Załącznik Nr 2
do Regulaminu udzielania
zamówień publicznych o wartości
nieprzekraczajacej wyrażonej w złotych
równowartości 30.000 euro netto
wprowadzonego zarządzeniem Nr 1/I/2014
Dyrektora JB „ZM”
z dnia 02 stycznia 2014 roku
Jednostka Budżetowa
„Zieleń Miejska”
ul. M. Konopnickiej 14
99-100 Łęczyca Łęczyca, dnia 23.12.2015 r.
Zaproszenie do składania ofert
- Jednostka Budżetowa „Zieleń Miejska” ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca zaprasza Państwa do składania ofert w postępowaniu o wartości netto powyżej równowartości 10 000 euro netto, którego przedmiotem jest:
- Nazwa przedmiotu zamówienia / parametry lub funkcje przedmiotu umowy
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Wywóz stałych odpadów miejskich"
CPV:90513200-8 usługi wywozu stałych odpadów miejskich
2. Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje:
2.1. Zakres rzeczowy obejmuje:
- wywóz śmieci z kontenera o poj. 7 m3 zlokalizowanego na terenie Pl. Przedrynek
w ilości – 84 szt
- wywóz pojemnika wózkowego 1,1m3 w Parku Miejskim w ilości - 48 szt
- wywóz pojemnika 0,12 m3 na terenie schroniska dla bezdomnych zwierząt w Łęczycy
ul. Staromiejska w ilości – 48 szt
2.2. Do zadań wykonawcy należy wywóz śmieci z: kontenera o pojemności 7m3 zlokalizowanego na terenie targowiska miejskiego pl. Przedrynek, pojemnika wózkowego 1,1 m3 w Parku Miejskim, pojemnik 0,12 m3 na terenie schroniska dla bezdomnych zwierząt w Łęczycy ul. Staromiejska
2.3. Reakcja na telefoniczne zgłoszenie o konieczności wywozu śmieci z w/w kontenera nie może przekroczyć 24 godzin z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Samowolne wywiezienie kontenera - bez wcześniejszego zgłoszenia pracownika Zamawiającego nie będzie podlegało zapłacie.
2.4. Usługę należy realizować specjalistycznym środkiem transportowym służącym do wywozu śmieci i będącym w dyspozycji wykonawcy.
2.5. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania należytej staranności przy opróżnianiu kontenera.
2.6. W przypadku uszkodzenia kontenera przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania.
2.7. W trakcie realizacji zamówienia ilość, zakres zamówienia oraz częstość wywozu mogą być modyfikowane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu usług, przyjmując do rozliczeń ceny jednostkowe za każdy opróżniony kontener.
2.8. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonaną usługę.
2.9. Realizacja zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia : w okresie od 01.01.2016 r. do 31.12.2017 r.
2. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, pok. Nr 51 lub faksem na nr 24/721-47-15 lub w formacie WORD/PDF na adres
e-mail zielenmiejska@leczyca.info.pl w terminie do dnia 29.12.2015 r.
3. Kryteriami oceny ofert są:
Cena …X……. waga 100 %
Termin dostawy ………. waga……………%
Inne ………. waga……………%
23.12.2015 r. Tadeusz Arnold
Data (Pieczęć i podpis Dyrektora lub osoby przez niego)
|