0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

ZAPYTANIE CENOWE Opracowanie i wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej na termomodernizację wielorodzinnych budynków mieszkalnych będących w zasobach miasta Łęczyca.

Numer: ZP.IR.226.173.2015


Łęczyca, dnia 22.09.2015r.

ZP.IR.226.173.2015

ZAPYTANIE CENOWE

I. Zamawiający: Gmina Miasto Łęczyca, z siedzibą Urząd Miejski w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, zaprasza do złożenia ofert na: Opracowanie i wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej na termomodernizację wielorodzinnych budynków mieszkalnych będących w zasobach miasta Łęczyca.

II. Przedmiot zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie dokumentacji projektowo – wykonawczo – kosztorysowej termomodernizacji  nw. wielorodzinnych budynków mieszkalnych będących w zasobach miasta Łęczyca, stanowiącej podstawę do ubiegania się o dofinansowanie realizacji projektu ze środków zewnętrznych:

  1. Budynek przy ul. Kaliskiej 32;
  2. Budynek przy ul. Kaliskiej 63B;
  3. Budynki przy ul. Sienkiewicza 29 – 2 budynki drewniany i murowany;
  4. Budynek przy ul. Ozorkowskie Przedmieście 61;
  5. Budynek przy ul. Belwederskiej 38;
  6. Budynek przy ul. Poznańskiej 31; ( 3 budynki )
  7. Budynki przy ul. Kopalnianej 8; 10; 12.

Założenia wstępne do wykonania prac projektowych są określone w załączonych do zapytania audytach energetycznych – załącznik nr 3.

Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie dla każdego z obiektów kompletnej dokumentacji, w skład której wchodzą następujące elementy:

  1. projekt budowlany – w ilości 4 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału – wykonany zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane  (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa I Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2012.462 tj.).
  2. projekt wykonawczy – w ilości 4 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału – wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.). oraz wymaganiami jak w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa I Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2012.462 tj.);
  3. kosztorys inwestorski – w ilości 4 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału – wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389);
  4. przedmiar robót – w ilości 4 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału – wykonany zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072);
  5. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – w ilości 4 kompletnych egzemplarzy w formie papierowego oryginału – wykonana zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia  2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r., Nr 202, poz. 2072).

Wykonawca opracuje komplet dokumentacji z należytą starannością, zgodnie z  obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej, w oparciu o założenia wstępne, niezbędne uzgodnienia, zezwolenia i warunki wydane przez stosowne instytucje, wizję lokalną oraz bieżące konsultacje z Zamawiającym.

W przyjętych rozwiązaniach projektowych muszą być użyte wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania.W przypadku powoływania się podczas opisywania przyjętych rozwiązań projektowych na konkretne nazwy własne gotowych produktów i/lub gotowe rozwiązania systemowe producentów, wykonawca ma obowiązek określić konkretne parametry techniczne i jakościowe danego rozwiązania projektowego oraz umieścić informację o możliwości zastosowania rozwiązania równoważnego pod warunkiem spełnienia wskazanych parametrów technicznych i jakościowych.

Wykonana dokumentacja musi być kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

Do obowiązków Wykonawcy należy zlecenie wykonania stosownie od potrzeb: map do celów projektowych oraz uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, decyzji, zezwoleń i sprawdzeń zastosowanych rozwiązań projektowych     w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów, niezbędnych do prawidłowego wykonania prac projektowych, w szczególności: uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do sieci gestorów mediów, uzgodnienie „ZUDP”i inne. Koszty uzyskania w/w dokumentów ponosi wykonawca.

Opracowana dokumentacja musi być przygotowana w sposób umożliwiający uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub stosownie od wymagań dokonanie skutecznego zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę, oraz przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

W przypadku ujawnienia wad i błędów projektu po dokonanym przez Zamawiającego odbiorze projektu oraz braku możliwości realizacji inwestycji zgodnie z projektem w trakcie wykonywania robót na jego podstawie, Wykonawca zobowiązany jest dokonać poprawek i uzupełnić projekt nieodpłatnie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

Dokumentację projektową należy opracować w formie tradycyjnej (papierowej) zgodnie z wcześniejszym wyszczególnieniem oraz na nośniku elektronicznym z zapisem na CD/DVD w formacie ogólnodostępnym – opracowania tekstowe w formacie *.pdf z możliwością wyszukiwania, opracowania graficzne w formacie *.jpg wysokiej rozdzielczości, dodatkowo kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót w formacie *.ath.

Przedmiot zamówienia obejmuje również:

  1. przeniesienie autorskich praw majątkowych do opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań na zamawiającego;
  2. udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na ewentualne zapytania skierowane przez oferentów w prowadzonym postępowaniu przetargowym.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

CPV 71320000-7   Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

6. Termin realizacji zamówienia: do 16 grudnia 2015 roku.

7. Okres gwarancji:

Wykonawca udzieli Zamawiającemu na piśmie 36 miesięcznej gwarancji na wykonany i przekazany przedmiot umowy. Bieg gwarancji rozpoczyna się od daty końcowego odbioru przedmiotu umowy .

8. Miejsce i termin złożenia oferty:

Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria, w terminie do dnia 30.09.2015r. godzina 09:00.

a) UWAGA! O dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za termin dostarczenia ofert wysyłanych za pośrednictwem poczty lub kuriera. Oferty które wpłyną po w/w terminie nie będą brane pod uwagę i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom, którzy je złożyli bez otwierania. Wykonawca może dokonać modyfikacji lub wycofać swoją ofertę po jej złożeniu, jeżeli pisemne powiadomienie o tej modyfikacji lub wycofaniu zostanie dostarczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Oferty wycofane nie zostaną otwarte. Zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.

b) Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe oznakowanie koperty. Jeżeli dojdzie do otwarcia nieprawidłowo opisanej (oznaczonej) koperty, to taka oferta będzie pominięta podczas rejestracji i w toku dalszego procedowania.

c) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje jej odrzucenie.

d) Wykonawca nie może dokonać zmiany i wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.

e) W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących ich treści.

f) W przypadku gdy oferta zawiera braki lub błędy, Zamawiający  poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe oraz inne nieistotne omyłki, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona oraz wzywa Wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów lub oświadczeń.

g) Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przy czym Zamawiający dopuszcza dokonanie wybory na podstawie tylko jednej oferty spełniającej wszystkie wymagania Zamawiającego określone w zapytaniu.

9.  Termin otwarcia ofert:  30.09.2015r. godzina 09:15.

10.  Warunki płatności: 14 dni od daty wpływu faktury do siedziby Zamawiającego.

11. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Olga Kubas  tel. (24) 721-03-48, Robert Durys             

(24) 721-03-44,

12.  Sposób przygotowania oferty:

1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania cenowego oraz musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy. Oferta powinna być złożona w szczelnie zamkniętej kopercie  z napisem – Oferta na : Opracowanie i wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej na termomodernizację wielorodzinnych budynków mieszkalnych będących w zasobach miasta Łęczyca.

2. W przypadku niezgodności ceny napisanej cyfrowo i ceny napisanej słowami rozstrzygająca będzie cena napisana słownie.

3. Wykonawcy będą zobowiązani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.

5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność oryginałem przez Wykonawcę.

6. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie przekazana Wykonawcom.

7. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego, a także w przypadku braku środków finansowych.

13. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

1. Wykonawca określi cenę ściśle według Formularza ofertowego – ZAŁĄCZNIK NR 1 zapytania.

2. Cena musi być podana w złotych polskich (PLN) oraz wyrażona liczbowo i słownie, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku lub do pełnych złotych - jeśli wynika z procedur Wykonawcy (zgodnie z powszechnie przyjętym systemem rachunkowości).

3. Cena, określona przez Wykonawcę, powinna zawierać w sobie wszystkie koszty mogące powstać w okresie ważności umowy, a także uwzględniać inne opłaty i podatki wynikające z realizacji umowy jak również ewentualne upusty i rabaty.

4. Stawka podatku VAT jest określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r.o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.).

5. Ceny podane w ofercie są ostateczne i nie mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy.

6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

14. Treść oferty: załącznik nr 1 do zapytania.

15. Kryterium oceny ofert.

1) Oceny ofert będzie dokonywała Komisja przetargowa.

2) W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki, komisja dokona  oceny ofert w oparciu o następujące kryteria wyboru:

Lp.

Kryterium

Znaczenie w %

Opis

 

a)

Najniższa cena

100

cena za całość usługi określonej w przedmiocie zamówienia (podana przez wykonawcę w zł. brutto)

3) Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.                              

16. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:  

Posiadają osoby zdolne do wykonania zamówienia:

- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do wykonywania przedmiotowych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Wykonawca może dysponować tymi osobami zatrudnionymi zarówno na podstawie umowy o pracę, jak i na innej podstawie np. umowie zlecenia, umowie o dzieło, czy umowie przedwstępnej.

Dla potwierdzenia spełnienia powyższych warunków oferent przedstawi Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie:

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, Wykonawca wykonał:

- projekty budowlane termomodernizacji dla co najmniej 9 budynków wielorodzinnych.

Dla potwierdzenia spełnienia powyższego warunku oferent przedstawi Wykaz usług w zakresie niezbędnym do spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem jego rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru załącznik nr 4 do zapytania cenowego.

17.  Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

  • ofertę cenową – załącznik nr 1
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 2
  • Wykaz usług – załącznik nr 4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sporz. O. Kubas


» ZAŁĄCZNIKI «
załącznik nr 1
Dodany: 22.09.2015 godz. 16:58
 
załącznik nr 2
Dodany: 22.09.2015 godz. 16:58
 
załącznik nr 3
Dodany: 22.09.2015 godz. 17:00
 
załącznik nr 4
Dodany: 22.09.2015 godz. 17:00
 
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 08.10.2015 godz. 9:05
 



Ostateczny termin składania ofert:
 30 2015



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Olga Kubas
Informacja opublikowana przez:
  dnia 22 2015 godz. 16:57
Liczba odsłon:
  752 od 22 2015 godz. 16:57  (średnio 2 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl