0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

ZAPYTANIE CENOWE Dostawa materiałów biurowo piśmiennych do siedziby zamawiającego tj.: Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca.



Łęczyca, dnia 12.01.2016 r.

ZP.OK.226.4.2016

ZAPYTANIE CENOWE

1. Zamawiający : Gmina Miasto Łęczyca, z siedzibą Urząd Miejski w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, zaprasza do złożenia ofert na:

1) Przedmiot zamówienia:

1. Dostawa „materiałów biurowo piśmiennych” szczegółowo zestawionych na załączniku nr 1 do zapytania – do siedziby zamawiającego, tj.: Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, pok. Nr 40

2. Tonery i tusze muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane tj. nowa obudowa, nowy toner w przypadku drukarek laserowych, nowy tusz wraz z nowym pojemnikiem w przypadku wkładów do drukarek atramentowych, nowe opakowanie nie noszące znamion otwierania.

3. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony
i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywania się druku (kopii) winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zainstalowany. Tonery i tusze muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta tonerów i tuszów).

4. W przypadku oferowania nieodpowiedniego jakościowo produktu Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości lub wyrób producenta urządzenia w tej samej jednostkowej cenie ofertowej.

5. W przypadku, gdy z powodu dostarczenia nieodpowiednich tonerów i tuszów nastąpi uszkodzenie lub zanieczyszczenie urządzenia drukującego, kosztami naprawy Zamawiający obciąży Wykonawcę.

6. Podane w załączniku nr 1 ilości są ilościami szacunkowymi i zamawiający nie zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia w całości.

7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości i wartości zamówienia jednak nie więcej niż do 20 % wartości całkowitej netto w sytuacji gdy zmianie ulegną potrzeby zamawiającego co do ilości materiałów, czego nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawierania umowy.

8. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca ma obowiązek dołączenia do oferty oświadczenia, że oferowane materiały są fabrycznie nowe, wykonane z nowych elementów wcześniej nie używanych, nie regenerowane, posiadające parametry nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, wyprodukowane zgodnie z normami oraz, że nie spowodują pogorszenia jakości pracy i są w pełni kompatybilne z urządzeniem do którego są przeznaczone w stopniu nie mniejszym niż w przypadku oryginału, a w szczególności dotyczy to wydajności, która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych, jak również że zaoferowane materiały eksploatacyjne nie spowodują utraty gwarancji wystawionej przez producenta sprzętu oraz zwiększenia częstotliwości usług serwisowych danego urządzenia. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne”.

9. Inne informacje:

  1. Zamówienie realizowanie będzie etapami stosownie do potrzeb zamawiającego.
  2. Sprzedający dostarczy towar własnym transportem do siedziby Kupującego- Urząd Miejski w Łęczycy, pokój nr 40, 99-100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej 14.
  3. Dostarczenie towaru objętego sprzedażą będzie realizowane na podstawie zamówień Kupującego przekazywanych w formie telefonicznej, pisemnej lub faxem. Każda dostawa nastąpi w terminie 2 dni od daty zamówienia.

2) Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2016 r.

3) Okres gwarancji: Termin przydatności do użycia materiałów (w szczególności) tonerów i tuszów w danej partii musi wynosić co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego.

4) Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria, w terminie do dnia 20.01.2016 r.  godzina 11:00.

5) Termin otwarcia ofert: 20.01.2016 r.  godzina 11:15.

6) Warunki płatności: Płatność za wykonanie przedmiotu dostawy – etapowo - po odbiorze danej partii dostawy, w wysokości wynikającej z faktycznie wykonanej dostawy z w terminie 21 dni od daty wpływu faktury do zamawiającego. Zakres i termin poszczególnych dostaw ustalony będzie każdorazowo na podstawie telefonicznych zleceń z dwudniowym wyprzedzeniem.

7) Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Włodzimierz Nowicki, nr tel. 24 721 03 24.

8) Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

1. Formularz ofertowy.         

2. Wypełniony załącznik nr 1 - szczegółowe zestawienie materiałów biurowo piśmiennych.

3. zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 2.

9) Cena jest jedynym kryterium oceny ofert.

2. Treść oferty:

1) Nazwa wykonawcy

2) Adres wykonawcy

3) NIP

4) Regon

5) Nr rachunku bankowego

6) Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

łączna cena netto …......................................zł.

(słownie: ...........................................................................................................zł)

plus podatek VAT (.......%)w kwocie................................ zł

(słownie: ..........................................................................................zł),

łączna cena brutto ........................................zł.

(słownie :.......................................................................................................... zł)

7) Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.

8) Termin realizacji zamówienia

9) Okres gwarancji

10) Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia

11) Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym.

……………….......................................……………

data i podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej

pieczątka wykonawcy                                              


» ZAŁĄCZNIKI «
załącznik nr 1
Dodany: 13.01.2016 godz. 14:30
 
zdjęcie nr 2
Dodany: 13.01.2016 godz. 14:30
 
załącznik nr 1 do edycji
Dodany: 15.01.2016 godz. 12:20
 
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 25.01.2016 godz. 13:52
 



Ostateczny termin składania ofert:
 20 2016



Informacja opublikowana przez:
  dnia 13 2016 godz. 14:27
Liczba odsłon:
  2385 od 13 2016 godz. 14:27  (średnio 4.75 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl