Załącznik Nr 2
do Regulaminu udzielania
zamówień publicznych o wartości
nieprzekraczajacej wyrażonej w złotych
równowartości 30.000 euro netto
wprowadzonego zarządzeniem Nr 1/I/2014
Dyrektora JB „ZM”
z dnia 02 stycznia 2014 roku
Jednostka Budżetowa
„Zieleń Miejska”
ul. M. Konopnickiej 14
99-100 Łęczyca Łęczyca, dnia 04.01.2016 r.
nazwa oraz adres zamawiającego (miejscowość, data)
…………………………………………..
…………………………………………..
(nazwa (firma) oraz adres zapraszanego wykonawcy)
Zaproszenie do składania ofert
- Jednostka Budżetowa „Zieleń Miejska” ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca zaprasza Państwa do składania ofert w postępowaniu o wartości netto powyżej równowartości 30 000 euro netto, którego przedmiotem jest:
- Nazwa przedmiotu zamówienia / parametry lub funkcje przedmiotu umowy
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Detaliczny zakup paliw płynnych dla Jednostki Budżetowej Zieleń Miejska"
CPV 09134100-8 olej napędowy, 09132100-4 benzyna bezołowiowa
2. Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje:
2.1. Zakres rzeczowy obejmuje:
- zakup niżej wymienionych ilości i rodzajów paliw płynnych na okres jednego roku
OLEJ NAPĘDOWY - 14 000 litrów/rok
BENZYNA BEZOŁOWIOWA 95 - 5000 litrów/rok
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV : , 09134100-8 olej napędowy, 09132100-4 benzyna bezołowiowa
2.2. Zakup będzie realizowany na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów
do zbiornika, w wybranej stacji sprzedawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
2.3. Wykaz:
1) marek i numerów rejestracyjnych pojazdów, o których mowa w pkt. 2, a także nazwisk uprawnionych do tankowania kierowców zamawiającego, będzie zawarty w załączniku do umowy. Każdy z kierowców umieszczonych w wykazie będzie uprawniony do tankowania każdego z pojazdów wymienionych w wykazie.
2.4. Przez wybraną stację sprzedawcy, o której mowa w pkt.2, należy rozumieć :
1) stację sprzedawcy, który złożył najkorzystniejsza ofertę, jeżeli stacja ta (znajdująca się
w odległości nie większej niż 3 km od siedziby zamawiającego, liczona najkrótszą drogą publiczną) jest jedyną, jaką ten dostawca posiada,
2) stację sprzedawcy z najniższą średnią ze średnich dziennych cen sprzedaży poszczególnych rodzajów paliw, z trzech miesięcy poprzedzających termin składania ofert, spośród wszystkich stacji dostawcy, jeżeli dostawca, którego oferta została wybrana, posiada więcej niż jedną stację paliw
(w odległości nie większej niż 3 km od siedziby zamawiającego, liczona najkrótszą drogą publiczną),
3) każdy ze sprzedających może złożyć tylko jedną ofertę.
2.5. Do poszczególnych paliw, wymienionych powyżej, stosuje się wymagania jakościowe, określone poszczególnych Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r.,
w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 poz. 1680) oraz odpowiednio normy PN-EN 228 i PN-EN 590. Oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe.
2.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przez oferty częściowe należy rozumieć oferty rozłączne, na poszczególne rodzaje i ilości paliw.
2.7.Tankowania pojazdów mogą odbywać się o każdej porze dnia – w trakcie godzin pracy stacji paliw, w okresie obowiązywania umowy.
2.8. Cykliczne doręczenie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za faktycznie zakupione paliwo.
2.9. Do każdej z faktur, o których mowa w pkt.2.9, sprzedawca dołączy nw. informacje:
1) data, godzina zakupu,
2) rodzaj pobranego paliwa,
3) ilość pobranego paliwa,
4) numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy,
5) dzienna cena sprzedaży paliwa , o którym mowa w pkt.2.
2.10. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart „paliwowych”, choć nie jest to warunek konieczny.
Wówczas „ WZ” czyli dokument wydania zewnętrznego dokumentujące sprzedaż paliw bezpośrednio do baków samochodów będą wystawiane na każdy pojazd z podaniem odpowiadającego danemu pojazdowi numeru karty paliwowej, bądź dane Okaziciela.
Do faktur dołączane będą załączniki, na których znajdują się następujące informacje: numer karty flotowej, data, numer rejestracyjny tankowanego pojazdu, miejsce tankowania, wartość brutto
i ilości zakupionego produktu i/lub usługi oraz oznaczenie stacji Wykonawcy.
Do faktur oprócz w/w załączników Zamawiający otrzyma potwierdzenie transakcji w formie elektronicznej, zaś „WZ” czyli doument wydania zewnętrznego potwierdzający zakup paliw/usług na kartę paliwową otrzyma Pobierający na stacji paliw Wykonawcy. Na „WZ” czyli doument wydania zewnętrznego znajdują się następujące informacje: numer karty flotowej, data miejsce tankowania, wartość brutto i ilości zakupionego produktu i/lub usługi oraz oznaczenie stacji Wykonawcy.
2.11. Realizacja zamówienia
Wymagany termin realizacji zamówienia : w okresie od 01.01.2016 r. Do 31.12.2016 r.
2.12. Płatność za wykonanie przedmiotu:
Faktury doręczane będą - osobisty odbiór przez Zamawiającego (wyznaczeni pracownicy)
b) Płatność przelewem
c) Termin realizacji faktur -21 dni od daty sprzedaży.
2.13. Ustalenia dodatkowe:
Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnych ilości paliw Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
2. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, pok. Nr 51 lub faksem na nr 24/721-47-15 lub w formacie WORD/PDF na adres
e-mail zielenmiejska@leczyca.info.pl w terminie do dnia 08.01.2016 r. Do godziny 15:00.
3. Kryteriami oceny ofert są:
Cena …X……. waga 100 %
Termin dostawy ………. waga……………%
Inne ………. waga……………%
04.01.2016 r. Sylwia Doniak
Data (Pieczęć i podpis Dyrektora lub osoby przez niego upoważnionej)
|