Zapytanie ofertowe
Na zakup i dostawę długopisów, tj. gadżetów promocyjnych w ramach projektu pn. „Kompleksowa termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych będących w zasobach Miasta Łęczyca” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Postępowanie nie podlega w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych – wartości zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy).
Beneficjent:
Gmina Miasto Łęczyca
99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14
NIP: 7752405045
Nazwa projektu realizowanego w ramach RPO WŁ 2014-2020
„Kompleksowa termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych będących w zasobach Miasta Łęczyca”
Kod zamówienia CPV
30192000-1
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę długopisów o parametrach określonych niżej z wykonanymi nadrukami logotypów wskazanych przez Zamawiającego:
- znak Funduszy Europejskich z napisem Fundusze Europejskie oraz znak UE z napisem Unia Europejska (po jednej stronie długopisu),
- herb Miasta Łęczyca z napisem "Królewskie Miasto Łęczyca" (po drugiej stronie długopisu).
Logotypy wykonane w jednym kolorze.
Część I
długopisy metalowe w dwóch kolorach:
- ilość - 2000 sztuk, w tym:
1000 sztuk w kolorze czerwonym
1000 sztuk w kolorze czarnym
Wzór przykładowego materiału - w załączniku w wersji PDF zapytania ofertowego
Część II
długopisy plastikowe dual z niebieskim wkładem
- ilość - 2000 sztuk
- mix kolorów
Wzór przykładowego materiału - w załączniku w wersji PDF zapytania ofertowego
Część III
długopis z kolorową gumką do obsługi ekranów dotykowych
- ilość -1000 sztuk
- mix kolorów: czerwone, czarne i białe
Wzór przykładowego materiału - w załączniku w wersji PDF zapytania ofertowego
Część IV
długopis bambusowy w etui/pudełku wykonany z podobnego lub tego samego tworzywa
- ilość - 500 sztuk
Wzór przykładowego materiału - w załączniku w wersji PDF zapytania ofertowego
Dopuszcza się możliwość częściowego złożenia oferty na Cześć I, Część II, Część III i Część IV.
Rodzaj i opis kryteriów, którymi beneficjent będzie kierował się przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.
Przy wyborze ofert Beneficjent będzie kierował się następującymi kryteriami:
1 kryterium: cena ofertowa brutto (C1)– waga 80%
2 kryterium : termin płatności (C2)– waga 20%
Ad.1. Cena – 80 pkt
1. Przy ocenie ofert Komisja będzie się kierować następującymi kryteriami oraz zastosuje do nich następujące wagi:
- cena ofertowa brutto (C1) ............................................ 80 pkt
P=Cmin/Co * 80
gdzie:
P - ilość punktów za cenę
Cmin - cena najkorzystniejszej oferty
Co - cena oferty rozpatrywanej
Ad.2 termin płatności – 20 pkt.
C2=To/Tmax * 20
gdzie:
C2 - ilość punktów za termin płatności
To - termin płatności oferty rozpatrywanej
Tmax - najdłuższy termin płatności
Zamawiający zastrzega, iż min termin płatności wynosi 14 dni, natomiast maksymalny termin płatności wynosi 30 dni.
W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy niż 30 dni Zamawiający do oceny i do umowy przyjmie termin płatności 30 dni.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze oferowanego terminu płatności Zamawiający do oceny i umowy przyjmie minimalny termin płatności tj. 14 dni.
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną określone jako zgodne z
wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji.
Zamawiający wybierze tego Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, ze względu na uzyskanie największej ilości punktów (C1+C2 = C).
Ogólna ilość uzyskanych punktów (C) nie może przekroczyć 100.
Termin i miejsce realizacji zamówienia;
- Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Miasto Łęczyca
- Termin realizacji zamówienia: do 15 maja 2017 roku
Miejsce, sposób i termin składania ofert.
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ulica M. Konopnickiej nr 14, Kancelaria Urzędu (parter) osobiście, pocztą w terminie do dnia 18 kwietnia 2017 roku do godz. 15.30 z dopiskiem w tytule wiadomości: "oferta na zestawy piśmienne - gadżety promocyjne dla projektu”.
Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.
Opis warunków udziału w postępowaniu:
Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
- ofertę cenową – załącznik nr 1.
- Oświadczenie, że Oferent nie jest powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym – Załacznik nr 2
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący sposób: spełnia, nie spełnia
Zakres wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym, tym samym do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści podmioty, które złożą oświadczenie w tym zakresie – Załącznik nr 2
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie przesłana uczestnikom postępowania oraz zostanie upubliczniona w bazie konkurencyjności (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/) i na stronie Zamawiającego www.bip.leczyca.info.pl.
Wszelkich informacji na temat zapytania ofertowego udzielają:
Krzysztofa Łuczak – tel. 24 721 03 40
Wioletta Stefaniak - tel. 24 721 03 43.
|