09/09/2016 S174 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Polska-Łęczyca: Elektryczność
2016/S 174-312229
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Miasto Łęczyca
ul. M. Konopnickiej 14
Łęczyca
99-100
Polska
Osoba do kontaktów: Olga Kubas
Tel.: +48 247210300
E-mail: okubas@leczyca.info.pl
Faks: +48 247210301
Kod NUTS: PL114
Adresy internetowe:
Główny adres: www.leczyca.info.pl
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Bedlno
Bedlno 24
Bedlno
99-311
Polska
E-mail: ug@bedlno.pl
Kod NUTS: PL114
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bedlno.pl
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Góra Św. Małgorzaty
Góra Św. Małgorzaty 44
Góra Św. Małgorzaty
99-122
Polska
E-mail: sekretariat@goraswmalgorzaty.pl
Kod NUTS: PL114
Adresy internetowe:
Główny adres: www.goraswmalgorzaty.pl
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Krośniewice
ul. Poznańska 5
Krośniewice
99-340
Polska
E-mail: gmina@krosniewice.pl
Kod NUTS: PL114
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.krosniewice.pl/
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Łanięta
Łanięta 16
Łanięta
99-306
Polska
E-mail: uglanieta@op.pl
Kod NUTS: PL114
Adresy internetowe:
Główny adres: www.uglanieta.bip.org.pl
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Świnice Warckie
ul. Szkolna 1
Świnice Warckie
99-140
Polska
E-mail: urzadswinice.w@wp.pl
Kod NUTS: PL114
Adresy internetowe:
Główny adres: www.swinicewarckie.com.pl
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Witonia
ul. Stefana Starzyńskiego 6A
Witonia
99-335
Polska
E-mail: witonia@zgwrp.org.pl
Kod NUTS: PL114
Adresy internetowe:
Główny adres: www.witonia.bipst.pl
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Żychlin
ul. Barlickiego 15
Żychlin
99-320
Polska
E-mail: sekretariat@gminazychlin.pl
Kod NUTS: PL114
Adresy internetowe:
Główny adres: www.gminazychlin.pl
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Piątek
ul. Rynek 16
Piątek
99-120
Polska
E-mail: ugpiatek@ugpiatek.pl
Kod NUTS: PL114
Adresy internetowe:
Główny adres: www.gminapiatek.pl
I.2)Wspólne zamówienie
W zamówieniu stosowane jest wspólne udzielanie zamówień
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.bip.leczyca.info.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Gmina Miasto Łęczyca z siedzibą Urząd Miejski
ul. M. Konopnickiej 14
Łęczyca
99-100
Polska
Osoba do kontaktów: Olga Kubas
Tel.: +48 247210345
E-mail: okubas@leczyca.info.pl
Faks: +48 247210301
Kod NUTS: PL114
Adresy internetowe:
Główny adres: www.leczyca.info.pl
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Łęczycka Grupa Zakupowa. Dostawa energii elektrycznej w okresie od 1.1.2017 do 31.12.2017.
II.1.2)Główny kod CPV
09310000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 5.787,22 MWh -wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie (+/-)10 %. Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych – ustawa Prawo energetyczne, Rozporządzenie Ministra Gospodarki z 4.5.2007 (Dz.U. 2007 r., nr 93, poz.623 z późn. zm. ) w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, określające m.in. parametry techniczne energii elektrycznej.Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy zamawiającymi (odbiorcami/płatnikami) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD).Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiających (odbiorców/płatników) umów sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów
Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09310000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL114
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Powiat Łęczycki, Powiat Kutnowski.
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 248 szt.
2. Szczegółowy opis punktów poboru Zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1a do SIWZ.
3. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 2.942,37 MWh, z tego:
Strefa I 1.956,32 MWh
Strefa II 986,05 MWh
Strefa III 0,00 MWh
Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej (+/-)10 %.
4. Dostawy odbywać się będą w terminie od 1.1.2017 do 31.12.2017 z zastrzeżeniem, że szczegóły dotyczące terminów dostaw w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru opisano w Załączniku nr 1a kolumna „Okres dostaw”.
5. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę/płatnika ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej/umów kompleksowych:
1) W przypadku obowiązywania umów kompleksowych lub bezterminowych umów sprzedaży energii elektrycznej, zamawiający złożą (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) stosowne oświadczenia o rozwiązaniu umów ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (w Załączniku nr 1a do SIWZ kolumna „Okres dostaw”), a kopie wypowiedzeń zostaną przekazane wykonawcy, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą.
2) W przypadku posiadania przez zamawiających terminowych umów sprzedaży, termin ich obowiązywania upływa z dniem poprzedzającym planowaną datę rozpoczęcia dostaw (w Załączniku nr 1a do SIWZ kolumna „Okres dostaw”).
6. W Załączniku nr 1a w kolumnie „Zmiana sprzedawcy” wskazano w odniesieniu, do których punktów poboru zmiana sprzedawcy nastąpi po raz pierwszy, a w odniesieniu do których po raz kolejny. W przypadku punktów poboru, w których nastąpił już rozdział umów na sprzedażową i dystrybucyjną (kolejna zmiana sprzedawcy), zamawiający (odbiorcy/płatnicy) posiadają umowy dystrybucyjne.
7. Obowiązujące obecnie umowy wygasną lub ulegną rozwiązaniu ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (kolumna „Okres dostaw”). Obowiązek wypowiedzenia umów leży po stronie zamawiających (Odbiorców).
8. W przypadku, gdy na dzień zawarcia umowy sprzedaży energii elektrycznej, zamawiający (odbiorcy/płatnicy) nie będą posiadali ważnych umów dystrybucji energii elektrycznej lub w przypadku, gdy w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana po stronie odbiorcy, wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wniosków o zawarcie umów dystrybucyjnych oraz do podpisania umów w imieniu i na rzecz zamawiających (odbiorców/płatników) lub złożenia w imieniu zamawiających (odbiorców/płatników) oświadczenia o zgodzie na zawarcie umów dystrybucyjnych z Operatorem (zgodnie z treścią IRiESD Operatora), na co wykonawcy udzielone zostaną stosowne Pełnomocnictwa.
9. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru zamawiający (płatnicy/odbiorcy) posiadają status odbiorcy, wobec czego przysługuje im uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art. 4j ust 1 ustawy prawo energetyczne z 10.4.1997.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2017
Koniec: 31/12/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
W wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia na Część I zamówienia zawartych zostanie 9 (dziewięć) umów.
Układy pomiarowe z grupą taryfową B są dostosowane do procedury zmiany sprzedawcy.
Dostawa energii elektr. w okresie od 1.1.2017 do 31.12.2017.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego
Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09310000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL114
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Powiat Łęczycki, Powiat Kutnowski.
II.2.4)Opis zamówienia:
1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 444 szt.
2. Szczegółowy opis punktów poboru Zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1b do SIWZ.
3. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy 2.844,85 MWh, z tego:
Strefa I 767,12 MWh
Strefa II 2.077,73 MWh
Strefa III 0,00 MWh
Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie (+/-)10 %.
4. Dostawy odbywać się będą w terminie od 1.1.2017 do 31.12.2017 z zastrzeżeniem, że szczegóły dotyczące terminów dostaw w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru opisano w Załączniku nr 1b kolumna „Okres dostaw”.
5. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę/płatnika ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej/umów kompleksowych:
1) W przypadku obowiązywania umów kompleksowych lub bezterminowych umów sprzedaży energii elektrycznej, zamawiający złożą (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) stosowne oświadczenia o rozwiązaniu umów ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (w Załączniku nr 1b do SIWZ kolumna „Okres dostaw”), a kopie wypowiedzeń zostaną przekazane wykonawcy, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą.
2) W przypadku posiadania przez zamawiających terminowych umów sprzedaży, termin ich obowiązywania upływa z dniem poprzedzającym planowaną datę rozpoczęcia dostaw (w Załączniku nr 1b do SIWZ kolumna „Okres dostaw”).
6. Obowiązujące obecnie umowy wygasną lub ulegną rozwiązaniu ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (kolumna „Okres dostaw”). Obowiązek wypowiedzenia umów leży po stronie zamawiających (Odbiorców).
7. W przypadku, gdy na dzień zawarcia umowy sprzedaży energii elektrycznej, zamawiający (odbiorcy/płatnicy) nie będą posiadali ważnych umów dystrybucji energii elektrycznej lub w przypadku, gdy w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana w zakresie odbiorcy, wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wniosków o zawarcie umów dystrybucyjnych oraz do podpisania umów w imieniu i na rzecz zamawiających (odbiorców/płatników) lub złożenia w imieniu zamawiających (odbiorców/płatników) oświadczenia o zgodzie na zawarcie umów dystrybucyjnych z Operatorem (zgodnie z treścią IRiESD Operatora), na co wykonawcy udzielone zostaną stosowne Pełnomocnictwa.
8. W Załączniku nr 1b w kolumnie „Zmiana sprzedawcy” wskazano, dla których punktów poboru zmiana sprzedawcy nastąpi po raz pierwszy, a dla których po raz kolejny. W przypadku punktów poboru, w których nastąpił już rozdział umów na sprzedażową i dystrybucyjną (kolejna zmiana sprzedawcy), zamawiający (odbiorcy/płatnicy) posiadają umowy dystrybucyjne.
9.W odniesieniu do wszystkich punktów poboru zamawiający (płatnicy/odbiorcy) posiadają status odbiorcy, wobec czego przysługuje im uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy /art. 4j ust 1 ustawy prawo energetyczne z 10.4.1997.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Cena
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2017
Koniec: 31/12/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
W wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia na Część II zamówienia zawartych zostanie 8 (osiem) umów.
Dostawa energii elektr. w okresie od 1.1.2017 do 31.12.2017.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, które zostały określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 24 ust. 5 pkt 1), 2), 4) i 8) ustawy Pzp.
część I i część II zamówienia
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) Posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada ważną Koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Każdy z nich oddzielnie musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w zakresie Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. każdy z nich musi posiadać ważną koncesję na obrót energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie spełnienia/ nie spełnienia, w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wykonawca złoży wymagane przez zamawiającego oświadczenia oraz dokumenty opisane szczegółowo w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wraz z ofertą wykonawca złoży aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w formie jednolitego dokumentu zamówienia
Zamawiający informuje, że zgodnie z treścią art. 24aa ustawy Pzp w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w zdaniu pierwszym uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający zbada, czy wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert, nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust .5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna przedstawione dowody za wystarczające.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Część I zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż 70 000 PLN (siedemdziesiąt tysięcy złotych).
Część II zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej 70 000 PLN (siedemdziesiąt tysięcy złotych).
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Część I zamówienia: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawca złoży:
Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w kwocie nie mniejszej niż 70 000 PLN (słownie złotych siedemdziesiąt tysięcy 00/100). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji
Część II zamówienia:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawca złoży:
Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w kwocie nie mniejszej niż 70 000 PLN (słownie złotych siedemdziesiąt tysięcy 00/100). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji.
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Część I zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie lub wykonywanie w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) co najmniej 2 (dwóch) dostaw energii elektrycznej o wolumenie nie mniejszym niż 1.000 MWh (jeden tysiąc) każda
oraz
b) dostaw energii elektrycznej do co najmniej 150 (stu pięćdziesięciu) punktów poboru, przy czym zamawiający nie wskazuje w ramach ilu umów/kontraktów dostawy do wymaganej ilości punktów poboru zostały (są) wykonane (wykonywane)
Część II zamówienia:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać wykonanie lub wykonywanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) co najmniej 2 (dwóch) dostaw energii elektrycznej o wolumenie nie mniejszym niż 1.000 MWh (jeden tysiąc) każda
oraz
b) dostaw energii elektrycznej do co najmniej 300 (trzystu) punktów poboru, przy czym zamawiający nie wskazuje w ramach ilu umów/kontraktów dostawy do wymaganej ilości punktów poboru zostały (są) wykonane (wykonywane).
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 (część A – dotyczy I części zamówienia/ część B – Dotyczy II części zamówienia ) do SIWZ wraz z dowodami określającymi, czy dostawy te zostały wykonane (są wykonywane) należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz okoliczności zmiany postanowień umowy opisane zostały w Istotnych postanowieniach umowy – Załącznik do SIWZ.
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 18/10/2016
Czas lokalny: 10:30
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 16/12/2016
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 18/10/2016
Czas lokalny: 11:00
Miejsce:
Gmina Miasto Łęczyca
Urząd Miejski w Łęczycy
ul. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca
kancelaria.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, z tym że dzień, w którym upływa termin składania ofert, jest dniem ich otwarcia.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium:
1) Część I zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 12 000 PLN (słownie złotych dwanaście tysięcy 00/100).
2) Część II zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 12 000 PLN (słownie złotych dwanaście tysięcy 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia Ofert
3. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie części zamówienia, zobowiązany jest on do wniesienia wadium na każdą część odrębnie.
4. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:
1) Pieniądzu – wadium zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium powinien być załączony do oferty.
2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
3) Gwarancjach bankowych.
4) Gwarancjach ubezpieczeniowych.
5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z 9.11.2000 o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy numer 90124025391111001061021434
z dopiskiem: Wadium – Dostawa energii elektrycznej Część I zamówienia i/lub Część II zamówienia.
6. Oryginał wniesienia wadium w innej formie niż pieniężnej, odrębnie na każdą część zamówienia, należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie, a kopię wpiąć do oferty.
7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie, bez konieczności dołączania jakichkolwiek dokumentów na wypadek gdyby Wykonawca:
1) W odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o który mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej,
2) Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
3) Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na zadanie Część I zamówienia i/lub jedną ofertę na zadanie Część II zamówienia wg wzoru Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2.
10. Ceny jednostkowe podane przez wykonawcę powinny uwzględniać zysk wykonawcy, oraz wszystkie inne koszty (w tym opłaty handlowe) związane z realizacją przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej Specyfikacji, jak również możliwe odchyłki wielkości poboru energii elektrycznej.
11. Ceny jednostkowe brutto za 1 MWh podane przez Wykonawcę pozostaną przez cały okres realizacji umowy niezmienne, z zastrzeżeniem zapisów Umowy ( § 17 Istotne postanowienia umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ).
12. Szczegóły dotyczące warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego opisane zostały w SIWZ.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
Warszawa
Polska
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
Warszawa
Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
07/09/2016
|