Łęczyca, dnia 12.01.2016 r.
ZP.OK.226.4.2016
ZAPYTANIE CENOWE
1. Zamawiający : Gmina Miasto Łęczyca, z siedzibą Urząd Miejski w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, zaprasza do złożenia ofert na:
1) Przedmiot zamówienia:
1. Dostawa „materiałów biurowo piśmiennych” szczegółowo zestawionych na załączniku nr 1 do zapytania – do siedziby zamawiającego, tj.: Urząd Miejski w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, pok. Nr 40
2. Tonery i tusze muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane tj. nowa obudowa, nowy toner w przypadku drukarek laserowych, nowy tusz wraz z nowym pojemnikiem w przypadku wkładów do drukarek atramentowych, nowe opakowanie nie noszące znamion otwierania.
3. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony
i ponownie napełniony tonerem lub tuszem. Jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalenia), nie zamazywania się druku (kopii) winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy tego urządzenia, w którym będzie zainstalowany. Tonery i tusze muszą być opakowane w typowe opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy i określenie pochodzenia (producenta tonerów i tuszów).
4. W przypadku oferowania nieodpowiedniego jakościowo produktu Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości lub wyrób producenta urządzenia w tej samej jednostkowej cenie ofertowej.
5. W przypadku, gdy z powodu dostarczenia nieodpowiednich tonerów i tuszów nastąpi uszkodzenie lub zanieczyszczenie urządzenia drukującego, kosztami naprawy Zamawiający obciąży Wykonawcę.
6. Podane w załączniku nr 1 ilości są ilościami szacunkowymi i zamawiający nie zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia w całości.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości i wartości zamówienia jednak nie więcej niż do 20 % wartości całkowitej netto w sytuacji gdy zmianie ulegną potrzeby zamawiającego co do ilości materiałów, czego nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawierania umowy.
8. W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Wykonawca ma obowiązek dołączenia do oferty oświadczenia, że oferowane materiały są fabrycznie nowe, wykonane z nowych elementów wcześniej nie używanych, nie regenerowane, posiadające parametry nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, wyprodukowane zgodnie z normami oraz, że nie spowodują pogorszenia jakości pracy i są w pełni kompatybilne z urządzeniem do którego są przeznaczone w stopniu nie mniejszym niż w przypadku oryginału, a w szczególności dotyczy to wydajności, która nie może być mniejsza niż w materiałach oryginalnych, jak również że zaoferowane materiały eksploatacyjne nie spowodują utraty gwarancji wystawionej przez producenta sprzętu oraz zwiększenia częstotliwości usług serwisowych danego urządzenia. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne”.
9. Inne informacje:
- Zamówienie realizowanie będzie etapami stosownie do potrzeb zamawiającego.
- Sprzedający dostarczy towar własnym transportem do siedziby Kupującego- Urząd Miejski w Łęczycy, pokój nr 40, 99-100 Łęczyca, ul. Marii Konopnickiej 14.
- Dostarczenie towaru objętego sprzedażą będzie realizowane na podstawie zamówień Kupującego przekazywanych w formie telefonicznej, pisemnej lub faxem. Każda dostawa nastąpi w terminie 2 dni od daty zamówienia.
2) Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12.2016 r.
3) Okres gwarancji: Termin przydatności do użycia materiałów (w szczególności) tonerów i tuszów w danej partii musi wynosić co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy danej partii do siedziby Zamawiającego.
4) Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria, w terminie do dnia 20.01.2016 r. godzina 11:00.
5) Termin otwarcia ofert: 20.01.2016 r. godzina 11:15.
6) Warunki płatności: Płatność za wykonanie przedmiotu dostawy – etapowo - po odbiorze danej partii dostawy, w wysokości wynikającej z faktycznie wykonanej dostawy z w terminie 21 dni od daty wpływu faktury do zamawiającego. Zakres i termin poszczególnych dostaw ustalony będzie każdorazowo na podstawie telefonicznych zleceń z dwudniowym wyprzedzeniem.
7) Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Włodzimierz Nowicki, nr tel. 24 721 03 24.
8) Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1. Formularz ofertowy.
2. Wypełniony załącznik nr 1 - szczegółowe zestawienie materiałów biurowo piśmiennych.
3. zaakceptowany wzór umowy – załącznik nr 2.
9) Cena jest jedynym kryterium oceny ofert.
2. Treść oferty:
1) Nazwa wykonawcy
2) Adres wykonawcy
3) NIP
4) Regon
5) Nr rachunku bankowego
6) Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:
łączna cena netto …......................................zł.
(słownie: ...........................................................................................................zł)
plus podatek VAT (.......%)w kwocie................................ zł
(słownie: ..........................................................................................zł),
łączna cena brutto ........................................zł.
(słownie :.......................................................................................................... zł)
7) Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
8) Termin realizacji zamówienia
9) Okres gwarancji
10) Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia
11) Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu cenowym.
……………….......................................……………
data i podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej
pieczątka wykonawcy
|