0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu GminyMiasto Łęczyca w roku 2017

Numer: ZP.271.9.2016


Dz.U./S S217
10/11/2016
395096-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
1 / 7
10/11/2016S217
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1 / 7
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:395096-2016:TEXT:PL:HTML
Polska-Łęczyca: Usługi związane z odpadami
2016/S 217-395096
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa i adresy
Gmina Miasto Łęczycaul. M. Konopnickiej 14Łęczyca99-100PolskaOsoba do kontaktów: Olga KubasTel.: +48 247210300E-mail: okubas@leczyca.info.pl Faks: +48 247210301Kod NUTS: PL114
Adresy internetowe:
Główny adres: www.leczyca.info.pl
I.2)
Wspólne zamówienie
I.3)
Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie podadresem: www.bip.leczyca.info.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na następujący adres:
Gmina Miasto Łęczyca z siedzibą Urząd Miejskiul. M. Konopnickiej 14Łęczyca99-100PolskaOsoba do kontaktów: Olga KubasTel.: +48 247210345E-mail: okubas@leczyca.info.pl Faks: +48 247210301Kod NUTS: PL114
Adresy internetowe:
Główny adres: www.leczyca.info.pl
I.4)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)
Główny przedmiot działalności
Dz.U./S S217
10/11/2016
395096-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2 / 7
10/11/2016S217
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2 / 7
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)
Nazwa:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu GminyMiasto Łęczyca w roku 2017.
Numer referencyjny: ZP.226.9.2016
II.1.2)
Główny kod CPV
90500000
II.1.3)
Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)
Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadówkomunalnych z terenu Gminy Miasto Łęczyca w roku 2017 w sposób uwzględniający wszystkie wytycznei wymogi określone w SIWZ. Przedmiot zamówienia finansowany jest z budżetu Gminy Miasto Łęczyca.Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowaw art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresierealizacji zamówienia zostały określone w Opisie Przedmiotu Zmówienia i Wzorze Umowy. Szczegółowy opisprzedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazanowe wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
II.1.5)
Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)
Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)
Opis
II.2.1)
Nazwa:
II.2.2)
Dodatkowy kod lub kody CPV
90513100
II.2.3)
Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL114
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Na terenie Gminy Miasto Łęczyca.
II.2.4)
Opis zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomościzamieszkałych z terenu Gminy Miasto Łęczyca w roku 2017.
Wykonawca zobowiązany jest do: Świadczenia usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych odwłaścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miasto Łęczyca obejmującej odbiór odpadów:
— od właścicieli nieruchomości zamieszkałych,
— z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dostarczanych samodzielnie przez właścicielinieruchomości,
— z punktów gniazdowych.
Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny zobowiązany jest do: zagospodarowania Punktu Selektywnej ZbiórkiOdpadów Komunalnych .Wykonawca przygotuje niezbędną dokumentację i uzyska prawomocne zezwoleniai decyzje potrzebne do prowadzenia przedmiotowego punktu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Dz.U./S S217
10/11/2016
395096-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3 / 7
10/11/2016S217
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3 / 7
w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy. Wykonawca zagospodaruje plac poprzez wyposażenie go wpojemniki do selektywnej zbiórki następujących odpadów: chemikalia, zużyty sprzęt elektryczny i elektronicznypochodzący z gospodarstw domowych, zużyte baterie i akumulatory, przeterminowane lekarstwa, odpadywielkogabarytowe, odpady budowlane i rozbiórkowe, inne odpady niebezpieczne, odpady surowcowe (plastik,papier metal, szkło, opakowania wielomateriałowe).
Pojemność oraz rodzaj pojemników Wykonawca dostosuje do ilości dostarczanych odpadów. Wymaga się bypojemniki były szczelne, posiadały pokrywę oraz zostały odpowiednio oznakowane.
— prowadzenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, lokalizacja: Łęczyca, ul. Tumska 2 lubw innym miejscu wybranym przez Wykonawcę na terenie miasta Łęczyca. Zamawiający wskazuje, że dlaoszacowania skali, w tym kalkulacji zaoferowanej ceny należy wziąć pod uwagę następujące dane:
a) liczba osób zameldowanych na pobyt stały i czasowy wg stanu na dzień 20.10.2016 r wynosi 14.408,
b) liczba osób zamieszkałych, zgodnie ze złożonymi deklaracjami wg stanu na m – c październik 2016 r. wynosi12.307, co stanowi 920 nieruchomości,
c) liczba osób, które zadeklarowały odpady w sposób selektywny wynosi 2.921, natomiast zbierających odpadyw sposób nieselektywny jest 9.386 osób,
d) ilość odpadów zmieszanych ( kod 20 03 01) odebranych w roku 2014 – 3.872,92 Mg, w 2015 r. – 4.212,32Mg, a od 1 stycznia do 30.6.2016 r. – 2.025,202 Mg,
e) ilość odpadów segregowanych odebranych w latach: 2014 – 44,78 Mg ( w tym: opakowania z tworzywsztucznych – 18,540 Mg, szkło – 1,000 Mg, zmieszane odpady opakowaniowe – 25,240 Mg; w 2015 r –70,40 Mg ( w tym: opakowania z tworzyw sztucznych – 21,40 Mg, szkło – 20,80 Mg, zmieszane odpadyopakowaniowe – 28,20 Mg,
f) ilość odpadów wielkogabarytowych ( kod 20 03 07) odebranych w 2014 r. – 7,14 Mg; w 2015 r. – 10,90 Mg; od1 stycznia do 30.6.2016 r. – 20,54 Mg
g) szacunkowa ilość odpadów (objętych niniejszym zamówieniem) przewidywana do odbioru w okresie od1.1.2017 r. do 31.12.2017 r. wynosi 4.400 Mg,
h) średni roczny spadek liczby mieszkańców wynosi ok 5 %.
i) Ilości odpadów komunalnych składające się na przedmiot postępowania są ilościami szacunkowymi i jakotakie nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilościfaktycznie dostarczonych odpadów komunalnych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawieniniejszego zamówienia publicznego.Szczegółowe informacje związane z przedmiotem zamówienia zawarte sąw SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ.
II.2.5)
Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacjizamówienia
II.2.6)
Szacunkowa wartość
II.2.7)
Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 01/01/2017
Koniec: 31/12/2017
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak
Opis wznowień:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6Ustawy w wysokości 20 % zamówienia podstawowego.
II.2.10)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
Dz.U./S S217
10/11/2016
395096-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4 / 7
10/11/2016S217
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4 / 7
II.2.11)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)
Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)
Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki udziału
III.1.1)
Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) posiada wpis do Rejestru Działalności Regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnychprowadzonego przez Burmistrza Miasta Łęczyca,
2) posiada wpis do właściwego rejestru prowadzonego na zasadach i w trybie określonym w ustawie zdnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.) w zakresie odbioru odpadów, chyba żeprzedsiębiorca posiada ważną decyzję na transport odpadów wystawioną w myśl poprzednio obowiązującychprzepisów ustawy o odpadach,
III.1.2)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
500 000 PLN
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lubekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposóbpotwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
Dla potrzeb oceny spełnienia warunku określonego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutachinnych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do waluty podany przez NBP na dzień opublikowaniaogłoszenia o zamówieniu.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
500 000 PLN.
III.1.3)
Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
— wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych wokresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzeczktórych usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonanelub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowychlub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie
Dz.U./S S217
10/11/2016
395096-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5 / 7
10/11/2016S217
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5 / 7
jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lubciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinnybyć wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
— wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonaniazamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie usług odpowiadających usługom wskazanym w przedmiocieniniejszego zamówienia, tj. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje,w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie usługę w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych powstałych naterenie nieruchomości zamieszkałych jednocześnie od co najmniej 10 000 mieszkańców w ciągu następującychpo sobie (kolejnych) dwunastu miesięcy
Dla potrzeb oceny spełnienia warunku określonego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutachinnych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do waluty podany przez NBP na dzień opublikowaniaogłoszenia o zamówieniu.
2) posiada co najmniej:
a) dwa (2) pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
b) dwa (2) pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
c) jeden (1) pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej,
III.1.5)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)
Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)
Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia oraz okoliczności zmiany postanowień umowy opisane zostały wIstotnych postanowieniach umowy – załącznik nr 7 do SIWZ.
III.2.3)
Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Opis
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)
Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)
Informacje administracyjne
IV.2.1)
Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 19/12/2016
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)
Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
Dz.U./S S217
10/11/2016
395096-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6 / 7
10/11/2016S217
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6 / 7
IV.2.4)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 16/02/2017
IV.2.7)
Warunki otwarcia ofert
Data: 19/12/2016
Czas lokalny: 10:15
Miejsce:
Gmina Miasto Łęczyca, Urząd Miejski w Łęczycy, ul. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania, z tym że dzień, wktórym upływa termin składania ofert, jest dniem ich otwarcia.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)
Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)
Informacje dodatkowe:
A)Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodziktórakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
B)Oświadczenia i dokumenty: Do oferty należy dołączyć w formie pisemnej aktualne na dzień składania ofertoświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:
1) nie podlega wykluczeniu,
2) spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależnoścido tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W celu potwierdzenia brakupodstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu,na wezwanie Zamawiającego Wykonawcazobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawyPzp oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert,
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega zopłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lubinnego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowymw sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskałprzewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości lub wstrzymanie w całościwykonania decyzji właściwego organu,
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KasyRolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega zopłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumieniez właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, wszczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnościlub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
Dz.U./S S217
10/11/2016
395096-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
7 / 7
10/11/2016S217
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7 / 7
d) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznejdecyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społecznelub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonaniepłatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumieniaw sprawie spłat tych należności,
e) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazuubiegania się o zamówienie publiczne,
f) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; wprzypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniemdokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłóceniakonkurencji w postępowaniu. Szczegółowe informacje dotyczące dokumentów znajdują się w SIWZ.
C)Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu,że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnościprzedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebyrealizacji zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące dokumentów znajdują się w SIWZ.
D)Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 25 000 PLN - wformie przewidzianej w SIWZ.
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławczaul. Postępu 17AWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587700E-mail: uzp@uzp.gov.pl Faks: +48 224587701
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl/
VI.4.2)
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Będą wynikały z przepisów ustawy Pzp.
VI.4.4)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznychul. Postępu 17AWarszawa02-676PolskaTel.: +48 224587700E-mail: uzp@uzp.gov.pl Faks: +48 224587701
Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl/
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
08/11/2016


» ZAŁĄCZNIKI «
SIWZ wraz z zal.1,3,4,5,6
Dodany: 14.11.2016 godz. 9:00
 
zal. nr 2 - JEDZ
Dodany: 14.11.2016 godz. 9:01
 
zal. nr 7
Dodany: 14.11.2016 godz. 9:01
 
zal. nr 8
Dodany: 14.11.2016 godz. 9:01
 
JEDZ - do edycji
Dodany: 30.11.2016 godz. 9:08
 
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
Dodany: 19.12.2016 godz. 13:55
 
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dodany: 30.12.2016 godz. 11:55
 



Ostateczny termin składania ofert:
 19 2016



Informacja opublikowana przez:
  dnia 14 2016 godz. 09:00
Liczba odsłon:
  2239 od 14 2016 godz. 09:00  (średnio 7.77 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl