0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Zapytanie cenowe na opracowanie koncepcji przebudowy stadionu miejskiego z kompletnymi projektami budowlanymi zawierającymi elementy projektów wykonawczych na przebudowę płyty głównej boiska piłkarskiego, budowę trybun, budowę budynku administracyjnego i szatniowo-sanitarnego oraz przebudowę istniejącego na działce nr 542/4 boiska z nawierzchnią asfaltową (boisko przy Gimnazjum).



ZAPYTANIE CENOWE

Gmina Miasto Łęczyca zwraca się z zapytaniem cenowym na opracowanie koncepcji przebudowy stadionu miejskiego z kompletnymi projektami budowlanymi zawierającymi elementy projektów wykonawczych na przebudowę płyty głównej boiska piłkarskiego, budowę trybun, budowę budynku administracyjnego i szatniowo-sanitarnego oraz przebudowę istniejącego na działce nr 542/4 boiska z nawierzchnią asfaltową (boisko przy Gimnazjum).

I. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina Miasto Łęczyca, z siedzibą Urząd Miejski w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji przebudowy stadionu miejskiego z kompletnymi projektami budowlanymi zawierającymi elementy projektów wykonawczych na przebudowę płyty głównej boiska piłkarskiego, budowę trybun, budowę budynku administracyjnego i szatniowo-sanitarnego  oraz przebudowę istniejącego na działce nr 542/4 boiska z nawierzchnią asfaltową (boisko przy Gimnazjum).

2. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest:

2.1.1. Uzyskanie na własny koszt mapy do celów projektowych;

2.1.2. Opracowanie ekspertyzy stanu technicznego istniejącego stadionu sportowego przy ul. Kaliskiej w Łęczycy, opracowanie opinii geotechnicznej;

2.1.3. Wykonanie wielowariantowej koncepcji na przedmiotowy zakres - co najmniej 2 warianty; 2.1.4. Opracowanie dokumentacji technicznej, architektoniczno - budowlanej dla zadania p.n.: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę stadionu miejskiego w Łęczycy obejmującego:

a) przebudowę istniejącej areny lekkoatletycznej (trawiasta płyta główna),

b)modernizacja systemu sztucznego nawadniania płyty boiska głównego.

2.1.4.2 Zaprojektowanie kompleksu składającego się z trybun i zaplecza administracyjnego oraz szatniowo-sanitarnego:

a) zaprojektowanie trybun,

b) zaprojektowanie zaplecza administracyjnego i szatniowo-sanitarnego (zawierającą m. innymi: pomieszczenia biurowe, pokój sędziów, pralnie i pomieszczenia gospodarcze, siłownię, salę fitness, salę odpraw dla zawodników)

c) zaprojektowanie oddzielnych pomieszczeń dla trenerów,

d) zaprojektowanie oddzielnych szatni dla zawodników, projekt z pełnowymiarowymi szatniami zgodnie z wymogami PZPN (propozycja 4 szatni)

e) zaprojektowanie toalet dla zawodników i sędziów, zaprojektowanie natrysków

f) zaprojektowanie toalet dla widowni,

g) zaprojektowanie zadaszeń dla zawodników rezerwowych,

h) zaprojektowanie wydzielonego sektora na widowni dla kibiców gości z trwałym ogrodzeniem i osobną toaletą,

i) zaprojektowanie oświetlenia boiska, trybun i terenu wokół,

j) zaprojektowanie systemu elektroakustycznego,

k) zaprojektowanie wyposażenia boiska (m.in. tablic świetlnych, piłkochwytów),

l) zaprojektowanie zagospodarowania terenów wokół stadionu i trybun,

m) zaprojektowanie nowego drenażu płyty głównej boiska.

2.1.5. Wykonanie projektu wykonawczego uszczegóławiającego projekt budowlany celem realizacji przez Wykonawcę robót.

2.1.6. Opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego - dla w/w zadania.

2.1.7. Opracowanie specyfikacji technicznej ogólnej wykonania i odbioru robót - dla w/w zadania.

2.1.8. Przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na budowę.

2.1.9. Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

2.1.10. Opracowanie charakterystyki energetycznej obiektu.

2.1.11. Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego obiektu.

2.2. Dokumentacja projektowa powinna uwzględniać następujące wytyczne Zamawiającego: 2.2.1. projekt powinien przewidywać stworzenie obiektów sportowych zapewniających możliwość rozegrania meczy piłki nożnej, spełniający wymogi licencyjne,

2.2.3. projekt powinien przewidywać bieżnię okólną, pełnowymiarową z sześcioma torami okólnymi oraz sześcioma torami na prostej z nawierzchnią syntetyczną. Arena lekkoatletyczną powinna posiadać:

- dwuścieżkową, dwustronną skocznię do skoku w dal i trójskoku

- dwie dwustronne skocznie do skoku o tyczce

- dwie rzutnie do rzutu oszczepem,

- dwie rzutnie do pchnięcia kulą,

- dwa stanowiska do skoku wzwyż,

- rzutnię do rzutów dyskiem i młotem,

- krytą bieżnię

2.2.4. projekt powinien przewidywaćprzebudowę istniejącego na działce nr 542/4 boiska z nawierzchnią asfaltową. Nowoprojektowane boisko ma posiadać nawierzchnię syntetyczną. Boisko o wymiarach 22x44m dostosowane będzie do gry w piłkę ręczną, koszykową, siatkową i tenisa ziemnego. Boisko ma być ogrodzone ogrodzeniem wandaloodpornym, pełniącym również rolę piłkochwytów. Planuje się montaż ławek i koszy na śmieci. Boisko będzie wykonane na podbudowie nieprzepuszczalnej ze spadkiem poprzecznym jednostronnym w kierunku w terenów zielonych (odwodnienie powierzchniowe na terenie działki). Istniejące oświetlenie boiska należy zlikwidować i rozważyć konieczność zaprojektowania profesjonalnego oświetlenia boiska i terenu wraz z monitoringiem.

2.2.4. projektant na etapie sporządzania dokumentacji projektowej zobowiązany jest do zorganizowania spotkań roboczych w siedzibie Zamawiającego, w celu omówienia przedstawionej przez niego koncepcji oraz przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych, 2.2.5. po zaakceptowaniu koncepcji całego obiektu sportowego, projektant może przystąpić do sporządzania dokumentacji projektowej,

2.2.6. system elektroakustyczny dla stadionu sportowego, powinien obejmować poniższe elementy: a) przyłącza sygnałowe i okablowanie,

b) komplet mikrofonów wysokiej klasy,

c) systemy bezprzewodowe, - bezprzewodowe zestawy mikrofonowe- bezprzewodowa transmisja sygnałów zwrotnych,

d) rejestratory i odtwarzacze,

e) rejestracja wielośladowa,

f) cyfrowy system transmisji sygnałów fonicznych,

g) konsolety foniczne,

h) system nagłośnienia,

2.2.7. dokumentacja techniczna powinna uwzględniać wyposażenie,

2.2.8. ostateczna wersja wybranego wariantu koncepcji powinna zawierać wizualizację przestrzenną terenu przedstawiająca efekt końcowy,

2.2.9. po zaakceptowaniu koncepcji na przedmiotowy zakres, projektant może przystąpić do sporządzania dokumentacji projektowej.

2.3. Zakres prac projektowych:

2.3.1. W zakresie prac projektowych należy wykonać:

1) opracowania wymienione w niniejszym przedmiocie zamówienia,

2) koncepcję na przedmiotowy zakres wraz z projektem wizualizacji,

3) uzyskanie/opracowanie mapy do celów projektowych obejmującej zakres opracowania;

4) projekt architektoniczno - budowlano-wykonawczy dla w/w zadania.

W ramach prac projektowych należy wykonać również projekt wizualizacji zewnętrznej obiektu. Projekty budowlano-wykonawcze należy opracować w 7 egzemplarzach w wersji papierowej + wersja elektroniczna dokumentacji do zamieszczenia na stronie internetowej UM, w formie cyfrowej na nośnikach elektronicznych (rysunki w formacie DWG i w formacie PDF, teksty w DOC. i w formacie PDF ,

5) uzyskanie wszystkich decyzji, uzgodnień, opinii itp., niezbędnych dla zatwierdzenia dokumentacji oraz możliwości:

- zgłoszenia robót właściwemu organowi - roboty nie wymagające uzyskania pozwolenia na budowę,

6) uzyskanie uzgodnień branżowych itp. wymaganych przepisami szczególnymi niezbędnych do opracowania. Obowiązek ten projektant realizuje poprzez opracowanie wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami i dokumentami oraz złożenie ich do właściwych organów na podstawie udzielonego przez Burmistrza Miasta Pełnomocnictwa. W kosztach opracowania projektu należy zatem uwzględnić ewentualne koszty uzyskania uzgodnień, opinii i pozwoleń. Uzyskanie pozwolenia na budowę będzie po stronie Zamawiającego.

7) przygotowanie kompletnych materiałów niezbędnych do uzyskania przez projektanta odrębnych decyzji o Środowiskowych Uwarunkowaniach (jeśli wymagane), wraz z wyrysami i wypisami z ewidencji gruntów oraz kartą informacyjną przedsięwzięcia, i przygotowanie kompletnych wniosków (wraz z załącznikami) niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego (jeśli wymagane), opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (w 1 egzemplarzu + wersja elektroniczna - DOC, PDF),

8) opracowanie przedmiaru robót wraz z zestawieniem materiałów - (2 egzemplarze w formie papierowej + wersja elektroniczna - w formacie ATH lub KST i PDF). Przedmiar robót należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389 z późn. zmianami). Przedmiar robót powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych,

9) opracowanie kosztorysu inwestorskiego w wersji szczegółowej i uproszczonej - 1 egzemplarz w formie papierowej + wersja elektroniczna (w formacie ATH lub KST i PDF). Kosztorys inwestorski zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonychw programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389 z późn. Zmianami),

10) pokrycie opłat za uzgodnienia branżowe oraz wszystkich innych kosztów związanych z opracowaniem projektu, nadzór autorski na etapie realizacji robót.

2.3.2. Dokumentację techniczną należy opracować w oparciu o koncepcyjne rozwiązania zaproponowane przez Projektanta, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.

2.3.4. Projekty budowlane muszą zawierać optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, konstrukcyjne, materiałowe i finansowe. Projekt wykonawczy musi zawierać rysunki szczegółów i detali wraz z opisem - niezbędne do wykonania robót budowlanych.

2.3.5. Dokumentację należy opracować w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, warunkami technicznymi, ze sztuką budowlaną i należytą starannością.

2.3.6. W cenie wykonania dokumentacji należy uwzględnić koszty związane z zakresem prac projektowych, w tym z:

a) opracowaniem opinii geotechnicznej określającej warunki gruntowe,

b) opracowaniem inwentaryzacji technicznej (budowlanej i instalacyjnej) stanu istniejącego obiektów,

c) uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i pozwoleń niezbędnych do otrzymania: - decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji - jeśli wymagane, - pozwolenia na budowę - jeśli wymagane, d) uzyskanie mapy do celów projektowych,

e) koszty sporządzenia aktualizacji kosztorysów inwestorskich, aktualizacja kosztorysów może nastąpić w przypadku ogłoszenia przetargu w terminie przekraczającym 6 m-cy od daty opracowania kosztorysów,

2.3.7. Wykonawca projektu sprawować będzie nadzór autorski (bez dodatkowego wynagrodzenia) w zakresie obejmującym w szczególności:

a) pisemnego udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania oferentów na etapie ogłoszenia przetargu na wykonawstwo w terminie do 2 dni od ich przekazania przez Zamawiającego,

b) pisemnego wyjaśnienia Inwestorowi i Wykonawcy wątpliwości dotyczące projektu budowlano- wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań w terminie do 3 dni od ich przekazania przez Zamawiającego,

c) ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej budowlano wykonawczej,

d) sprawdzanie zgodność realizacji robót (w tym dotyczących materiałów) z zakresem dokumentacji projektowej,

e) konsultowanie i uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej 1.3.8. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej a wynikające z procedur określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.

2.3.8. Wszystkie dokumenty w formie elektronicznej należy przekazać:

a) w wersji źródłowej w programie, w którym zostały utworzone,

b) w programie umożliwiającym wydruki w formacie pdf,

c) przedmiar robót jako arkusz kalkulacyjny Excel lub OpenOffice,

d) kosztorys inwestorski w programie Norma i PDF. Projektant zobowiązuje się do aktualizacji kosztorysu (na pisemne wezwanie Zamawiającego) co 6 miesięcy do czasu wyłonienia Wykonawcy robót, e) na nośnikach (płyta CD, CD-R).

1.3.10. Projektant ponosi pełną odpowiedzialność za wady i błędy projektowe ujawnione w okresie procedur administracyjnych, jak również ujawnione w toku wdrażania do realizacji przedmiotu umowy. Projektant odpowiada również za wady i błędy w przedmiarze robót, ujawnione podczas trwania procedury przetargowej na roboty budowlane, a w przypadku ich stwierdzenia, zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do wprowadzenia odpowiednich poprawek lub uzupełnień, bez dodatkowego wynagrodzenia. Projektant zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do udzielania wyczerpujących wyjaśnień na zadawane pytania przez Oferentów w trakcie trwania procedury przetargowej na roboty budowlane, bez dodatkowego wynagrodzenia.

2.3.9. Do obowiązków Wykonawcy należy zaopatrzenie dzieła w pisemne oświadczenie, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami oraz, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( SIWZ) oraz wzorze umowy.

2.4. Wymagania formalne i prawne dotyczące dokumentacji projektowo-kosztorysowej: Dokumentacja budowlano-wykonawcza musi być opracowana w sposób zgodny z :

- Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tj. Dz.U.2016. Poz. 290 z późn. zmianami); - Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.).

- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 ze zm.).

- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389 ze zm.).

- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (tj. Dz. U. z dnia 10 lipca 2003 r.). - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Z 2002 r. Nr 75 poz. 690 z póź. zm.).

- Ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 2009 r. nr 62, poz. 204 z późn. zm).

- Wytycznymi zawartymi w innych tematycznych przepisach szczegółowych i Polskich Normach oraz zgodnie z zasadami wiedzy techniczno-budowlanej.

  1. Opis stanu istniejącego:

Teren inwestycji leży w kierunku zachodnim od centrum miasta Łęczyca. Działki o nr ew. 538, 541, 542/4, są własnością Inwestora. Na działce nr 541 znajduje się arena lekkoatletyczna z urządzeniami sportowymi oraz budynki zaplecza sportowego. Na działkę prowadzi zjazd i dojście z ul. Kaliskiej. Po stronie zachodniej kompleksu przebiega ul. M. Konopnickiej (dz. nr 538). Kompleks od strony wschodniej graniczy ze szkołą – Gimnazjum im. Jana Pawła II (dz. nr 542/4). Na terenie szkoły znajdują się boiska z nawierzchniami asfaltowymi.

Przez działki przechodzą sieci kanalizacji deszczowej, sieć wodociągowa, elektroenergetyczna, ciepłownicza i teletechniczna.

Teren inwestycji jest ogrodzony, uporządkowany, porośnięty trawą, drzewami i krzewami. Ukształtowanie terenu jest niejednorodne z dużymi spadkami terenu w kierunku południowym.

 III. MIEJSCE I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1) Miejsce wykonania zamówienia: miasto Łęczyca.

2) Wymagany termin realizacji:   

–  do 15 grudnia 2016 roku.

IV. WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:

Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie: Zamawiający ma obowiązek zapłaty prawidłowo wystawionej faktury w terminie do 14 dni licząc od daty jej doręczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę wraz z kopią protokołu odbioru końcowego.

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie ze wzorem załącznika nr 1 – formularz oferty  do niniejszego zapytania ofertowego oraz podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji wykonawcy/ów.
  2. Jedynym kryterium oceny ofert będzie cena brutto za całość realizacji zamówienia.
  3. Cena określona w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w tym upusty i rabaty. 
  4. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko jedna cena. 
  5. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.
  6. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
  7. Wszelkie miejsca w ofercie, w których wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy. 
  8. Wynagrodzenie należne wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym.
  9. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni roboczych. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
  10. Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może  zmodyfikować  treść  zapytania  ofertowego.  Dokonana  modyfikacja  zostanie  niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom, którzy otrzymali zapytanie ofertowe lub zgłosili się do zamawiającego oraz zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego.
  11. Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna  ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego. 
  12. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  13. Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnień lub uzupełnień złożonej oferty w zakresie dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia.  
  14. Ofertę w postaci załącznika nr 1 do zapytania ofertowego (formularz oferty) należy złożyć do dnia 26 września 2016r. do godz. 11:00 w kancelarii Urzędu Miejskiego w Łęczycy, ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca. Oferta musi być złożona w trwale zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres zamawiającego z napisem na kopercie „Opracowanie koncepcji przebudowy stadionu miejskiego z kompletnymi projektami budowlanymi zawierającymi elementy projektów wykonawczych na przebudowę płyty głównej boiska piłkarskiego, budowę trybun, budowę budynku administracyjnego i szatniowo-sanitarnego oraz przebudowę istniejącego na działce nr 542/4 boiska z nawierzchnią asfaltową (boisko przy Gimnazjum) oraz  nazwą  i  dokładnym adresem wykonawcy wraz z numerami telefonów wykonawcy (dopuszcza się pieczątkę wykonawcy).
  15. Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania, zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej zamawiającego, zaś wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie/ mailowo.
  16. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda załączenia do oferty:
    1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
    2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
    3. dokumenty w postaci referencji lub poświadczeń, potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające, że Wykonawca wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych  lub ciągłych wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną dokumentację projektową dotyczącą budowy, przebudowy lub remontu obiektu sportowego wraz z zapleczem zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania,
    4. wykaz osób, które będą brały udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału  w postępowaniu nastąpi na podstawie wykazania, że Wykonawca dysponuje, lub będzie dysponował:
  1. osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej;
  2. osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjnobudowlanej bez ograniczeń,
  3. osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacji,
  4. osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

wraz z udokumentowaniem posiadanych przez nią uprawnień zgodnie ze wzorem stanowiącym  załącznik nr 4 do zapytania,

17. Do oferty należy załączyć zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5.

V. MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, kancelaria, w terminie do dnia 26 września 2016r. godzina 11:00.

KONTAKT Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI

Wszelkie pytania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz kwestii formalnych związanych ze złożeniem ofert należy kierować na adres e-mail: okubas@leczyca.info.pl.

VI. KRYTERIA OCENY OFERT

  1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

kryterium - cena brutto - 100%

Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę spośród ofert spełniających wymagania, otrzyma 100 punktów, natomiast pozostali wykonawcy – odpowiednio mniej punktów, według poniższego wzoru:

 

cena minimalna

C = ---------------------------------- x 100 pkt

cena badanej oferty

 

VII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.

VIII. UWAGI

Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. Gmina Miasto Łęczyca zastrzega sobie możliwość nie podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.


» ZAŁĄCZNIKI «
załącznik nr 1
Dodany: 15.09.2016 godz. 14:16
 
załącznik nr 2
Dodany: 15.09.2016 godz. 14:16
 
załącznik nr 3
Dodany: 15.09.2016 godz. 14:16
 
załącznik nr 4
Dodany: 15.09.2016 godz. 14:17
 
załącznik nr 5
Dodany: 15.09.2016 godz. 14:17
 
załącznik do umowy
Dodany: 15.09.2016 godz. 14:17
 
Zapytania i odpowiedzi
Dodany: 20.09.2016 godz. 17:34
 
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 14.10.2016 godz. 10:27
 



Ostateczny termin składania ofert:
 26 2016



Informacja opublikowana przez:
  dnia 15 2016 godz. 14:15
Liczba odsłon:
  1886 od 15 2016 godz. 14:15  (średnio 5.83 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl