0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

ZAPYTANIE CENOWE na dostawę i montaż systemu parkingowego przed budynkiem Urzędu Miejskiego w Łęczycy w ramach inwestycji pn. Zakup i montaż systemu parkingowego przed budynkiem Urzędu Miejskiego w Łęczycy.



ZAPYTANIE CENOWE

Gmina Miasto Łęczyca zwraca się z zapytaniem cenowym na dostawę i montaż systemu parkingowego przed budynkiem Urzędu Miejskiego w Łęczycy w ramach inwestycji pn. Zakup i montaż systemu parkingowego przed budynkiem Urzędu Miejskiego w Łęczycy.

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Miasto Łęczyca, z siedzibą Urząd Miejski w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Na przedmiot zamówienia składać się będzie dostawa i montaż kompletnego systemu parkingowego przed Urzędem Miejskim w Łęczycy (lokalizacja zaznaczona na załączniku graficznym), którego elementy to:

- 2 szlabany

- terminal wjazdowy

- terminal wyjazdowy

- system zarządzania parkingiem

- pętla indukcyjna, której zadaniem jest po obu stronach szlabanu sprawdzenie czy przed szlabanem stoi samochód

1.1. Terminal wjazdowy powinien cechować się następującymi parametrami lub lepszymi:

  1. Konstrukcja wolnostojąca, odporna na zmienne warunki atmosferyczne, zabezpieczona antykorozyjnie. Metalowe elementy urządzenia ocynkowane oraz malowane proszkowo.
  2. Wyposażony w zabezpieczenia antywłamaniowego oraz system podwyższonej izolacji termicznej (np. podwójna ściana obudowy oraz podwójne drzwi).
  3. Drzwi wyposażone w zamek ryglowany.
  4. Urządzenie wyposażone w funkcje obsługi alarmów i zdarzeń.
  5. Wyposażony w grzałkę oraz wentylator sterowane termostatem.
  6. Zabezpieczenie wyłącznikiem różnicowo-prądowym oraz uziemienie urządzenia. Przyciski – wandaloodporne, podświetlane
  7. Drukarka termiczna do drukowania i wydawania biletów z kodem 1D oraz 2D.
  8. Specyfikacja drukarki: rozdzielczość: większa niż 200 dpi/8 pkt/mm, szer. wydruku do 80 mm, długość wydruku do 600 mm, szybkość wydruku: większa niż 150 mm/s.
  9. Wydruk i wydanie biletu po naciśnięciu przycisku – pobierz bilet (opcja wydania biletu wyłącznie w momencie znajdowania się pojazdu na pętli indukcyjnej).
  10. Wydrukowany bilet zawiera informacje dotyczące między innymi.: czasu wjazdu, rodzaju biletu, numeru biletu w formie QR oraz w formie alfanumerycznej umożliwiającej obsługę biletu poprzez panel Systemu Zarządzania Parkingiem w przeglądarce internetowej. 
  11. Opcja cofnięcia niepobranego biletu. Jeżeli po naciśnięciu przycisku – pobierz bilet użytkownik nie odbierze biletu to w ciągu ustalonego czasu bilet cofa się do urządzenia.
  12. Pełna kontrola i konfiguracja urządzenia odbywa się bezpośrednio przy pomocy Systemu Zarządzania Parkingiem, zgodnie z jego specyfikacją.

1.2. Terminal wyjazdowy powinien cechować się następującymi parametrami lub lepszymi:

  1. Konstrukcja wolnostojąca, odporna na zmienne warunki atmosferyczne, zabezpieczona antykorozyjnie. Metalowe elementy urządzenia ocynkowane oraz malowane proszkowo.
  2. Wyposażony w zabezpieczenia antywłamaniowego oraz system podwyższonej izolacji termicznej (np. podwójna ściana obudowy oraz podwójne drzwi).
  3. Drzwi wyposażone w zamek ryglowany.
  4. Urządzenie wyposażone w funkcje obsługi alarmów i zdarzeń.
  5. Wyposażony w grzałkę oraz wentylator sterowane termostatem.
  6. Zabezpieczenie wyłącznikiem różnicowo-prądowym oraz uziemienie urządzenia.
  7. Przyciski – wandaloodporne, podświetlane.
  8. Ekran LCD HD 7”- wzmocniona widoczność ekranu w warunkach zewnętrznych.
  9. Urządzenie wyposażone w laserowy czytnik biletów (odczyt wydanych w terminalu wjazdowym biletów oraz wszelkiego rodzaju kart wyprodukowanych w systemie parkingowym).
  10. Funkcjonalność kasowania opłaconych biletów jednorazowych po uzyskaniu zgody na wyjazd pojazdu. (Funkcjonalność uniemożliwiająca podwójny wyjazd na tym samym bilecie).
  11. Funkcjonalność uniemożliwiająca otwarcie szlabanu po odczycie biletu jednorazowego -nieuprawniającego do wyjazdu oraz wyświetlenie właściwego komunikatu na wyświetlaczu.
  12. Specyfikacja czytnika biletów: Obsługiwane kody kreskowe: 2D, 1D, specyfikacja skanera: rozdzielczość: 752 x 480 pikseli, minimalny kontrast odczytu: 25%, odległość odczytu kodu QR: od 5.33 cm do 12.95 cm.
  13. Aktywacja skanowania biletu wyłącznie w momencie znajdowania się pojazdu na pętli indukcyjnej.
  14. Urządzenie wyposażone w akceptor monet (10gr – 5zł, bez wydawania reszty wraz z kasetą na monety).
  15. Urządzenie wyposażone w możliwość dokonywania opłat za parkowanie kartami bankowymi w systemie: stykowym (EMV i magnetycznym): Visa, MasterCard, Maestro oraz systemie bezstykowym: Visa PayWave, MasterCard PayPass, Maestro PayPass.
  16. Urządzenie wyposażone w moduł GSM umożliwiający otwarcie szlabanu uprawnionym telefonem komórkowym (zdalne zarzadzanie bazą numerów uprawnionych oraz historią i raportami zdarzeń w Systemie Zarządzania Parkingiem poprzez przeglądarkę internetową).
  17. Pełna kontrola i konfiguracja urządzenia odbywa się bezpośrednio przy pomocy Systemu Zarządzania Parkingiem, zgodnie z jego specyfikacją.

1.3. Szlaban powinien cechować się następującymi parametrami lub lepszymi:

- ramie aluminiowe 3 m,

- czas podnoszenia się ramienia 1,5 sek

- gumy ochronne,

- oświetlenie ramienia diodami sygnalizacyjnymi,

- detektor pętli indukcyjnej,

- zestaw fotokomórek wraz z słupkiem,

1.4. System zarządzania parkingiem powinien cechować się następującymi parametrami lub lepszymi:

  1. System Zarządzania Parkingiem (System) jest oprogramowaniem obsługującym, nadzorującym i zarządzającym urządzeniami parkingowymi (terminalami wjazdowymi, wyjazdowymi, kasą automatyczną i szlabanami).
  2. Dostęp do Systemu odbywa się z poziomu przeglądarki internetowej bez konieczności instalowania przez użytkownika jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania.
  3. System będzie utrzymywany na serwerach Wykonawcy systemu, co będzie gwarantowało stabilną pracę systemu (w pełni automatyczna synchronizacja danych pomiędzy serwerami po każdej transakcji w systemie).
  4. Wszystkie elementy Systemu Parkingowego (terminale, kasy) wyposażone są w system komunikacji GSM w wydzielonej sieci telemetrycznej (APN) dostawcy systemu. Droga komunikacji umożliwiają pełną transmisję danych oraz zdalne zarządzanie Systemem Parkingowym.
  5. System Zarządzania Parkingiem umożliwia:
    1. Przechowywanie zdarzeń systemowych, które wystąpiły w systemie parkingowym.
    2. Wykonywanie kopi bezpieczeństwa wszystkich niezbędnych danych.
    3. Możliwość dokonania raportów kasowych za dowolny okres (raporty dzienne, tygodniowe, miesięczne, roczne).
    4. Możliwość tworzenia zestawień statystycznych tj. ilość wydanych biletów, ilość wjazdów i wyjazdów oraz jakimi metodami je dokonano (karta, bilet).
    5. Zdalne (za pomocą sieci GSM) wprowadzanie zmian konfiguracyjnych i zmian parametrów poszczególnych elementów - urządzeń systemu (terminali parkingowych oraz kasy automatycznej).
    6. Zabezpieczenie dostępu do Systemu hasłem oraz uprawnieniami (elementy i funkcje Systemu podlegające zabezpieczeniom i odpowiadające im prawa dostępu zostaną ustalone przy uruchomieniu).
    7. Możliwość generowania raportu zajętości parkingu w danej chwili.
    8. Rodzaje obsługiwanych biletów parkingowych:
      • bilety wyjazdowe (zezwalające tylko na wyjazd),
      • zgubiony bilet - bilet nabywany przy stanowisku kasowym bądź w kasie automatycznej w zamian za zgubiony bilet.
  6. Automatyczne generowanie raportów z Systemu, zarówno dla księgowości jak i administracji obiektu (eksport danych do formatów przenośnych typu: csv i pdf).
  7. System anty pass back - uniemożliwia ponowny wjazd na teren parkingu temu samemu użytkownikowi jeżeli nie opuścił parkingu. System ma zastosowanie bez względu na to, jaka technologia został użyta podczas wjazdu (bilet, telefon).

1.5. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia  :

1.6.  Własny transport dostawcy do siedziby Zamawiającego wraz z wykonaniem usługi.

1.7. Po zakończeniu montażu każdego ze szlabanów oraz pętli indukcyjnej należy doprowadzić nawierzchnie terenu do stanu pierwotnego.

1.8. Wskazana jest wizja lokalna terenu przez Wykonawcę.

 

III. MIEJSCE I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1) Miejsce wykonania zamówienia: miasto Łęczyca.

2) Wymagany termin realizacji:   

–  do 60 dni od dnia zawarcia umowy.

IV. WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:

Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie: Zamawiający ma obowiązek zapłaty prawidłowo wystawionej faktury w terminie do 30 dni licząc od daty jej doręczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę wraz z kopią protokołu odbioru końcowego.

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie ze wzorem załącznika nr 1 – formularz oferty  do niniejszego zapytania ofertowego oraz podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy/ów.
  2. Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto za całość realizacji zamówienia.
  3. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w tym upusty i rabaty. 
  4. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena. 
  5. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
  6. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
  7. Wszelkie miejsca w ofercie, w których wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy. 
  8. Wynagrodzenie należne wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym.
  9. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni roboczych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
  10. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może  zmodyfikować  treść  zapytania  ofertowego.  Dokonana  modyfikacja  zostanie  niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którzy otrzymali zapytanie ofertowe lub zgłosili się do zamawiającego oraz zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego.
  11. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna  ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego. 
  12. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  13. Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnień lub uzupełnień złożonej oferty w zakresie dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia.  
  14. Ofertę w postaci załącznika nr 1 do zapytania ofertowego (formularz oferty) należy złożyć do dnia 07 września 2016r. do godz. 11:00 w kancelarii Urzędu Miejskiego w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca. Oferta musi być złożona w trwale zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres zamawiającego z napisem na kopercie „Zakup i montaż systemu parkingowego przed budynkiem Urzędu Miejskiego w Łęczycy”  oraz  nazwą  i  dokładnym adresem wykonawcy wraz z numerami telefonów wykonawcy (dopuszcza się pieczątkę wykonawcy).
  15. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej zamawiającego, zaś wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie/ mailowo.
  16. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda załączenia do oferty:
    1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
    2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

17. Ponadto do oferty należy załączyć zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 3.

V. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria, w terminie do dnia 07 września 2016r. godzina 11:00.

KONTAKT Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI

Wszelkie pytania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz kwestii formalnych związanych ze złożeniem ofert należy kierować na adres e-mail: okubas@leczyca.info.pl.

VI. KRYTERIA OCENY OFERT

  1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

kryterium - cena brutto - 100%

Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru:

 

cena minimalna

C = ---------------------------------- x 100 pkt

cena badanej oferty

 

VII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.

VIII. UWAGI

Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Gmina Miasto Łęczyca zastrzega sobie możliwość nie podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.


» ZAŁĄCZNIKI «
załącznik nr 1
Dodany: 24.08.2016 godz. 12:51
 
SIWZ - TOM II - umowa
Dodany: 24.08.2016 godz. 12:51
 
załącznik nr 3
Dodany: 24.08.2016 godz. 12:51
 
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania
Dodany: 07.09.2016 godz. 15:46
 



Ostateczny termin składania ofert:
  7 2016



Informacja opublikowana przez:
  dnia 24 2016 godz. 12:50
Liczba odsłon:
  2885 od 24 2016 godz. 12:50  (średnio 7.99 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl