ZAPYTANIE CENOWE
Gmina Miasto Łęczyca zwraca się z zapytaniem cenowym na opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. M. Konopnickiej – łącznik pomiędzy ul. M. Konopnickiej a ul. Dominikańską.
I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Gmina Miasto Łęczyca, z siedzibą Urząd Miejski w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest:
- wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy drogi z dostosowaniem do parametrów drogi publicznej wraz z usunięciem kolizji z istniejącymi sieciami - łącznik pomiędzy ul. M. Konopnickiej a ul. Dominikańską oznaczony kolorem żółtym na załączniku graficznym,
- opracowanie projektu stałej organizacji ruchu;
- wprowadzenie zmian w projekcie budowlanym przebudowy ul. M. Konopnickiej (projekt opracowany w roku 2013) w branży drogowej w celu korekty układu drogowego włączenia w nowo projektowaną drogę;
- Ponadto w ramach zmian w projekcie przebudowy M. Konopnickiej należy wykonać:
- zaprojektowanie pasów ruchu o maksymalnej szerokości 3,5 m x 2 ( obecnie jest w projekcie 6 m x 2)
- zwiększenie liczby miejsc postojowych
- zaprojektowanie przejść dla pieszych w azylach – 3 szt.
- zaprojektowanie oznakowania aktywnego lub sygnalizacji ostrzegawczej
- w związku z wprowadzonymi zmianami należy opracować aktualizację kosztorysów inwestorskich, projektu stałej organizacji ruchu oraz STWiOR.
- Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
- Mapy dc .projektowych – 1 egzemplarz wersja papierowa, 1 egzemplarz wersja elektroniczna;
- projektu budowlano-wykonawczego budowy drogi – 4 egzemplarze wersja papierowa, 1 egzemplarz wersja elektroniczna;
- badań geologicznych podłoża gruntowego – 2 egzemplarze wersja papierowa, 1 egzemplarz wersja elektroniczna;
- kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru – 2 egzemplarze wersja papierowa, 1 egzemplarz wersja elektroniczna;
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze wersja papierowa, 1 egzemplarz wersja elektroniczna;
- projekt stałej organizacji ruchu – 4 egzemplarze wersja papierowa, 1 egzemplarz wersja elektroniczna
- Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany będzie również do udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące wykonanej dokumentacji projektowej w trakcie realizacji inwestycji oraz na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowalne.
- Dokumentacja projektowa musi zostać wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tzn. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
- Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace, materiały, pomiary, opinie i uzgodnienia niezbędne do prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej.
- W przypadku braku możliwości realizacji inwestycji zgodnie z projektem z powodu jego wad i błędów kosztorysowych, projektant zobowiązany jest uzupełnić projekt nieodpłatnie i pokryć koszty robót budowlanych jako dodatkowych niezbędnych do wykonania
- Przed opracowaniem dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym proponowane rozwiązanie przedstawiając charakterystyczne parametry techniczne, koszty budowy i eksploatacji.
- W celu prawidłowego wykonania dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić wizję w terenie.
- Opracowana dokumentacja nie może opisywać użytych na jej podstawie w procesie budowlanym materiałów i urządzeń poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów i pochodzenia. Jeżeli przedmiotu nie można opisać za pomocą cech technicznych i jakościowych w sposób dostatecznie dokładny, przy opisie takiego przedmiotu należy użyć wyrazu „lub równoważny” oraz wskazać niezbędne parametry równoważności.
- Na Zamawiającego przechodzą, choćby nie otrzymał egzemplarza dokumentacji projektowej utrwalonej w jakiejkolwiek formie, autorskie prawa majątkowe na następujących polach eksploatacji:
- wytwarzanie i zwielokrotnianie w dowolnej ilości egzemplarzy i kopii dokumentacji projektowej dowolną techniką, w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, bądź analogową lub cyfrową przy zastosowaniu metody zapisu magnetycznego lub optycznego,
- prezentowanie, wyświetlanie, ukazywanie oraz wprowadzanie do pamięci komputera przez Zamawiającego na jego własne potrzeby;
- utrwalenie dokumentacji projektowej w postaci cyfrowej, np. na nośniku CD-R, DVD;
- zwielokrotnienie poprzez odbitki ksero;
- publiczne rozpowszechnianie, udostępnianie dzieła w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym.
- Zamawiający nie jest zobowiązany do sprawdzania przekazanej dokumentacji, w szczególności jej prawidłowości i kompletności. Odpowiedzialność za jakość przekazywanej dokumentacji ponosi Wykonawca.
- W dniu odbioru Wykonawca przekaże dokumentację w formie papierowej oraz na elektronicznym nośniku informacji wraz z oświadczeniem, że dokumentacja została wykonana zgodnie z przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz że jest kompletna i przydatna do realizacji inwestycji, której dotyczy.
- W przypadku konieczności aktualizacji części składowych dokumentacji – kosztorysów i przedmiarów, Wykonawca dokona nieodpłatnie aktualizacji każdorazowo na wezwanie przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia wezwania.
- Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania wszelkich innych czynności towarzyszących wykonaniu przedmiotu zamówienia.
- Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić i przedstawić Zamawiającemu harmonogram prac projektowych.
III. MIEJSCE I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1) Miejsce wykonania zamówienia: miasto Łęczyca.
2) Wymagany termin realizacji:
Etap I dotyczy pkt. II 1 ppkt 1.4 – do 29 sierpnia 2016 roku.
Etap II dotyczy pkt. II 1 ppkt 1.1., 1.2., 1.3 - do 15 grudnia 2016 roku.
IV. WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:
Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie częściowo:
etap I - Zamawiający ma obowiązek zapłaty prawidłowo wystawionej faktury w terminie do 14 dni licząc od daty jej doręczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę wraz z kopią protokołu odbioru częściowego.
etap II - Zamawiający ma obowiązek zapłaty prawidłowo wystawionej faktury w terminie do 14 dni licząc od daty jej doręczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę wraz z kopią protokołu odbioru końcowego.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie ze wzorem załącznika nr 1 – formularz oferty do niniejszego zapytania ofertowego oraz podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy/ów.
- Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto za całość realizacji zamówienia.
- Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w tym upusty i rabaty.
- Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena.
- Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
- Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
- Wszelkie miejsca w ofercie, w których wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy.
- Wynagrodzenie należne wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym.
- Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni roboczych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
- Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którzy otrzymali zapytanie ofertowe lub zgłosili się do zamawiającego oraz zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego.
- Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnień lub uzupełnień złożonej oferty w zakresie dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia.
- Ofertę w postaci załącznika nr 1 do zapytania ofertowego (formularz oferty) należy złożyć do dnia 16 sierpnia 2016r. do godz. 11:00 w kancelarii Urzędu Miejskiego w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca. Oferta musi być złożona w trwale zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres zamawiającego z napisem na kopercie „Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ul. M. Konopnickiej – łącznik pomiędzy ul. M. Konopnickiej a ul. Dominikańską” oraz nazwą i dokładnym adresem wykonawcy wraz z numerami telefonów wykonawcy (dopuszcza się pieczątkę wykonawcy).
- Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej zamawiającego, zaś wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie/ mailowo.
- W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda załączenia do oferty:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- dokumenty w postaci referencji lub poświadczeń, potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające, że Wykonawca wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w okresie: 2 (DWIE) usługi polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy bądź przebudowy drogi publicznej na rzecz jednostki samorządu terytorialnego zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania,
- wykaz osób, które będą brały udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wykazania, że Wykonawca dysponuje, lub będzie dysponował minimum 1 (jedną) osobą posiadającą co najmniej 3 – letnie doświadczenie i uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń drogowej, oraz minimum 1 (jedną) osobą posiadającą co najmniej 3 – letnie doświadczenie i uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z udokumentowaniem posiadanych przez nią uprawnień zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do zapytania,
V. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria, w terminie do dnia 16 sierpnia 2016r. godzina 11:00.
KONTAKT Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI
Wszelkie pytania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz kwestii formalnych związanych ze złożeniem ofert należy kierować na adres e-mail: okubas@leczyca.info.pl.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT
- Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
kryterium - cena brutto - 100%
Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru:
cena minimalna
C = ---------------------------------- x 100 pkt
cena badanej oferty
VII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.
VIII. UWAGI
Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Gmina Miasto Łęczyca zastrzega sobie możliwość nie podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
|