0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Jednostka Budżetowa Zieleń Miejska. Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zadania pn. Detaliczny zakup paliw płynnych dla Jednostki Budżetowej Zieleń Miejska



Załącznik nr 4

do Regulaminu udzielania

Zamówień Publicznych do kwoty nieprzekraczającej

równowartości 30.000 euro wprowadzonego zarządzeniem

Nr 3/X/2016 Dyrektora Jednostki Budżetowej

„Zieleń Miejska” w Łęczycy

z dnia 28 października 2016 roku

 

Łęczyca, dnia 03.01.2017 r.

Jednostka Budżetowa

„Zieleń Miejska”

ul. M. Konopnickiej 14

99-100 Łęczyca

Zaproszenie do składania ofert

   Jednostka Budżetowa „Zieleń Miejska” w Łęczycy zaprasza Państwa do składania ofert w postępowaniu o wartości netto poniżej równowartości 30 000 euro netto, którego przedmiotem jest:

I. Nazwa przedmiotu zamówienia / parametry lub funkcje przedmiotu umowy

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Detaliczny zakup paliw płynnych dla Jednostki Budżetowej Zieleń Miejska"

CPV 09134100-8 olej napędowy, 09132100-4 benzyna bezołowiowa

Przedmiot zamówienia o wartości poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 obejmuje:

2.1. Zakres rzeczowy obejmuje:

- zakup niżej wymienionych ilości i rodzajów paliw płynnych na okres jednego roku

OLEJ NAPĘDOWY - 14 000 litrów/rok

BENZYNA BEZOŁOWIOWA 95 - 5000 litrów/rok

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień : Kod CPV : , 09134100-8 olej napędowy, 09132100-4 benzyna bezołowiowa

2.2. Zakup będzie realizowany na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów
do zbiornika, w wybranej stacji sprzedawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.

2.3. Wykaz:

1) marek i numerów rejestracyjnych pojazdów, o których mowa w pkt. 2, a także nazwisk uprawnionych do tankowania kierowców zamawiającego, będzie zawarty w załączniku do umowy. Każdy z kierowców umieszczonych w wykazie będzie uprawniony do tankowania każdego z pojazdów wymienionych w wykazie.

2.4. Przez wybraną stację sprzedawcy, o której mowa w pkt.2, należy rozumieć :

1) stację sprzedawcy, który złożył najkorzystniejsza ofertę, jeżeli stacja ta (znajdująca się w odległości nie większej niż 3 km od siedziby zamawiającego, liczona najkrótszą drogą publiczną) jest jedyną, jaką ten dostawca posiada,

2) stację sprzedawcy z najniższą średnią ze średnich dziennych cen sprzedaży poszczególnych rodzajów paliw, z trzech miesięcy poprzedzających termin składania ofert, spośród wszystkich stacji dostawcy, jeżeli dostawca, którego oferta została wybrana, posiada więcej niż jedną stację paliw (w odległości nie większej niż 3 km od siedziby zamawiającego, liczona najkrótszą drogą publiczną),

3) każdy ze sprzedających może złożyć tylko jedną ofertę.

2.5. Do poszczególnych paliw, wymienionych powyżej, stosuje się wymagania jakościowe, określone poszczególnych Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 poz. 1680) oraz odpowiednio normy PN-EN 228 i PN-EN 590. Oferowane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe.

2.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Przez oferty częściowe należy rozumieć oferty rozłączne, na poszczególne rodzaje i ilości paliw.

2.7.Tankowania pojazdów mogą odbywać się o każdej porze dnia – w trakcie godzin pracy stacji paliw, w okresie obowiązywania umowy.

2.8. Cykliczne doręczenie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za faktycznie zakupione paliwo.

2.9. Do każdej z faktur, o których mowa w pkt.2.9, sprzedawca dołączy nw. informacje:

1) data, godzina zakupu,

2) rodzaj pobranego paliwa,

3) ilość pobranego paliwa,

4) numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy,

5) dzienna cena sprzedaży paliwa , o którym mowa w pkt.2.

2.10. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart „paliwowych”, choć nie jest to warunek konieczny.

Wówczas „ WZ” czyli dokument wydania zewnętrznego dokumentujące sprzedaż paliw bezpośrednio do baków samochodów będą wystawiane na każdy pojazd z podaniem odpowiadającego danemu pojazdowi numeru karty paliwowej, bądź dane Okaziciela.

Do faktur dołączane będą załączniki, na których znajdują się następujące informacje: numer karty flotowej, data, numer rejestracyjny tankowanego pojazdu, miejsce tankowania, wartość brutto i ilości zakupionego produktu i/lub usługi oraz oznaczenie stacji Wykonawcy.

Do faktur oprócz w/w załączników Zamawiający otrzyma potwierdzenie transakcji w formie elektronicznej, zaś „WZ” czyli doument wydania zewnętrznego potwierdzający zakup paliw/usług na kartę paliwową otrzyma Pobierający na stacji paliw Wykonawcy. Na „WZ” czyli doument wydania zewnętrznego znajdują się następujące informacje: numer karty flotowej, data miejsce tankowania, wartość brutto i ilości zakupionego produktu i/lub usługi oraz oznaczenie stacji Wykonawcy.

2.11. Realizacja zamówienia

Wymagany termin realizacji zamówienia: w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2017 r.

2.12. Płatność za wykonanie przedmiotu:

Faktury doręczane będą - osobisty odbiór przez Zamawiającego (wyznaczeni pracownicy)

a) Płatność przelewem

b) Termin realizacji faktur - 21 dni od daty sprzedaży.

2.13. Ustalenia dodatkowe:

Z tytułu niezrealizowania zakupu maksymalnych ilości paliw Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.

  1. Oferty należy składać w opisanej kopercie w siedzibie zamawiającego ul. Marii Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, pok. Nr 51 w terminie do dnia 10.01.2017 r. do godziny 15:00.

  2. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy w każdym czasie bez podania przyczyny (na podstawie § 7 pkt 4 Regulaminu udzielania Zamówień Publicznych do kwoty nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro).

  3. Kryteriami oceny ofert są:

                          Cena …X……. waga 100 %

                          Termin dostawy ………. waga……………%

                          Inne ………. waga……………%

 

03.01.2017 r.                                                                                                Arkadiusz Podawczyk

 

 

 


» ZAŁĄCZNIKI «
zapytanie ofertowe - treść
Dodany: 03.01.2017 godz. 13:53
 
załączniki
Dodany: 03.01.2017 godz. 13:53
 



Ostateczny termin składania ofert:
 10 2017



Informacja opublikowana przez:
  dnia 3 2017 godz. 13:53
Liczba odsłon:
  172 od 3 2017 godz. 13:53  (średnio 1.61 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl