0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Jednostka Budżetowa - Zieleń Miejska, zaproszenie do składania ofert pn. Detaliczny zakup paliw płynnych dla Jednostki Budżetowej Zieleń Miejska



Załącznik Nr 2

do Regulaminu udzielania

    zamówień publicznych o wartości

          nieprzekraczajacej wyrażonej w złotych

    równowartości 30.000 euro netto

wprowadzonego zarządzeniem Nr 1/I/2014

Dyrektora JB „ZM”

z dnia 02 stycznia 2014 roku

 

Jednostka Budżetowa

„Zieleń Miejska”

ul. M. Konopnickiej 14

99-100 Łęczyca                                                                                                              Łęczyca, dnia 04.01.2016 r.

nazwa oraz adres zamawiającego                                                                                        (miejscowość, data)

                                                                    

                                                                  …………………………………………..

                                                                  …………………………………………..

                                                          (nazwa (firma) oraz adres zapraszanego wykonawcy)

 

Zaproszenie do składania ofert

 

  1. Jednostka Budżetowa „Zieleń Miejska”  ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca zaprasza Państwa do składania ofert w postępowaniu o wartości netto powyżej równowartości 30 000 euro netto, którego przedmiotem jest:  
  1. Nazwa przedmiotu zamówienia / parametry lub funkcje przedmiotu umowy
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Detaliczny zakup paliw płynnych dla Jednostki Budżetowej Zieleń Miejska"

CPV  09134100-8 olej napędowy,  09132100-4 benzyna bezołowiowa

2. Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje:

2.1. Zakres rzeczowy obejmuje:

     - zakup niżej wymienionych ilości i rodzajów paliw płynnych na okres  jednego roku

            OLEJ  NAPĘDOWY  -  14 000 litrów/rok  

            BENZYNA  BEZOŁOWIOWA 95 - 5000 litrów/rok

    Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień :     Kod CPV : , 09134100-8 olej napędowy, 09132100-4 benzyna bezołowiowa

2.2. Zakup będzie realizowany na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów
do zbiornika, w wybranej stacji sprzedawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.

2.3.  Wykaz:

1) marek i numerów rejestracyjnych pojazdów, o których mowa w pkt. 2, a także  nazwisk uprawnionych do tankowania kierowców zamawiającego, będzie zawarty w załączniku do umowy. Każdy z kierowców umieszczonych w wykazie będzie uprawniony do tankowania każdego z pojazdów wymienionych w wykazie.

2.4.  Przez wybraną stację sprzedawcy, o której mowa w pkt.2, należy rozumieć :

1) stację sprzedawcy, który złożył najkorzystniejsza ofertę, jeżeli stacja ta (znajdująca się
w odległości nie większej niż 3 km od siedziby zamawiającego, liczona najkrótszą drogą publiczną) jest jedyną, jaką ten dostawca posiada,

2) stację sprzedawcy z najniższą średnią ze średnich dziennych cen sprzedaży poszczególnych rodzajów paliw, z trzech miesięcy poprzedzających termin składania ofert, spośród wszystkich stacji dostawcy, jeżeli dostawca, którego oferta została wybrana, posiada więcej niż jedną stację paliw
(w odległości nie większej niż 3 km od siedziby zamawiającego, liczona najkrótszą drogą publiczną),

3) każdy ze sprzedających może złożyć tylko jedną ofertę.

2.5. Do poszczególnych paliw, wymienionych powyżej, stosuje się wymagania jakościowe, określone poszczególnych Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r.,
w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 poz. 1680) oraz odpowiednio normy PN-EN 228 i PN-EN 590. Oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe.

2.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przez oferty częściowe należy rozumieć oferty rozłączne, na poszczególne rodzaje i ilości paliw.

2.7.Tankowania pojazdów mogą odbywać się o każdej porze dnia – w trakcie godzin pracy stacji paliw, w okresie obowiązywania umowy.

2.8. Cykliczne doręczenie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za faktycznie zakupione paliwo.

2.9. Do każdej z faktur, o których mowa w pkt.2.9, sprzedawca dołączy nw. informacje:

            1) data, godzina zakupu,

            2) rodzaj pobranego paliwa,

            3) ilość pobranego paliwa,

            4) numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy,

            5) dzienna cena sprzedaży paliwa , o którym mowa w pkt.2.

2.10. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart „paliwowych”, choć nie jest to warunek konieczny.

Wówczas „ WZ” czyli dokument wydania zewnętrznego  dokumentujące sprzedaż paliw bezpośrednio do baków samochodów będą wystawiane na każdy pojazd z podaniem odpowiadającego danemu pojazdowi numeru karty paliwowej, bądź dane Okaziciela.

Do faktur dołączane będą załączniki, na których znajdują się następujące informacje: numer karty flotowej, data, numer rejestracyjny tankowanego pojazdu, miejsce tankowania, wartość brutto
i ilości zakupionego produktu i/lub usługi oraz oznaczenie stacji Wykonawcy.

Do faktur oprócz w/w załączników Zamawiający otrzyma potwierdzenie transakcji w formie elektronicznej, zaś „WZ” czyli doument wydania zewnętrznego potwierdzający zakup paliw/usług na kartę paliwową otrzyma Pobierający na stacji paliw Wykonawcy. Na „WZ” czyli doument wydania zewnętrznego znajdują się następujące informacje: numer karty flotowej, data miejsce tankowania, wartość brutto i ilości zakupionego produktu i/lub usługi oraz oznaczenie stacji Wykonawcy.

2.11. Realizacja zamówienia

            Wymagany termin realizacji zamówienia : w okresie od 01.01.2016 r. Do 31.12.2016 r.

2.12. Płatność za wykonanie przedmiotu:

 Faktury doręczane będą  - osobisty odbiór przez Zamawiającego (wyznaczeni pracownicy)

b)    Płatność przelewem

c)    Termin realizacji faktur -21 dni od daty sprzedaży.

2.13. Ustalenia dodatkowe:

Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnych ilości paliw Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.

 

2. Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, pok. Nr 51 lub faksem na nr 24/721-47-15 lub w formacie WORD/PDF na adres
e-mail zielenmiejska@leczyca.info.pl w terminie do dnia 08.01.2016 r. Do godziny 15:00.

3. Kryteriami oceny ofert są:

            Cena                           …X…….         waga  100 %

            Termin dostawy          ……….           waga……………%

            Inne                            ……….           waga……………%

 

 

04.01.2016 r.                                                      Sylwia Doniak

Data  (Pieczęć i podpis Dyrektora lub osoby przez niego upoważnionej)


» ZAŁĄCZNIKI «
ZAŁĄCZNIKI
Dodany: 04.01.2016 godz. 15:40
 
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 15.01.2016 godz. 15:34
 



Ostateczny termin składania ofert:
  8 2016



Informacja opublikowana przez:
  dnia 4 2016 godz. 15:40
Liczba odsłon:
  1759 od 4 2016 godz. 15:40  (średnio 3.72 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl