Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://www.bip.leczyca.info.pl
Ogłoszenie nr 362789 - 2016 z dnia 2016-12-08 r.
Łęczyca: Modernizacja obiektów sportowych na terenie miasta Łęczyca
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca, krajowy numer identyfikacyjny 61101547700000, ul. ul. Marii Konopnickiej 14, 99100 Łęczyca, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. (024) 721 03 00, e-mail wydzialrozwoju@wp.pl, faks (024) 721 03 01.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.leczyca.info.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.leczyca.info.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pocztą,kurierem, osobiście
Adres:
99-100 Łęczyca, ul.M.Konopnickiej 14
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja obiektów sportowych na terenie miasta Łęczyca
Numer referencyjny: ZP.271.11.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: CZĘŚĆ I: Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 4 przy ul. Ozorkowskie Przedmieście 6c w Łęczycy. Zakres robót obejmuje: Szkoła Podstawowa nr 4 - sala gimnastyczna 1. WYMIANA OŚWIETLENIA NA SALI SPORTOWEJ. Istniejące oprawy oświetleniowe należy zdemontować. Zaprojektowano oprawy typu HIGH BAY LED 150 W, 17500 Lm, zabezpieczone siatką ochronną, posiadająca zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, zabezpieczenie przed zwarciem, zabezpieczenie przed przegrzaniem, brak efektu oślepiającego światła, system automatycznego odpowietrzania, źródło LED: CREE, napięcie: AC 85-265V, kąt świecenia oprawy: 60°, Ra (CRI) > 82, żywotność: ok 50.000 godzin, temperatura otoczenia pracy: -20°C / +50°C. Dodatkowo należy zamontować oprawy oświetleniowe ewakuacyjne LED 3h z piktogramem i siatką ochronną. Zasilanie elektryczne z projektowanej rozdzielni elektrycznej z wyposażeniem wyszczególnionym w kosztorysie nakładczym. 2. WYMIANA PODŁOGI SPORTOWEJ NA SALI GIMNASTYCZNEJ. Należy wykonać demontaż wykładziny PCV wraz z listwami przypodłogowymi; rozebranie podkładu z desek i ślepych podłóg z usunięciem izolacji p. wilgociowej. Po oczyszczeniu podłoża wykonać izolację p.wilgociową z folii PE gr. 0,2 mm. Następnie przystąpić do wykonania rusztu podłogi z desek min. gr. 20 mm i szerokości 9-10 cm (legary górne i dolne prostopadłe do siebie ułożone w rozstawie co 500 mm) ułożone na elastycznych podkładkach o wymiarach min 18 x 50 x 50 mm. Następnie wykonać ślepą podłogę z desek min. gr. 20 mm i szerokości 9-10 cm w odległości co 35 mm oraz przystąpić do ułożenia dwóch warstw: jedna warstwa płyta OSB min. gr.10 mm, druga warstwa płyta OSB V313 min. gr.10 mm, rozkładających obciążenia, płyty ułożone w warstwach z przesunięciem złączy mocowane wkrętami do drewna. Wykonać przyklejenie na całej powierzchni wykładziny sportowej naturalnej min. gr. 4 mm ze zgrzewaniem połączeń, osadzić tuleje pod słupki bramek, słupki siatkówki z montażem maskownic tulei. Namalować linie boisk do tenisa ziemnego, siatkówki, koszykówki i piłki ręcznej. Wykonać montaż listew przypodłogowych z funkcją wentylacji grawitacyjnej i listwy w drzwiach (progi); Wykonać konserwację posadzki (wykładzina zostanie dodatkowo zakonserwowana, polakierowana środkiem zalecanym przez producenta wykładziny); 3. ZAKUP WYPOSAŻENIA SZATNI. Zakup 8 ławek do szatni z płyty laminowanej, konstrukcja stalowa spawana, sekcja z wieszakami, siedzisko z oparciem, półka na buty, lakierowane proszkowo, dł. min. 2,40 m. Po cztery ławki do każdej z szatni. 4. MALOWANIE ŚCIAN WEWNĘTRZNYCH HALI SPORTOWEJ. Luźne i odspojone fragmenty tynku i powłok malarskich należy usunąć. Po zagruntowaniu pomalować farbą emulsyjną zmywalną. Kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa: przedmiar (załącznik 9 do SIWZ), STWiORB (załącznik 10 do SIWZ), opis przedmiotu zamówienia (załącznik 7 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia ( z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych niż uzyskane poprzez realizację wg/ wskazań projektanta oraz pod warunkiem , ze ich zastosowane nie spowoduje konieczności dokonania zmian zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Ilekroć w dokumentacji przetargowej przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parametrach nie gorszych niż przywołane. Dotyczy to wszystkich branż wymienionych w dokumentacji przetargowej. 3. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV pod numerem: 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45323000-7 Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45442100-8 Roboty malarskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Osoby uczestniczące w realizacji zamówienia W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający: wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał: 3 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666), UWAGA: ROBOTY BĘDĄ PROWADZONE NA CZYNNYM OBIEKCIE. Zamawiający zaleca zapoznanie się z obiektem przed złożeniem oferty (wymóg Umowa § 1 ustęp 4) CZĘŚĆ II: Remont sali gimnastycznej w Gimnazjum w Łęczycy ul. Szkolna 4. Zakres robót obejmuje: GIMNAZJUM - SALA GIMNASTYCZNA 1. MONTAŻ DODATKOWYCH NAGRZEWNIC. Projektuje się montaż 4 nagrzewnic wodnych z wymiennikiem wodnym (wężownicą) 2-rzędowym, wyposażonych w wentylatory osiowe z elektronicznie komutowanym wysokosprawnym i energooszczędnym silnikiem EC, przystosowanym do bezstopniowej regulacji mocy nadmuchu, płynnym zakresie mocy grzewczej 8-50 kW, o następujących parametrach technicznych : * maksymalny wydatek powietrza 4850 m3/h, *maksymalna moc silnika 0,5 kW, *średnica rurociągu zasilającego dla 4 aparatów min. 1 i 3/4 ", *średnica zasilania dla poszczególnych aparatów 3/4 ". Nagrzewnica zostanie wpięta do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania rurociągiem stalowym o śr. 25 mm w otulinie termicznej. Zasilanie elektryczne z projektowanej rozdzielni elektrycznej z wyposażeniem wyszczególnionym w kosztorysie nakładczym. Instalację należy wyposażyć w : 1. Przewody elastyczne ze stali nierdzewnej przyłączeniowe do nagrzewnic wodnych,wykonane ze stali nierdzewnej o stałym przekroju 3/4 ", rozciągane od 0,75 do 1,5m, zakończone obustronnie nakrętkami 3/4", maksymalne ciśnienie robocze: 1,6MPa, maksymalna temperatura pracy: 200 st.C. 2. Konsolę montażową - obrotowy wspornik z możliwością ukierunkowania nawiewu. 3. Sterownik ścienny z 3-biegowym przełącznikiem mocy nadmuchu i pokrętłem nastawy regulacji temperatury w pomieszczeniu. Funkcje: włączenie/wyłączenie nadmuchu, 3-biegowy przełącznik mocy nadmuchu, regulator temperatury w pomieszczeniu ogrzewanym (z pokrętłem), włączenie/wyłączenie grzania (otwarcie/zamknięcie zaworu wody grzewczej na lato). Parametry: zasilanie - 1x230V/50Hz, zakres nastawy temperatury - 10-30 st.C, szczelność - IP30. 4. Elektrozawór regulacyjny śr. przyłączeniowej 3/4". Otwiera lub zamyka dopływ wody grzewczej do nagrzewnicy po sygnale otrzymanym z termostatu. Tryb pracy: dwupołożeniowy. Współczynnik przepływu kvs: 3,5. Maksymalna temperatura wody grzewczej: 105 st.C. Pobór mocy siłownika zaworu: 7W (230V). Czas zamknięcia/otwarcia: 5/11s. Szczelność obudowy siłownika: IP44 5. Czujnik pomieszczeniowy przeznaczony do aplikacji automatyki opartej na sterowniku programowalnym 0-10V. 6. Regulator prędkości obrotowej 1 fazowy 230V 3A ARW 3,0/2.. 2. NAPRAWA, CYKLINOWANIE I MALOWANIE PODŁÓG WRAZ Z LINIAMI BOISK. Istniejące listwy przypodłogowe należy zdemontować. Po uzupełnieniu ubytków parkietu, sprawdzić i wymienić uszkodzone bądź poluzowane klepki i całość poddać mechanicznemu cyklinowaniu szlifierkami bezpyłowymi. Po oczyszczeniu wykonać trzykrotne malowanie lakierem poliuretanowym dwuskładnikowym na bazie wody, spełniającym normę PN-EN 14904:2009, elastycznym, przeznaczonym dla powierzchni silnie obciążanych, o wysokiej odporności na ścieranie i zabrudzenia chemiczne. Pomiędzy pierwszą a drugą warstwą lakierniczą namalowć linie boisk do koszykówki i siatkówki, farbą systemową do malowania linii boisk. Kolorystyka linii do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. 3. WYMIANA OŚWIETLENIA NA SALI SPORTOWEJ. Istniejące oprawy oświetleniowe należy zdemontować. Zaprojektowano oprawy typu HIGH BAY LED 150 W, 17500 Lm, zabezpieczone siatką ochronną, posiadająca zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, zabezpieczenie przed zwarciem, zabezpieczenie przed przegrzaniem, brak efektu oślepiającego światła, system automatycznego odpowietrzania, źródło LED: CREE, napięcie: AC 85-265V, kąt świecenia oprawy: 60°, Ra (CRI) > 82, żywotność: ok 50.000 godzin, temperatura otoczenia pracy: -20°C / +50°C. Dodatkowo należy zamontować oprawy oświetleniowe ewakuacyjne LED 3h z piktogramem i siatką ochronną. Zasilanie elektryczne z projektowanej rozdzielni elektrycznej z wyposażeniem wyszczególnionym w kosztorysie nakładczym. 4. REMONT SUFITU - POKRYCIE PŁYTAMI DŹWIĘKOCHŁONNYMI. Projektuje się sufit podwieszany dźwiękochłonny przeznaczony do stosowanie w halach sportowych, montowany na podkonstrukcji systemowej, ciężar całkowity do 10 kg/m2, rdzeń płyty z wełny szklanej o wysokiej gęstości, powierzchnia licowa pokryta tkaniną z włókna szklanego, powierzchnia tylna zabezpieczona welonem szklanym, kolor biały, odbicie światła 78%, odporność na wilgoć do 95%, przy temperaturze 30°C bez ugięcia, wypaczenia, czy też rozwarstwienia (zgodnie z normą ISO 4611), zmniejszenie hałasu, czasu pogłosu i chłonności akustycznej zgodne z PN-B-02151-4:2015-06 5. REMONT ŚCIAN WEWNĘTRZNYCH SALI WRAZ Z BALKONEM WIDOWISKOWYM. Luźne i odspojone fragmenty tynku i powłok malarskich należy usunąć. Miejsca, w których występowały zacieki bądź zawilgocenia zagruntować farbą typu gruntomal. W celu zabezpieczenia przed zabrudzeniem w poziomie do 2.00 m wykonać lamperie olejne, także w obrębie balkonu widowiskowego. Powierzchnię powyżej pomalować farbą emulsyjną zmywalną. Kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. 6. WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ. Po demontażu starych drzwi zamontować nowe drzwi dwuskrzydłowe z aluminium zimnego, o wymiarach odpowiednio : 1,30 x 2,20 m, 1,45 x 2,05 m, 1,40 x 2,00 m. Dół skrzydła - wypełnienie płytą, góra obustronnie szyba bezpieczna, 2 x zamek z wkładką patentową, klamka, samozamykacz. 7. IZOLACJA FUNDAMENTÓW. W celu wykonania izolacji pionowej fundamentu ściany zachodniej należy zdemontować istniejące utwardzenia, wykonać wykop wzdłuż elewacji zachodniej, oczyścić ścianę, wykonać uzupełnienie tynku c-w, zagruntować i wykonać izolację przeciwwilgociową z folii płynnej dwuskładnikowej, wykonać ocieplenie ze styropianu hydrofobowego. Następnie wykonać warstwę siatki zatopionej w kleju i po całkowitym wyschnięciu ponownie wykonać izolację p.wilgociową z folii kubełkowej zakończoną listwą systemową. Po zakończeniu prac zasypać wykop piaskiem, zagęścić i wykonać opaskę z kostki brukowej gr. 6 cm w obrzeżu betonowym na podsypce cementowo-piaskowej. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa: przedmiar (załącznik 9a do SIWZ), STWiORB (załącznik 10a do SIWZ), opis przedmiotu zamówienia (załącznik 7a do SIWZ). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia ( z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych niż uzyskane poprzez realizację wg/ wskazań projektanta oraz pod warunkiem , ze ich zastosowane nie spowoduje konieczności dokonania zmian zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Ilekroć w dokumentacji przetargowej przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parametrach nie gorszych niż przywołane. Dotyczy to wszystkich branż wymienionych w dokumentacji przetargowej. 3. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV pod numerem: 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45323000-7 Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45442100-8 Roboty malarskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Osoby uczestniczące w realizacji zamówienia W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający: wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał: 3 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666), UWAGA: ROBOTY BĘDĄ PROWADZONE NA CZYNNYM OBIEKCIE. Zamawiający zaleca zapoznanie się z obiektem przed złożeniem oferty (wymóg Umowa § 1 ustęp 4). CZĘŚĆ III: Remont hali sportowej przy budynku Gimnazjum w Łęczycy ul. Szkolna 4. Zakres robót obejmuje: GIMNAZJUM - HALA SPORTOWA. 1. WYMIANA OŚWIETLENIE NA HALI SPORTOWEJ. Istniejące oprawy oświetleniowe należy zdemontować. Zaprojektowano oprawy typu HIGH BAY LED 150 W, 17500 Lm, zabezpieczone siatką ochronną, posiadająca zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, zabezpieczenie przed zwarciem, zabezpieczenie przed przegrzaniem, brak efektu oślepiającego światła, system automatycznego odpowietrzania, źródło LED: CREE, napięcie: AC 85-265V, kąt świecenia oprawy: 60°, Ra (CRI) > 82, żywotność: ok 50.000 godzin, temperatura otoczenia pracy: -20°C / +50°C. 2. MALOWANIE ŚCIAN WEWNĘTRZNYCH HALI SPORTOWEJ. Luźne i odspojone fragmenty tynku i powłok malarskich należy usunąć. Po zagruntowaniu pomalować farbą emulsyjną zmywalną. Kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. 3. MALOWANIE LINI BOISK. Namalować linie boisk do koszykówki i siatkówki, farbą systemową do malowania linii boisk. Kolorystyka linii do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. 4. REMONT SZATNI Z ZAPLECZAMI PRYSZNICOWYMI. Zdemontować istniejące ściany systemowe wydzielające wc i prysznice, armaturę łazienkową i elementy białego montażu. Skuć istniejące okładziny ścian i podłóg z płytek ceramicznych. Po wyrównaniu podłoża wykonać izolację przeciwwilgociową z folii płynnej. Wymurować nowe ściany działowe z pustaków gazobetonowych gr. 12 cm. Całość zaplecza prysznicowego wyłożyć glazurą do wysokości 2 m. Wykonać okładziny podłóg zaplecza prysznicowego i szatni z płytek antypoślizgowych typu terakota. W miejsce zdemontowanych brodzików zamontować odwodnienia liniowe z rusztem ze stali kwasoodpornej. Zamontować baterię umywalkową, baterie prysznicowe podtynkowe z deszczownicą, pisuar i wc typu kompakt. ściany powyżej glazury pomalować farbą emulsyjną. 5. WYMINANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ - ŁĄCZNIK I HALA GIMNAZJUM Po demontażu starych drzwi zamontować nowe drzwi dwuskrzydłowe z aluminium zimnego, o wymiarach odpowiednio : 1,30 x 2,20 m, 1,45 x 2,05 m, 1,40 x 2,00 m. Dół skrzydła - wypełnienie płytą, góra obustronnie szyba bezpieczna, 2 x zamek z wkładką patentową, klamka, samozamykacz. Po dokonaniu demontażu okien drewnianych łącznika zamontować okna PCV energooszczędne, profil bezołowiowy, sześciokomorowy, szer. 76 mm, pakiet szybowy o współczynniku Ug=0,6 W/m2K. Kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. 6. REMONT POMIESZCZEŃ GOSPODARCZYCH I KORYTARZY. Luźne i odspojone fragmenty tynku i powłok malarskich należy usunąć. Uzupełnić ubytki poprzez szpachlowanie. Po zagruntowaniu pomalować farbą emulsyjną zmywalną. Kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. W pomieszczeniu socjalnym zdemontować okładzinę podłogi z wykładziny PCV i wykonać okładzinę z płytek typu gres. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa: przedmiar (załącznik 9b do SIWZ), STWiORB (załącznik 10b do SIWZ), opis przedmiotu zamówienia (załącznik 7b do SIWZ). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia ( z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych niż uzyskane poprzez realizację wg/ wskazań projektanta oraz pod warunkiem , ze ich zastosowane nie spowoduje konieczności dokonania zmian zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Ilekroć w dokumentacji przetargowej przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parametrach nie gorszych niż przywołane. Dotyczy to wszystkich branż wymienionych w dokumentacji przetargowej. 3. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV pod numerem: 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45323000-7 Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45442100-8 Roboty malarskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Osoby uczestniczące w realizacji zamówienia W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający: wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał: 3 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666.), UWAGA: ROBOTY BĘDĄ PROWADZONE NA CZYNNYM OBIEKCIE. Zamawiający zaleca zapoznanie się z obiektem przed złożeniem oferty (wymóg Umowa § 1 ustęp 4)
II.5) Główny kod CPV: 45453000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/03/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku ww.zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku ww.zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w celu potwierdzenia spełnienia warunku zdolności technicznej Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca należycie wykonał: dotyczy CZĘŚCI I: dwie roboty budowlane polegające na remoncie lub modernizacji obiektów budowlanych, o wartości brutto min. 80.000,00 zł. każda, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. dotyczy CZĘŚCI II: dwie roboty budowlane polegające na remoncie lub modernizacji obiektów budowlanych, o wartości brutto min. 80.000,00 zł. każda, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. dotyczy CZĘŚCI III: dwie roboty budowlane polegające na remoncie lub modernizacji obiektów budowlanych, o wartości brutto min. 80.000,00 zł. każda, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2.3. w celu potwierdzenia spełnienia warunku zdolności zawodowej Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca będzie dysponował: dotyczy CZĘŚCI I: 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. dotyczy CZĘŚCI II: 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. dotyczy CZĘŚCI III: 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej i należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje osoby, które nabyły kwalifikacje wymagane do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoby te muszą posiadać decyzje o uznaniu kwalifikacji zawodowych w danej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394) łub posiadać prawo do świadczenia usług trans granicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 932).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1.3 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. UWAGA: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt 1.3., jeżeli: Wykonawca wskaże dostępność dokumentów, o których mowa w pkt 1.3 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W takim przypadku Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Dotyczy to w szczególności informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2016 r, poz.687 j. t.) oraz wydruków z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.). 1.4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 25a ust. 5 ustawy Pzp – wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania wobec nich braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik 3 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących załacznik nr 2 i 3 do siwz. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 16.1.3 SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.1 W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 14.2.2 SIWZ – wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone., sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 5, 5a, 5b do SIWZ. dotyczy CZĘŚCI I: dwie roboty budowlane polegające na remoncie lub modernizacji obiektów budowlanych, o wartości brutto min. 80.000,00 zł. każda, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. dotyczy CZĘŚCI II: dwie roboty budowlane polegające na remoncie lub modernizacji obiektów budowlanych, o wartości brutto min. 80.000,00 zł. każda, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. dotyczy CZĘŚCI III: dwie roboty budowlane polegające na remoncie lub modernizacji obiektów budowlanych, o wartości brutto min. 80.000,00 zł. każda, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające czy roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 14.2.3) SIWZ - wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6, 6a, 6b („Wykaz osób”).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony Formularz Oferty – wg wzoru stanowiącego załączniki Nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 23, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku powiązania z innym wykonawcą wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania dowody, że powiązania z tym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 1. Podmioty zagraniczne składają dokumenty, o których mowa w pkt 15.2 i 15.3 SIWZ. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa pkt 16.1.3 składa lub wskazuje dostępność dokumentu wystawionego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. 5. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się od właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Część I zamówienia – Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie złotych cztery tysiące 00/100). Część II zamówienia – Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie złotych cztery tysiące 00/100). Część III zamówienia – Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie złotych cztery tysiące 00/100). W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o kilka części zamówienia, zobowiązany jest on do wniesienia wadium na każdą część odrębnie.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
udzielenie przedłużonej gwarancji powyżej 24 miesięcy |
40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nieTermin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zgodnie z art. 144 Prawa zamówień publicznych przewiduje się zmiany zawartej umowy dotyczące: 1) Terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót – fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę), c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub innych robót niezbędnych do wykonania Przedmiotu umowy, lub nastąpiły zmiany w dokumentacji projektowej na wniosek Zamawiającego, d) wystąpienia siły wyższej powodującej powstanie zdarzenia losowego, którego nie można było przewidzieć, a które zagraża bezpieczeństwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek którego powstała szkoda w znacznych rozmiarach. W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy wynikającego z okoliczności wymienionych powyżej, termin może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności, 2) zmiany Wykonawcy, w przypadku gdy: a) Wykonawcę ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki w postępowaniu , nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. 3) zmiany podwykonawców w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) zmiana zakresu powierzonych prac, b) zmiana podwykonawcy musi być zaakceptowana przez Zamawiającego. 3. Powyższe zmiany mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy, określonego w § 2, na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 4 przy ul. Ozorkowskie Przedmieście 6c w Łęczycy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: Szkoła Podstawowa nr 4 - sala gimnastyczna 1. WYMIANA OŚWIETLENIA NA SALI SPORTOWEJ. Istniejące oprawy oświetleniowe należy zdemontować. Zaprojektowano oprawy typu HIGH BAY LED 150 W, 17500 Lm, zabezpieczone siatką ochronną, posiadająca zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, zabezpieczenie przed zwarciem, zabezpieczenie przed przegrzaniem, brak efektu oślepiającego światła, system automatycznego odpowietrzania, źródło LED: CREE, napięcie: AC 85-265V, kąt świecenia oprawy: 60°, Ra (CRI) > 82, żywotność: ok 50.000 godzin, temperatura otoczenia pracy: -20°C / +50°C. Dodatkowo należy zamontować oprawy oświetleniowe ewakuacyjne LED 3h z piktogramem i siatką ochronną. Zasilanie elektryczne z projektowanej rozdzielni elektrycznej z wyposażeniem wyszczególnionym w kosztorysie nakładczym. 2. WYMIANA PODŁOGI SPORTOWEJ NA SALI GIMNASTYCZNEJ. Należy wykonać demontaż wykładziny PCV wraz z listwami przypodłogowymi; rozebranie podkładu z desek i ślepych podłóg z usunięciem izolacji p. wilgociowej. Po oczyszczeniu podłoża wykonać izolację p.wilgociową z folii PE gr. 0,2 mm. Następnie przystąpić do wykonania rusztu podłogi z desek min. gr. 20 mm i szerokości 9-10 cm (legary górne i dolne prostopadłe do siebie ułożone w rozstawie co 500 mm) ułożone na elastycznych podkładkach o wymiarach min 18 x 50 x 50 mm. Następnie wykonać ślepą podłogę z desek min. gr. 20 mm i szerokości 9-10 cm w odległości co 35 mm oraz przystąpić do ułożenia dwóch warstw: jedna warstwa płyta OSB min. gr.10 mm, druga warstwa płyta OSB V313 min. gr.10 mm, rozkładających obciążenia, płyty ułożone w warstwach z przesunięciem złączy mocowane wkrętami do drewna. Wykonać przyklejenie na całej powierzchni wykładziny sportowej naturalnej min. gr. 4 mm ze zgrzewaniem połączeń, osadzić tuleje pod słupki bramek, słupki siatkówki z montażem maskownic tulei. Namalować linie boisk do tenisa ziemnego, siatkówki, koszykówki i piłki ręcznej. Wykonać montaż listew przypodłogowych z funkcją wentylacji grawitacyjnej i listwy w drzwiach (progi); Wykonać konserwację posadzki (wykładzina zostanie dodatkowo zakonserwowana, polakierowana środkiem zalecanym przez producenta wykładziny); 3. ZAKUP WYPOSAŻENIA SZATNI. Zakup 8 ławek do szatni z płyty laminowanej, konstrukcja stalowa spawana, sekcja z wieszakami, siedzisko z oparciem, półka na buty, lakierowane proszkowo, dł. min. 2,40 m. Po cztery ławki do każdej z szatni. 4. MALOWANIE ŚCIAN WEWNĘTRZNYCH HALI SPORTOWEJ. Luźne i odspojone fragmenty tynku i powłok malarskich należy usunąć. Po zagruntowaniu pomalować farbą emulsyjną zmywalną. Kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa: przedmiar (załącznik 9 do SIWZ), STWiORB (załącznik 10 do SIWZ), opis przedmiotu zamówienia (załącznik 7 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia ( z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych niż uzyskane poprzez realizację wg/ wskazań projektanta oraz pod warunkiem , ze ich zastosowane nie spowoduje konieczności dokonania zmian zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Ilekroć w dokumentacji przetargowej przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parametrach nie gorszych niż przywołane. Dotyczy to wszystkich branż wymienionych w dokumentacji przetargowej. 3. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV pod numerem: 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45323000-7 Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45442100-8 Roboty malarskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Osoby uczestniczące w realizacji zamówienia W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający: wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał: 3 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666), UWAGA: ROBOTY BĘDĄ PROWADZONE NA CZYNNYM OBIEKCIE. Zamawiający zaleca zapoznanie się z obiektem przed złożeniem oferty (wymóg Umowa § 1 ustęp 4)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
udzielenie przedłużonej gwarancji powyżej 24 miesięcy |
40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: Remont sali gimnastycznej w Gimnazjum w Łęczycy ul. Szkolna 4.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: GIMNAZJUM - SALA GIMNASTYCZNA 1. MONTAŻ DODATKOWYCH NAGRZEWNIC. Projektuje się montaż 4 nagrzewnic wodnych z wymiennikiem wodnym (wężownicą) 2-rzędowym, wyposażonych w wentylatory osiowe z elektronicznie komutowanym wysokosprawnym i energooszczędnym silnikiem EC, przystosowanym do bezstopniowej regulacji mocy nadmuchu, płynnym zakresie mocy grzewczej 8-50 kW, o następujących parametrach technicznych : * maksymalny wydatek powietrza 4850 m3/h, *maksymalna moc silnika 0,5 kW, *średnica rurociągu zasilającego dla 4 aparatów min. 1 i 3/4 ", *średnica zasilania dla poszczególnych aparatów 3/4 ". Nagrzewnica zostanie wpięta do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania rurociągiem stalowym o śr. 25 mm w otulinie termicznej. Zasilanie elektryczne z projektowanej rozdzielni elektrycznej z wyposażeniem wyszczególnionym w kosztorysie nakładczym. Instalację należy wyposażyć w : 1. Przewody elastyczne ze stali nierdzewnej przyłączeniowe do nagrzewnic wodnych,wykonane ze stali nierdzewnej o stałym przekroju 3/4 ", rozciągane od 0,75 do 1,5m, zakończone obustronnie nakrętkami 3/4", maksymalne ciśnienie robocze: 1,6MPa, maksymalna temperatura pracy: 200 st.C. 2. Konsolę montażową - obrotowy wspornik z możliwością ukierunkowania nawiewu. 3. Sterownik ścienny z 3-biegowym przełącznikiem mocy nadmuchu i pokrętłem nastawy regulacji temperatury w pomieszczeniu. Funkcje: włączenie/wyłączenie nadmuchu, 3-biegowy przełącznik mocy nadmuchu, regulator temperatury w pomieszczeniu ogrzewanym (z pokrętłem), włączenie/wyłączenie grzania (otwarcie/zamknięcie zaworu wody grzewczej na lato). Parametry: zasilanie - 1x230V/50Hz, zakres nastawy temperatury - 10-30 st.C, szczelność - IP30. 4. Elektrozawór regulacyjny śr. przyłączeniowej 3/4". Otwiera lub zamyka dopływ wody grzewczej do nagrzewnicy po sygnale otrzymanym z termostatu. Tryb pracy: dwupołożeniowy. Współczynnik przepływu kvs: 3,5. Maksymalna temperatura wody grzewczej: 105 st.C. Pobór mocy siłownika zaworu: 7W (230V). Czas zamknięcia/otwarcia: 5/11s. Szczelność obudowy siłownika: IP44 5. Czujnik pomieszczeniowy przeznaczony do aplikacji automatyki opartej na sterowniku programowalnym 0-10V. 6. Regulator prędkości obrotowej 1 fazowy 230V 3A ARW 3,0/2.. 2. NAPRAWA, CYKLINOWANIE I MALOWANIE PODŁÓG WRAZ Z LINIAMI BOISK. Istniejące listwy przypodłogowe należy zdemontować. Po uzupełnieniu ubytków parkietu, sprawdzić i wymienić uszkodzone bądź poluzowane klepki i całość poddać mechanicznemu cyklinowaniu szlifierkami bezpyłowymi. Po oczyszczeniu wykonać trzykrotne malowanie lakierem poliuretanowym dwuskładnikowym na bazie wody, spełniającym normę PN-EN 14904:2009, elastycznym, przeznaczonym dla powierzchni silnie obciążanych, o wysokiej odporności na ścieranie i zabrudzenia chemiczne. Pomiędzy pierwszą a drugą warstwą lakierniczą namalowć linie boisk do koszykówki i siatkówki, farbą systemową do malowania linii boisk. Kolorystyka linii do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. 3. WYMIANA OŚWIETLENIA NA SALI SPORTOWEJ. Istniejące oprawy oświetleniowe należy zdemontować. Zaprojektowano oprawy typu HIGH BAY LED 150 W, 17500 Lm, zabezpieczone siatką ochronną, posiadająca zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, zabezpieczenie przed zwarciem, zabezpieczenie przed przegrzaniem, brak efektu oślepiającego światła, system automatycznego odpowietrzania, źródło LED: CREE, napięcie: AC 85-265V, kąt świecenia oprawy: 60°, Ra (CRI) > 82, żywotność: ok 50.000 godzin, temperatura otoczenia pracy: -20°C / +50°C. Dodatkowo należy zamontować oprawy oświetleniowe ewakuacyjne LED 3h z piktogramem i siatką ochronną. Zasilanie elektryczne z projektowanej rozdzielni elektrycznej z wyposażeniem wyszczególnionym w kosztorysie nakładczym. 4. REMONT SUFITU - POKRYCIE PŁYTAMI DŹWIĘKOCHŁONNYMI. Projektuje się sufit podwieszany dźwiękochłonny przeznaczony do stosowanie w halach sportowych, montowany na podkonstrukcji systemowej, ciężar całkowity do 10 kg/m2, rdzeń płyty z wełny szklanej o wysokiej gęstości, powierzchnia licowa pokryta tkaniną z włókna szklanego, powierzchnia tylna zabezpieczona welonem szklanym, kolor biały, odbicie światła 78%, odporność na wilgoć do 95%, przy temperaturze 30°C bez ugięcia, wypaczenia, czy też rozwarstwienia (zgodnie z normą ISO 4611), zmniejszenie hałasu, czasu pogłosu i chłonności akustycznej zgodne z PN-B-02151-4:2015-06 5. REMONT ŚCIAN WEWNĘTRZNYCH SALI WRAZ Z BALKONEM WIDOWISKOWYM. Luźne i odspojone fragmenty tynku i powłok malarskich należy usunąć. Miejsca, w których występowały zacieki bądź zawilgocenia zagruntować farbą typu gruntomal. W celu zabezpieczenia przed zabrudzeniem w poziomie do 2.00 m wykonać lamperie olejne, także w obrębie balkonu widowiskowego. Powierzchnię powyżej pomalować farbą emulsyjną zmywalną. Kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. 6. WYMIANA STOLARKI DRZWIOWEJ. Po demontażu starych drzwi zamontować nowe drzwi dwuskrzydłowe z aluminium zimnego, o wymiarach odpowiednio : 1,30 x 2,20 m, 1,45 x 2,05 m, 1,40 x 2,00 m. Dół skrzydła - wypełnienie płytą, góra obustronnie szyba bezpieczna, 2 x zamek z wkładką patentową, klamka, samozamykacz. 7. IZOLACJA FUNDAMENTÓW. W celu wykonania izolacji pionowej fundamentu ściany zachodniej należy zdemontować istniejące utwardzenia, wykonać wykop wzdłuż elewacji zachodniej, oczyścić ścianę, wykonać uzupełnienie tynku c-w, zagruntować i wykonać izolację przeciwwilgociową z folii płynnej dwuskładnikowej, wykonać ocieplenie ze styropianu hydrofobowego. Następnie wykonać warstwę siatki zatopionej w kleju i po całkowitym wyschnięciu ponownie wykonać izolację p.wilgociową z folii kubełkowej zakończoną listwą systemową. Po zakończeniu prac zasypać wykop piaskiem, zagęścić i wykonać opaskę z kostki brukowej gr. 6 cm w obrzeżu betonowym na podsypce cementowo-piaskowej. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa: przedmiar (załącznik 9a do SIWZ), STWiORB (załącznik 10a do SIWZ), opis przedmiotu zamówienia (załącznik 7a do SIWZ). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia ( z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych niż uzyskane poprzez realizację wg/ wskazań projektanta oraz pod warunkiem , ze ich zastosowane nie spowoduje konieczności dokonania zmian zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Ilekroć w dokumentacji przetargowej przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parametrach nie gorszych niż przywołane. Dotyczy to wszystkich branż wymienionych w dokumentacji przetargowej. 3. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV pod numerem: 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45323000-7 Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45442100-8 Roboty malarskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Osoby uczestniczące w realizacji zamówienia W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający: wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał: 3 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666), UWAGA: ROBOTY BĘDĄ PROWADZONE NA CZYNNYM OBIEKCIE. Zamawiający zaleca zapoznanie się z obiektem przed złożeniem oferty (wymóg Umowa § 1 ustęp 4).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
udzielenie przedłużonej gwarancji powyżej 24 miesięcy |
40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 3 Nazwa: Remont hali sportowej przy budynku Gimnazjum w Łęczycy ul. Szkolna 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres robót obejmuje: GIMNAZJUM - HALA SPORTOWA. 1. WYMIANA OŚWIETLENIE NA HALI SPORTOWEJ. Istniejące oprawy oświetleniowe należy zdemontować. Zaprojektowano oprawy typu HIGH BAY LED 150 W, 17500 Lm, zabezpieczone siatką ochronną, posiadająca zabezpieczenie nadprądowe, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, zabezpieczenie przed zwarciem, zabezpieczenie przed przegrzaniem, brak efektu oślepiającego światła, system automatycznego odpowietrzania, źródło LED: CREE, napięcie: AC 85-265V, kąt świecenia oprawy: 60°, Ra (CRI) > 82, żywotność: ok 50.000 godzin, temperatura otoczenia pracy: -20°C / +50°C. 2. MALOWANIE ŚCIAN WEWNĘTRZNYCH HALI SPORTOWEJ. Luźne i odspojone fragmenty tynku i powłok malarskich należy usunąć. Po zagruntowaniu pomalować farbą emulsyjną zmywalną. Kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. 3. MALOWANIE LINI BOISK. Namalować linie boisk do koszykówki i siatkówki, farbą systemową do malowania linii boisk. Kolorystyka linii do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. 4. REMONT SZATNI Z ZAPLECZAMI PRYSZNICOWYMI. Zdemontować istniejące ściany systemowe wydzielające wc i prysznice, armaturę łazienkową i elementy białego montażu. Skuć istniejące okładziny ścian i podłóg z płytek ceramicznych. Po wyrównaniu podłoża wykonać izolację przeciwwilgociową z folii płynnej. Wymurować nowe ściany działowe z pustaków gazobetonowych gr. 12 cm. Całość zaplecza prysznicowego wyłożyć glazurą do wysokości 2 m. Wykonać okładziny podłóg zaplecza prysznicowego i szatni z płytek antypoślizgowych typu terakota. W miejsce zdemontowanych brodzików zamontować odwodnienia liniowe z rusztem ze stali kwasoodpornej. Zamontować baterię umywalkową, baterie prysznicowe podtynkowe z deszczownicą, pisuar i wc typu kompakt. ściany powyżej glazury pomalować farbą emulsyjną. 5. WYMINANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ - ŁĄCZNIK I HALA GIMNAZJUM Po demontażu starych drzwi zamontować nowe drzwi dwuskrzydłowe z aluminium zimnego, o wymiarach odpowiednio : 1,30 x 2,20 m, 1,45 x 2,05 m, 1,40 x 2,00 m. Dół skrzydła - wypełnienie płytą, góra obustronnie szyba bezpieczna, 2 x zamek z wkładką patentową, klamka, samozamykacz. Po dokonaniu demontażu okien drewnianych łącznika zamontować okna PCV energooszczędne, profil bezołowiowy, sześciokomorowy, szer. 76 mm, pakiet szybowy o współczynniku Ug=0,6 W/m2K. Kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. 6. REMONT POMIESZCZEŃ GOSPODARCZYCH I KORYTARZY. Luźne i odspojone fragmenty tynku i powłok malarskich należy usunąć. Uzupełnić ubytki poprzez szpachlowanie. Po zagruntowaniu pomalować farbą emulsyjną zmywalną. Kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem w trakcie realizacji. W pomieszczeniu socjalnym zdemontować okładzinę podłogi z wykładziny PCV i wykonać okładzinę z płytek typu gres. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa: przedmiar (załącznik 9b do SIWZ), STWiORB (załącznik 10b do SIWZ), opis przedmiotu zamówienia (załącznik 7b do SIWZ). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i wyrobów równoważnych do wskazanych w załącznikach stanowiących opis przedmiotu zamówienia ( z podaniem nazwy i typu), pod warunkiem uzyskania parametrów techniczno-eksploatacyjno-montażowych nie gorszych niż uzyskane poprzez realizację wg/ wskazań projektanta oraz pod warunkiem , ze ich zastosowane nie spowoduje konieczności dokonania zmian zawartych w dokumentacji, a także zostanie zatwierdzone przez przedstawicieli Zamawiającego wskazanych w umowie. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Decyzję czy zaoferowany materiał, urządzenie lub wyrób jest zgodny z wymaganiami SIWZ podejmą przedstawiciele Zamawiającego po przedłożeniu mu przez Wykonawcę informacji o materiale, urządzeniu lub wyrobie wraz z odpowiednimi katalogami, certyfikatami i próbkami, o ile takie są wymagane w SIWZ. Ilekroć w dokumentacji przetargowej przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parametrach nie gorszych niż przywołane. Dotyczy to wszystkich branż wymienionych w dokumentacji przetargowej. 3. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany do CPV pod numerem: 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45323000-7 Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45442100-8 Roboty malarskie 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne Osoby uczestniczące w realizacji zamówienia W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający: wymaga, aby Wykonawca/Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zatrudniał: 3 pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666.), UWAGA: ROBOTY BĘDĄ PROWADZONE NA CZYNNYM OBIEKCIE. Zamawiający zaleca zapoznanie się z obiektem przed złożeniem oferty (wymóg Umowa § 1 ustęp 4)
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
udzielenie przedłużonej gwarancji powyżej 24 miesięcy |
40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
|