0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

ZAPYTANIE CENOWE na: Opracowanie koncepcji układu drogowego dla osiedla Kwiatowego w Łęczycy i na jej podstawie opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego zaprojektowanego w oparciu o odnawialne źródła energii (instalacje hybrydowe) oraz opracowanie audytu energetycznego w ramach inwestycji pn. Budowa oświetlenia na terenie osiedla Kwiatowego w Łęczycy.



 Łęczyca, dnia 02.08.2016r.

ZP.IR.226.126.2016

ZAPYTANIE CENOWE

I. Zamawiający: Gmina Miasto Łęczyca, z siedzibą Urząd Miejski w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14, zaprasza do złożenia ofert na: Opracowanie koncepcji układu drogowego dla osiedla Kwiatowego w Łęczycy i na jej podstawie opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego zaprojektowanego w oparciu o odnawialne źródła energii (instalacje hybrydowe) oraz opracowanie audytu energetycznego w ramach inwestycji pn. Budowa oświetlenia na terenie osiedla Kwiatowego w Łęczycy.

II. Przedmiot zamówienia

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie koncepcji układu drogowego dla osiedla Kwiatowego w Łęczycy i na jej podstawie opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego zaprojektowanego w oparciu o odnawialne źródła energii (instalacje hybrydowe) oraz opracowanie audytu energetycznego w ramach inwestycji pn. Budowa oświetlenia na terenie osiedla Kwiatowego w Łęczycy.

Teren objęty opracowaniem to teren zabudowy mieszkaniowej, jednorodzinnej.Są wytyczone drogi oraz znajdują się częściowo wybudowane domy jednorodzinne. W ciągach wyznaczonych dróg znajduje się sieć wodociągowa, gazowa teletechniczna oraz energetyczna. Obszar dróg jest nieutwardzony i posiada nawierzchnię gruntową.

Szacunkowa długość dróg osiedla objętego zamówieniem ok. 700 mb. (zakres zaznaczono kolorem różowym na załączniku graficznym).

2. W ramach prac projektowych należy ująć m.in.:

  1. sporządzenie audytu energetycznego,
  2. opracowanie map do celów projektowych oraz badań geologicznych,
  3. opracowanie koncepcji układu drogowego
  4. opracowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w 2 egzemplarzach (wypisy, wyrysy, plany sytuacyjne)
  5. Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego zaprojektowanego w oparciu o odnawialne źródła energii (instalacje hybrydowe), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót Opracowanie kompletu dokumentacji projektowej w formie elektronicznej (np. PDF oraz wersji edytowalnej np. DWG).

3. Dokumentacja projektowo – budowlana w szczególności powinna zawierać:

a) projekt budowlano-wykonawczy z załączonym planem BIOZ - należy opracować i przekazać Zamawiającemu w 4 egz.,

b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w 2 egz.,

c) kosztorysy inwestorskie i  szczegółowe po 2 egz.,

d) przedmiary robót w 2 egz.,

e) kompletną dokumentację projektową należy wykonać i przekazać Zamawiającemu również na nośniku elektronicznym CD lub DVD w formacie pdf w 2 egz. wraz z kosztorysami inwestorskimi, szczegółowymi i przedmiarami robót w formacie ath, część elektroniczna ma być w pełni zgodna z wersją wykonaną metodą tradycyjną, co ma być potwierdzone stosownym oświadczeniem.                                                                                                                 4. UWAGA !

Dokumentacja projektowa musi zawierać w opisie wszystkie dane stanowiące podstawę do przyjętych rozwiązań projektowych. Prace projektowe muszą zostać poprzedzone wizją w terenie.

5. Zakres prac projektowo – kosztorysowych objętych niniejszym zamówieniem musi być zgodny z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa właściwymi ze względu na przedmiot dokumentacji projektowej jak również zgodny z adekwatnymi Polskimi Normami oraz aktualnymi zasadami wiedzy technicznej.

6. Na podstawie dokumentacji projektowych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy robót w trybie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień publicznych, w związku z powyższym:

  1. Zastosowane w dokumentacji rozwiązania tj. np. parametry techniczne, ekologiczne muszą być zgodne z obowiązującymi normami, Prawem budowlanym i dyrektywami Unii Europejskiej oraz obowiązującymi przepisami w zakresie realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić zasady ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności zasadę uczciwej konkurencji. W celu właściwego opisu zastosowanych w dokumentacji projektowej produktów, materiałów i urządzeń projektowanych rozwiązań Wykonawca wskaże cechy charakterystyczne, funkcjonalne, żywotność produktu i inne ważne dla funkcjonowania projektowanych obiektów. Niedopuszczalne jest posługiwanie się znakiem towarowym, typem, marką, patentem pochodzenia, nazwą producenta itp.,
  2. Dokumentacja projektowa musi być zgodna z obowiązującymi przepisami na dzień składania jej u Zamawiającego.                                                                                                                                         7. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody poniesione przez Zamawiającego z powodu niewłaściwego sporządzenia przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego. Dochodzenie roszczeń wynikających z błędów projektowych a powodujących koszty dodatkowe na etapie realizacji inwestycji nastąpi w drodze odszkodowań z projektantem.                                                                                     8. Wykonawca zobowiązuje się w terminie do 3 dni od daty otrzymania do udzielania odpowiedzi i wyjaśnień na ewentualne zapytania wykonawców, jakie mogą wpłynąć podczas ogłoszenia przetargu nieograniczonego na podstawie opracowanej przez niego dokumentacji projektowej.                                 9. Wykonawca dołączy do opracowanej dokumentacji projektowej pisemne oświadczenie, że dokumentacja została opracowana zgodnie z umową oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami techniczno-budowlanymi oraz że jest w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 10. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia.

 

III. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2016r.

IV. Okres gwarancji: określono w załączniku nr 3 do zapytania.

V. Miejsce i termin złożenia oferty:

Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria, w terminie do dnia 19.08.2016r. godzina 09:00.

a) UWAGA! O dotrzymaniu terminu decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za termin dostarczenia ofert wysyłanych za pośrednictwem poczty lub kuriera. Oferty które wpłyną po w/w terminie nie będą brane pod uwagę i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom, którzy je złożyli bez otwierania. Wykonawca może dokonać modyfikacji lub wycofać swoją ofertę po jej złożeniu, jeżeli pisemne powiadomienie o tej modyfikacji lub wycofaniu zostanie dostarczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Oferty wycofane nie zostaną otwarte. Zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty.

b) Konsekwencje złożenia oferty nie zgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe oznakowanie koperty. Jeżeli dojdzie do otwarcia nieprawidłowo opisanej (oznaczonej) koperty, to taka oferta będzie pominięta podczas rejestracji i w toku dalszego procedowania.

c) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje jej odrzucenie.

d) Wykonawca nie może dokonać zmiany i wycofać oferty po upływie terminu składania ofert.

e) W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących ich treści.

f) W przypadku gdy oferta zawiera braki lub błędy, Zamawiający  poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe oraz inne nieistotne omyłki, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona oraz wzywa Wykonawcę do uzupełnienia brakujących dokumentów lub oświadczeń.

g) Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przy czym Zamawiający dopuszcza dokonanie wybory na podstawie tylko jednej oferty spełniającej wszystkie wymagania Zamawiającego określone w zapytaniu.

VI.  Termin otwarcia ofert:  19.08.2016r. godzina 09:15.

VII.  Warunki płatności: określono w załączniku nr 3 do zapytania.

VIII. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Olga Kubas (24)721-03-45, okubas@leczyca.info.pl

IX.  Sposób przygotowania oferty:

1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Ofertę należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania cenowego oraz musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy. Oferta powinna być złożona w szczelnie zamkniętej kopercie  z napisem – Oferta na Opracowanie koncepcji układu drogowego dla osiedla Kwiatowego w Łęczycy i na jej podstawie opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego zaprojektowanego w oparciu o odnawialne źródła energii (instalacje hybrydowe) oraz opracowanie audytu energetycznego w ramach inwestycji pn. Budowa oświetlenia na terenie osiedla Kwiatowego w Łęczycy.

2. W przypadku niezgodności ceny napisanej cyfrowo i ceny napisanej słowami rozstrzygająca będzie cena napisana słownie.

3. Wykonawcy będą zobowiązani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.

5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

6. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego.

7. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania i złożenia oferty.

8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wybrania żadnej złożonej oferty, powtórzenia zapytania lub odstąpienia od realizacji Zamówienia.

X. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

1. Wykonawca określi cenę ściśle według Formularza ofertowego – ZAŁĄCZNIK NR 1 zapytania.

2. Cena musi być podana w złotych polskich (PLN) oraz wyrażona liczbowo i słownie, w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku lub do pełnych złotych - jeśli wynika z procedur Wykonawcy (zgodnie z powszechnie przyjętym systemem rachunkowości).

3. Cena, określona przez Wykonawcę, powinna zawierać w sobie wszystkie koszty mogące powstać w okresie ważności umowy, a także uwzględniać inne opłaty i podatki wynikające z realizacji umowy jak również ewentualne upusty i rabaty.

4. Stawka podatku VAT jest określona zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. Nr 54, poz. 535 z późn. zm.).

5. Ceny podane w ofercie są ostateczne i nie mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy.

6. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

XI. Treść oferty: załącznik nr 1 do zapytania.

XII. Kryterium oceny ofert.

1) Oceny ofert będzie dokonywała Komisja przetargowa.

2) W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki, komisja dokona  oceny ofert w oparciu o następujące kryteria wyboru:

Lp.

Kryterium

Znaczenie w %

Opis

 

a)

Najniższa cena

100

cena za całość usługi określonej w przedmiocie zamówienia (podana przez wykonawcę w zł. brutto)

3) Wszystkie obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.                              

XIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:  

  1. posiadają wymagane uprawienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień – ZAŁĄCZNIK NR 2

Zamawiający wymaga następujących danych o projektantach - posiadanie uprawnień

do projektowania w specjalnościach:

- drogowej

- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych                                                          i elektroenergetycznych.

Dla potwierdzenia spełnienia powyższych warunków oferent przedstawi Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

XIV.  Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

  • ofertę cenową – załącznik nr 1
  • aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 2
  • Zaakceptowany projekt umowy – załącznik nr 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sporządził: Olga Kubas                     


» ZAŁĄCZNIKI «
załącznik nr 1
Dodany: 02.08.2016 godz. 17:34
 
załącznik nr 2
Dodany: 02.08.2016 godz. 17:34
 
załącznik nr 3
Dodany: 02.08.2016 godz. 17:34
 
załacznik graficzny
Dodany: 11.08.2016 godz. 9:02
 
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 24.08.2016 godz. 12:33
 



Ostateczny termin składania ofert:
 19 2016



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Olga Kubas
Informacja opublikowana przez:
  dnia 2 2016 godz. 17:33
Liczba odsłon:
  1795 od 2 2016 godz. 17:33  (średnio 5.13 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl