0 OFERTY PRACY 
0 AKTUALNOŚCI 
 ZAMÓWIENIA PUBLICZNE 

Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę długopisów, tj. gadżetów promocyjnych w ramach projektu pn. Kompleksowa termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych będących w zasobach Miasta Łęczyca



Zapytanie ofertowe

Na zakup i dostawę długopisów, tj. gadżetów promocyjnych w ramach projektu pn.  „Kompleksowa termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych będących w zasobach Miasta Łęczyca” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

Postępowanie nie podlega w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych – wartości zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 30.000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy).

Beneficjent:                                                                                            
Gmina Miasto Łęczyca
99-100 Łęczyca, ul. M. Konopnickiej 14
NIP: 7752405045

Nazwa projektu realizowanego w ramach RPO WŁ 2014-2020

 „Kompleksowa termomodernizacja wielorodzinnych budynków mieszkalnych będących w zasobach Miasta Łęczyca”                                         

Kod zamówienia CPV
30192000-1

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę długopisów o parametrach określonych niżej z wykonanymi nadrukami logotypów wskazanych przez Zamawiającego:

- znak Funduszy Europejskich z napisem Fundusze Europejskie oraz znak UE z napisem Unia Europejska (po jednej stronie długopisu),

- herb Miasta Łęczyca z napisem "Królewskie Miasto Łęczyca" (po drugiej stronie długopisu).

 

Logotypy wykonane w jednym kolorze.

 

Część I

długopisy metalowe w dwóch kolorach:
- ilość - 2000 sztuk, w tym:
      1000 sztuk w kolorze czerwonym
      1000 sztuk w kolorze czarnym

Wzór przykładowego materiału - w załączniku w wersji PDF zapytania ofertowego

 

Część II

długopisy plastikowe dual z niebieskim wkładem
- ilość - 2000 sztuk
- mix kolorów

Wzór przykładowego materiału - w załączniku w wersji PDF zapytania ofertowego

 

Część III

długopis z kolorową gumką do obsługi ekranów dotykowych
- ilość -1000 sztuk
- mix kolorów: czerwone, czarne i białe

Wzór przykładowego materiału - w załączniku w wersji PDF zapytania ofertowego

 

Część IV

długopis bambusowy w etui/pudełku wykonany z podobnego lub tego samego tworzywa
- ilość - 500 sztuk

Wzór przykładowego materiału - w załączniku w wersji PDF zapytania ofertowego

 

Dopuszcza się możliwość częściowego złożenia oferty na Cześć I, Część II, Część III i Część IV.

Rodzaj i opis kryteriów, którymi beneficjent będzie kierował się przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis sposobu obliczenia ceny.

Przy wyborze ofert Beneficjent będzie kierował się następującymi kryteriami:                                             
1 kryterium: cena ofertowa brutto (C1)– waga 80%
2 kryterium : termin płatności (C2)– waga 20%

Ad.1. Cena – 80 pkt

1. Przy ocenie ofert Komisja będzie się kierować następującymi kryteriami oraz zastosuje do nich następujące wagi:

   -   cena  ofertowa  brutto (C1)  ............................................ 80 pkt

P=Cmin/Co * 80   

gdzie:

           P         -  ilość  punktów  za  cenę
           Cmin    -  cena  najkorzystniejszej  oferty
           Co       -  cena  oferty  rozpatrywanej

 

Ad.2 termin płatności – 20 pkt.

C2=To/Tmax * 20

gdzie:

           C2      -  ilość  punktów  za  termin płatności
           To       -  termin płatności oferty  rozpatrywanej
           Tmax    -  najdłuższy termin płatności

 

Zamawiający zastrzega, iż min termin płatności wynosi 14 dni, natomiast maksymalny termin płatności wynosi 30 dni.

W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy niż 30 dni Zamawiający do oceny i do umowy przyjmie termin płatności 30 dni.

W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze oferowanego terminu płatności Zamawiający do oceny i umowy przyjmie minimalny termin płatności tj. 14 dni.

Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną określone jako zgodne z

wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji.

Zamawiający wybierze tego Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, ze względu na uzyskanie największej ilości punktów (C1+C2 = C).

Ogólna ilość uzyskanych punktów (C) nie może przekroczyć 100.

Termin i miejsce realizacji zamówienia;

  • Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Miasto Łęczyca
  • Termin realizacji zamówienia: do 15 maja 2017 roku

 

Miejsce, sposób i termin składania ofert.

Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Łęczycy, 99-100 Łęczyca, ulica M. Konopnickiej nr 14, Kancelaria Urzędu (parter) osobiście, pocztą w terminie do dnia 18 kwietnia 2017 roku do godz. 15.30 z dopiskiem w tytule wiadomości: "oferta na zestawy piśmienne - gadżety promocyjne dla projektu”.

 

Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie składania ofert nie będą brane pod uwagę.

 

Opis warunków udziału w postępowaniu:
Oferta musi zawierać następujące dokumenty:

  1. ofertę cenową – załącznik nr 1.                                              
  2. Oświadczenie, że Oferent nie jest powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym – Załacznik nr 2

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w następujący sposób:  spełnia, nie spełnia

 

Zakres wykluczenia

Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym, tym samym do udziału w postępowaniu Zamawiający dopuści podmioty, które złożą oświadczenie w tym zakresie – Załącznik nr 2

 

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty  zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie przesłana uczestnikom postępowania oraz zostanie upubliczniona w bazie konkurencyjności (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/) i na stronie Zamawiającego www.bip.leczyca.info.pl.

 

 

Wszelkich informacji na temat zapytania ofertowego udzielają:

Krzysztofa Łuczak  – tel. 24 721 03 40

Wioletta Stefaniak - tel. 24 721 03 43.


» ZAŁĄCZNIKI «

Treść ogłoszenia


Załacznik nr 1 - wzór oferty
Dodany: 06.04.2017 godz. 9:58
 
Oświadczenie
Dodany: 06.04.2017 godz. 9:58
 
Zapytania i odpowiedzi do SIWZ
Dodany: 10.04.2017 godz. 10:51
 
Zapytania i odpowiedzi do SIWZ
Dodany: 11.04.2017 godz. 10:47
 
Protokół z wyboru wykonawcy
Dodany: 25.04.2017 godz. 12:28
 
Uzupełnienie do wyboru Wykonawcy
Dodany: 26.04.2017 godz. 13:23
 



Ostateczny termin składania ofert:
 18 2017 godz. 15:30



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Krzysztofa Łuczak [Inspektor] dnia 6 2017
Informacja opublikowana przez:
  dnia 6 2017 godz. 09:58
Liczba odsłon:
  223 od 6 2017 godz. 09:58  (średnio 2.18 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miasta Łęczyca
sekretariat@leczyca.info.pl