Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
http://www.bip.leczyca.info.pl
Ogłoszenie nr 49146 - 2017 z dnia 2017-03-22 r.
Łęczyca: Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane oraz dokumentacji aplikacyjnej (w tym wymaganych załączników) w ramach konkursu w ramach VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Łęczyca, krajowy numer identyfikacyjny 61101547700000, ul. ul. Marii Konopnickiej 14, 99100 Łęczyca, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. (024) 721 03 00, e-mail wydzialrozwoju@wp.pl, faks (024) 721 03 01.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.leczyca.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.leczyca.info.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, oraz opisane
Adres:
kancelaria w Urzędzie Miejskim w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na roboty budowlane oraz dokumentacji aplikacyjnej (w tym wymaganych załączników) w ramach konkursu w ramach VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020
Numer referencyjny: ZP.271.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn..: „Prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane w zespole obiektów na obszarach zabytkowych Zamku Królewskiego w Łęczycy oraz w ich otoczeniu, w ramach realizacji celu strategicznego województwa łódzkiego”, zgodnie z wymaganiami zawartymi w programie funkcjonalno użytkowym opracowanym przez Krzysztofa Gowina oraz w Ekspertyzie konserwatorskiej dla ceglano-kamiennych murów prochowni na Zamku w Łęczycy stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.2. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 3.3. Założenia planowanej usługi: 1. Dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot zamówienia obejmuje: - Badania oddziaływania Drogi krajowej 91: - amplitudy, prędkości i przyspieszenia drgań podłoża w układzie trójosiowym na głębokościach 1, 2, 3, 4, 5 m - pomiar na elementach konstrukcji budowli w punktach charakterystycznych Badania podłoża gruntowego; - zakres zgodny z rozp. M.Ś z 23.12.2011 - dokumentacja jak dla 3 kat geotechnicznej zgodnie z rozp. M.T.B, i G.M z 25.04.2012 poz. 463 - podwyższenie murów obwodowych zamku od strony płn-wsch i płd., poprzez nadbudowanie muru ceglanego lub konstrukcji z tworzywa przezroczystego i stali z zachowaniem pieszych ciągów komunikacyjnych (ganek i dawne korytarze w grubości murów obronnych) z uwzględnieniem zadaszenia ruchomego nad dziedzińcem zamku (np. membrana dachowa ruchoma) - przeprowadzenie prac konserwatorskich prochowni - remont dziedzińca zamkowego uwzględniający wykonanie nowej nawierzchni utwardzonej i nieutwardzonej, - elementy małej architektury: scena mobilna, trybuny mobilne, - monitoring i oświetlenie terenu zamku wraz z wymianą dotychczasowej iluminacji murów zamkowych na energooszczędne led’owe reflektory z możliwością zdalnego sterowania barwą ich światła (LED RGB) - odprowadzenie wód opadowych na dziedzińcu zamkowym - wyposażenie Zamku (muzeum) w nowoczesny sprzęt wystawienniczy i multimedialny oraz specjalistyczne oprogramowanie i aplikacje – działania uzupełniające (uwzględnienie w projekcie w dokumentacji aplikacyjnej w ramach konkursu ogłoszonego w dniu 01.03.2017 r. przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego) - uwzględnienie w projekcie w dokumentacji aplikacyjnej w ramach konkursu ogłoszonego w dniu 01.03.2017 r. przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego zaktualizowanego projektu wieży szlacheckiej, który jest w trakcie opracowywania przez odrębnego wykonawcę - przeprowadzenie badań geotechnicznych - przeprowadzenie badań archeologicznych - Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej (w tym wymaganych załączników) w ramach konkursu w ramach VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 ogłoszonego w dniu 01.03.2017 r. przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. 2. Zespół obiektów Zamku Królewskiego w Łęczycy wraz z zagospodarowaniem dziedzińca zamku jest wpisany do rejestru zabytków województwa łódzkiego: Zespół zamkowy – tzw. Dom Nowy w Łęczycy pod nr 278/73Ł, Zespół zamkowy – dom wsch. przerobiony na prochownię pod nr 279/74Ł, Zespół zamkowy – Wieża i mury w Łęczycy pod nr 280/75Ł. Projekt powinien uwzględniać założenia wskazane w programie funkcjonalno użytkowym stanowiącym opracowanym przez Krzysztofa Gowina oraz w Ekspertyzie konserwatorskiej dla ceglano-kamiennych murów prochowni na Zamku w Łęczycy stanowiące Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa opracowywana jest na potrzeby ubiegania się Zamawiającego o współfinansowanie projektu ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (dalej „POIiŚ”) na lata 2014÷2020 i stanowić będzie załącznik do wniosku o dofinansowanie, który będzie składany w ramach naboru do VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury (konkurs ogłoszony przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w dniu 01.03.2017 r.) 4. Zamawiający informuje, że Regulamin konkursu, o którym mowa w pkt. 3 powyżej, dopuszcza projekty, których wartość projektu zawiera się w przedziale od 2 mln euro do 5 mln euro (należy zastosować kurs wymiany EUR/PLN, stanowiący średnią arytmetyczną kursów średnioważonych miesięcznych walut obcych w złotych Narodowego Banku Polskiego, z ostatnich 6 miesięcy poprzedzających ogłoszenie naboru, tj. kurs 4,3558 zł). 5. Zakres rzeczowy obejmuje: 1) Wykonanie projektu architektoniczno - budowlanego w zakresie branż i opracowań: a) Architektonicznej, b) Konstrukcyjnej, c) Instalacyjnej d) Elektrycznej e) Teletechnicznej f) Projekt budowlano - wykonawczy przyłącza energetycznego, jeśli taka konieczność wyniknie z zakresu planowanej modernizacji i uzyskanych warunków technicznych, wraz z uzgodnieniami i uwzględnieniem całkowitego zapotrzebowania Zamawiającego na energię elektryczną, 2) Opracowanie projektów wykonawczych, wraz z zatwierdzeniem przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, uzupełniające i uszczegóławiające wszystkie w/w projekty budowlane w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych (o ile nie zostały opracowane w ramach projektu budowlanego), oraz dodatkowo obejmujące: a) projekty konserwatorskie uzupełniające projekty wykonane w etapie przedprojektowym, b) projekt odgrzybienia, osuszenia, odsolenia oraz izolacji przeciwwodnych poziomych i pionowych murów i fundamentów, c) projekt iluminacji elewacji, 3) Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego zagospodarowania terenu. 4) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków technicznych przyłączeniowych lub zwiększających moc, ewentualnie na usunięcie kolizji, w szczególności dotyczących: a) istniejącego przyłącza energetycznego, a) istniejącego przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego, b) istniejącego przyłącza telekomunikacyjnego. 5) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (dalej „STWiOR”) dla wszystkich branż. 6) Opracowanie przedmiarów, kosztorysów inwestorskich dla wszystkich branż i projektów. 7) Wystąpienie z wnioskami i uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgód na odstępstwa od przepisów technicznych, 8) Opracowanie Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) 9) Wystąpienie z wnioskami i uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji administracyjnych w tym w szczególności: a) zatwierdzenia projektów budowlano - wykonawczych przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, b) Pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, c) Pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, d) Pozwolenia na wykonanie robót budowlanych (na budowę), e) Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wydanej przez odpowiedni organ wraz z wykonaniem wniosku o wydanie w/w decyzji oraz karty informacyjnej przedsięwzięcia lub raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, o ile przedsięwzięcie wymaga przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, f) Postanowienia w sprawie uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia w zakresie oddziaływania na obszar Natura 2000 lub braku potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na obszar Natura 2000, o ile realizacja planowanego przedsięwzięcia wymaga przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na obszar Natura 2000. 10) Uzyskanie wszelkich innych decyzji, pozwoleń, opinii, uzgodnień, zaświadczeń itp. dokumentów, uzgodnień rzeczoznawców w tym bhp, ppoż., san-hig., także od innych organów i gestorów sieci, niezbędnych do realizacji zamierzenia inwestycyjnego i uzyskania decyzji o pozwoleniu na prowadzenie robót budowlanych 6. Dokumentację należyty opracować z należytą starannością, zgodnie z zasadami aktualnej wiedzy technicznej oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności: 6.1. Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz. U. 2014 poz. 1240), 6.2. Ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej, tekst jednolity z dnia 27 stycznia 2016 r. (Dz.U. z 2016 poz. 191), 6.3. Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, tekst jednolity z 5 czerwca 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 1099), 6.4. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. 2010 nr 109 poz. 719), 6.5. Ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, tekst jednolity z 13 maja 2016 r. (Dz.U. z 2016r poz. 778) 6.6. Ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, tekst jednolity z 18 marca 2015 r. (Dz.U. z 2015 poz. 520), 6.7. Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. 1995 Nr 25 poz. 133), 6.8. Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, tekst jednolity z 19 kwietnia 2016 r. (Dz.U. 2016 poz. 672), 6.9. Ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne, tekst jednolity z 27 lutego 2015 r. (Dz.U. 2015 poz. 469), 6.10. Ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tekst jednolity z 9 lutego 2016 r. (Dz.U. 2016 poz. 290), 6.11. Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012 poz. 462), 6.12. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, tekst jednolity z 10 maja 2013 r. (Dz.U. 2013 poz. 1129), 6.13. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 Nr 130 poz. 1389), 6.14. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. 2003 nr 120 poz. 1126), 6.15. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, tekst jednolity z 17 lipca 2015 r. (Dz.U. 2015 poz. 1422) 6.16. Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity z 26 listopada 2015 r. (Dz.U. 2015 poz. 2164 ze zmianami) 6.17. Ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, tekst jednolity z 10 września 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 1446) 6.18. Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 14 października 2015 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i archeologicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. 2015 poz. 1789 z późn. zm.), 6.19. Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, tekst jednolity z 14 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 883), 6.20. Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, teks jednolity z 09 lutego 2016 r. (Dz.U. 2016 poz. 353), 6.21. Ustawą z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, tekst jednolity z 4 grudnia 2015 r. (DZ.U. 2016 poz. 23), 6.22 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającym wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiające przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006, 6.23 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1301/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i przepisów szczególnych dotyczących celu „Inwestycje na rzecz wzrostu i zatrudnienia” oraz w sprawie uchylenia rozporządzenia (WE) nr 1080/2006, 6.24 Ustawą z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. z 2016 poz. 217 i 1579 z późn. zm.), 6.25 Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, przyjętego decyzją Komisji Europejskiej z dnia 16 grudnia 2014 r., 6.26 Obowiązującego Szczegółowym opis osi priorytetowych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (wraz z załącznikiem 6 pn. System oceny i wyboru projektów w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020), 6.27 Aktualnymi wytycznymi w zakresie trybów wyboru projektów na lata 2014-2020; 6.28 Wszelkimi innymi przepisami prawa, ustawami, rozporządzeniami, normami obowiązującymi w przedmiotowym zakresie. 7. Dokumentacja oraz opisy techniczne nie mogą zawierać nazw własnych produktów oraz nie mogą wskazywać na konkretny produkt. Dokumentacja aplikacyjna wraz z załącznikami w razie potrzeby będzie bezpłatnie uzupełniania i poprawiana, w szczególności na etapie oceny formalnej i merytorycznej, (w tym będą składane wyjaśnienia, uzupełnienia, poprawki, odwołania od oceny i inne), aż do ogłoszenia ostatecznej listy rankingowej projektów dedykowanych do dofinansowania, chyba że procedura konkursu będzie przewidywać inne możliwości. Dokumentacja w razie potrzeby będzie bezpłatnie uzupełniana i poprawiana w zakresie umożliwiającym uzyskanie pozwolenia na budowę. Dokumentacja w razie potrzeby będzie bezpłatnie uzupełniona szczegółowymi projektami umożliwiającymi realizację projektu bez konieczności dodatkowych opracowań w ilości tylu egzemplarzy i formie takiej jak sporządzony projekt. Kosztorysy inwestorskie winny być wykonane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz.1389). 7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 71220000-6 usługi projektowania architektonicznego; Dodatkowe przedmioty: 71320000-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania, 71242000-6 przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów. 71241000-9 Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją 71420000-8 Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu 71223000-7 Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych 8. Wymagania organizacyjne: 1. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Szczegółowe warunki płatności opisane zostały we wzorze umowy. 2. Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa opracowywana jest na potrzeby ubiegania się Zamawiającego o współfinansowanie projektu ze środków w ramach POIiŚ na lata 2014-2020 i stanowić będzie załącznik do wniosku o dofinansowanie, który będzie składany w ramach naboru do VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury (konkurs ogłoszony przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego w dniu 01.03.2017 r.). 3. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia, posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją, otrzymał od Zamawiającego wszelkie informacje, o które się zwracał, i nie zgłasza żadnych uwag i potrzeby uzupełnienia materiałów i informacji przekazanych mu przez Zamawiającego, a niezbędnych do wykonania Przedmiotu umowy. 4. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Przedstawiciele Zamawiającego nie udzielają w toku wizji lokalnej żadnych wyjaśnień formalnych. Wyjaśnienia udzielone przez przedstawicieli Zamawiającego podczas wizji lokalnej nie są wiążące dla Wykonawców i mają wyłącznie charakter nieformalny i informacyjny. Wykonawcy, celem uzyskania wiążących wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia, mogą składać wnioski o udzielenie wyjaśnień. Zamawiający nie zwraca kosztów, które ponosi Wykonawca w związku z przeprowadzeniem wizji lokalnej. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność i koszty za szkody spowodowane jakimikolwiek wadami Przedmiotu zamówienia, uniemożliwiającymi realizację przez Zamawiającego, na podstawie Przedmiotu umowy, planowanej inwestycji i/lub powodującymi konieczność wykonania dodatkowych projektów, robót, a także ponoszenia dodatkowych wydatków. 6. Wykonawca będzie rozliczany na podstawie harmonogramu rzeczowo - finansowego obejmującego wszystkie koszty składające się na cenę oferty brutto. 7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłoży harmonogram rzeczowo – terminowy prowadzenia prac projektowych, do uzgodnienia z Zamawiającym i uzyska jego pisemną akceptacji dla poszczególnych etapów projektu, wyszczególnionych w harmonogramie rzeczowo – terminowym prac projektowych. 8. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: a) Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). b) Zgodnie z art. 12 ustawy Prawo budowlane działalność obejmującą projektowanie może wykonywać osoba pełniąca samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. c) Samodzielną funkcję techniczną w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające „uprawnienia budowlane”. Uprawnienia budowlane przyznawane są imiennie. W związku z powyższym do opracowania projektu budowlanego nie jest wymagane nawiązanie stosunku pracy pod kierownictwem pracodawcy. 9. Wymagania dotyczące pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Pracownicy Wykonawcy muszą być zobowiązani do: a) zachowania tajemnicy mającej wpływ na bezpieczeństwo Zamawiającego zarówno w trakcie trwania umowy jak i po jej wygaśnięciu; b) przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz. 922) oraz ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2016r., poz. 1167).
II.5) Główny kod CPV: 71220000-6
Dodatkowe kody CPV:71320000-7, 71242000-6, 71241000-9, 71240000-3, 71248000-8, 71420000-8, 71223000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 29/09/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia podzielony jest na etapy: 1) Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej „budowlanej”, w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę, zaakceptowanej przez Zamawiającego, gotowej do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę oraz opracowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich robót budowlano konserwatorskich, dokumentacji aplikacyjnej (w tym wymaganych załączników) w ramach konkursu w ramach VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020: do dnia 28 kwietnia 2017 r. (etap I) 2) Uzyskanie Decyzji o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych (na budowę) do dnia 16 czerwca 2017 r. oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych (na budowę): do dnia 3 lipca 2017 r. (etap II) 3) Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej „wykonawczej” oraz Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót: do dnia 29 wrzesień 2017 r. (etap III)
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 5.1.3.1 Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał z należytą starannością minimum 1 usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla budowy, przebudowy bądź rozbudowy budynku, wpisanego do ewidencji bądź rejestru zabytków o wartości usługi, na co najmniej 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) i przedłoży dokumenty potwierdzające, że usługa ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazujących czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Uwaga: 1) W przypadku gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia powinien wyodrębnić i podać wartość usługi, o której mowa powyżej. 2) Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego, powyżej, jeśli wartość lub wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany. 5.1.3.2. Wykonawca winien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia publicznego: - Projektant w specjalności architektonicznej – minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, z co najmniej 5 letnią praktyką przy projektowaniu, - Projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń z co najmniej 5 letnią praktyką przy projektowaniu, - Projektant w specjalności sanitarnej – minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych, kanalizacyjnych, wentylacyjnych i gazowych bez ograniczeń z co najmniej 5 letnią praktyką przy projektowaniu, - Projektant w specjalności elektrycznej – minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, elektrycznych, bez ograniczeń z co najmniej 5 letnią praktyką przy projektowaniu, - Projektant w specjalności teletechnicznej – minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, teletechnicznych bez ograniczeń z co najmniej 5 letnią praktyką przy projektowaniu, Powyższe wymagania należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego, które odnoszą się tylko i wyłącznie do personelu kluczowego Wykonawcy. Oprócz ww. osób Wykonawca musi zapewnić odpowiedni zespół będący w stanie wykonać przedmiotowe zamówienie w wyznaczonym terminie. Zamawiający dopuszcza łączenie w/w funkcji jeśli wykazana osoba posiada wymagane uprawnienia i doświadczenie. Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia muszą posiadać wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w odpowiedniej specjalności, 14 zgodnie z wymaganiami z ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016r., poz. 290) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65). Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Punktacja z SIWZ 7.4.1 W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów: 7.4.1.1 wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ). 7.4.1.2 wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6a do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
WYKONAWCA BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO jest zobowiązany, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (www.bip.leczyca.info.pl), przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Punktacja z SIWZ 7.2.3 Oryginału zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, ww. dokument winien określać w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
9. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 9.1 Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące PLN) 9.2 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 9.2.1 pieniądzu; 9.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 9.2.3 gwarancjach bankowych; 9.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 9.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 9.3 Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: 90 1240 2539 1111 0010 6102 1434 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania: ZP. 271.1.2017 9.4 Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty. 9.5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 9.6 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 9.6.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem poręczenia /gwarancji (Zamawiającym) jest Gmina Miasto Łęczyca – Urząd Miejski w Łęczycy ul. M. Konopnickiej 14, 99-100 Łęczyca, 9.6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 9.6.3 kwotę wadium, 9.6.4 termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, 9.6.5 zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: 9.6.5.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.6.5.2 którego oferta została wybrana: 9.6.5.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.6.5.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.6.5.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.7 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt 9.6 SIWZ. 9.8 Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 9.9 Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
Kara za opóźnienie w realizacji zamówienia |
40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nieTermin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności i w granicach określonych zapisem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: a) nastąpi zmiana obowiązujących przepisów – w tym przypadku Zamawiający będzie uprawniony do zmiany umowy tylko w tym zakresie, w jakim zmiana przepisów prawa wpływa na prawa i obowiązki stron umowy, w szczególności zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do wynagrodzenia (w takim przypadku nie może ulec zmianie wartość wynagrodzenia brutto), b) pomimo prawidłowego wystąpienia Wykonawcy lub Zamawiającego o wydanie decyzji administracyjnej lub warunków technicznych lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w terminie ustawowym przewidzianym dla danej czynności organ administracji publicznej lub inna upoważniona instytucja nie wydała stosownego dokumentu lub decyzji – tylko w zakresie przedłużenia terminu realizacji zamówienia i tylko o okres trwania tych czynności organów administracji publicznej lub instytucji przekraczający termin ustawowo przewidziany dla danej czynności, c) zaistnieje konieczność zrealizowania projektu w innym niż pierwotnie założono zakresie, gdyby zastosowanie przewidzianego zakresu groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy - w takim przypadku wykonawca może wnieść o zmianę zakresu, zaproponowanie rozwiązań o równoważnych lub lepszych parametrach. d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji Pośredniczącej, tylko w zakresie w jakim zmiany te wpłyną na prawa i obowiązki stron umowy i tylko w zakresie koniecznym do dostosowania się do zmienionych wytycznych lub zaleceń, e) zmiana przepisów dotyczących dofinansowania projektu będącego przedmiotem umowy, która skutkuje potrzebą zmiany przedmiotowej umowy, zgodnie z Regulaminem konkursu na dofinansowanie zadania w ramach projektu POIiŚ 2014-2020 ogłoszonego w dniu 01.03.2017 r. Wszystkie powyższe okoliczności stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30/03/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
|