywne czynniki wpływające na obniżenie ceny, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonywania zamówienia dostępne dla wykonawcy, wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów, koszty pracy.

Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdzi,        że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

 

14. Treść oferty: załącznik nr 1 do zapytania.

 

15. Kryterium oceny ofert.

1) Oceny ofert będzie dokonywała Komisja przetargowa.

2) W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki, komisja dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryteria wyboru:

Lp.

Kryterium

Znaczenie w %

Opis

 

a)

Najniższa cena

100

cena za całość usługi określonej w przedmiocie zamówienia (podana przez wykonawcę w zł. brutto)

3) Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.                              

16. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

a) posiadają wiedzę i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykonali co najmniej jedną usługę polegające na wykonaniu inwentaryzacji wyrobów zwierających azbest wraz                       z opracowaniem programu usuwania azbestu z terenu gminy, a także posiadają wiedzę niezbędną do przeprowadzenia oceny stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest i stopnia pilności, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zwierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 ze zmianami),

Dla potwierdzenia spełnienia powyższego warunku oferent przedstawi Wykaz usług w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem jego rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru załącznik nr 2 do zapytania cenowego.

 

17.  Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

  • ofertę cenową – załącznik nr 1
  • aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  • Wykaz usług – załącznik nr 2.
  • Zaakceptowany załącznik nr 3.

 

 

           

 


» ZAŁĄCZNIKI «
załącznik nr 1
Dodany: 15.07.2015 godz. 9:45
 
załącznik nr 2
Dodany: 15.07.2015 godz. 9:45
 
załącznik nr 3
Dodany: 15.07.2015 godz. 9:45
 
MODYFIKACJA zapytania cenowego
Dodany: 17.07.2015 godz. 15:20
 
załącznik nr 3 - po modyfikacji
Dodany: 17.07.2015 godz. 15:20
 
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 19.08.2015 godz. 11:26
 



Ostateczny termin składania ofert:
 30 2015



Informacja opublikowana przez:
  dnia 15 2015 godz. 09:45
Liczba odsłon:
  833 od 15 2015 godz. 09:45  (średnio 2.02 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl